اخبار داغ

نماینده مردم مشهد در مجلس:

معامله با دلار باید تبدیل به جرم شود/ ضرورت جایگیزینی ارزهای دیگر در معاملات بین المللی

معامله با دلار باید تبدیل به جرم شود/ ضرورت جایگیزینی ارزهای دیگر در معاملات بین المللی
پژمانفر گفت: در طرح «حذف دلار» از معاملات کشور مهلتی داده شده که بعد از آن دلار از چرخه اقتصادی خارج شود و در صورتی که معامله براساس دلار صورت پذیرد جرم تلقی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌و‌گو با صبح توس پیرامون ضرورت حذف دلار از معاملات اظهار کرد: امروز دلار به عنوان یک واحد پولی که تنها با آن معاملات انجام می‌شود، نیست بلکه دلار امروز ابزار سیاسی است و آمریکا از آن برای فشار علیه ایران سوء استفاده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: امروز در بحث‌هایی مطرح می‌شود که باید معاملات پیرامون دلار علیه ایران را تحریم کنیم، هدف از اقدام آن‌ها این است که از همه زوایا بر روی ایران فشار وارد سازند.

,

 

,

تهدید را به فرصت مبدل می‌سازیم/ جایگیزینی ارزهای دیگر در معاملات بین المللی

, تهدید را به فرصت مبدل می‌سازیم/ جایگیزینی ارزهای دیگر در معاملات بین المللی,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ما تهدید را به فرصت مبدل می‌سازیم، گفت: طرحی آماده شده و جمعی از نمایندگان آن را امضاء کرده‌اند، در این طرح آمده که دلار را از چرخه معاملاتی خود خارج کنیم، این در حالی است که کشورهایی را در کنار خود داریم که در این مسیر همراه ما هستند و می‌توانیم با واحدهای پولی متفاوتی معاملات را انجام دهیم و ارزهای دیگر را در معاملات بین المللی استفاده کینم.

,

 

,

آمریکا بخاطر بدعهدی‌هایش باید تنبیه شود

, آمریکا بخاطر بدعهدی‌هایش باید تنبیه شود,

حجت الاسلام پژمانفر با تاکید بر تنبیه آمریکا بخاطر بدعهدی‌هایش تصریح کرد: حال که آمریکایی‌ها ما را تهدید می‌کنند و با آن‌ها معامله‌ای نداریم، باید با اقدامی کاملا جدی در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.

,

 

,

معامله با دلار باید تبدیل به جرم شود/طرح حذف دلار از معاملات در حال جمع آوری امضاء است

, معامله با دلار باید تبدیل به جرم شود/طرح حذف دلار از معاملات در حال جمع آوری امضاء است,

وی اظهار کرد: در این طرح مهلتی داده شده که بعد از آن دلار از چرخه اقتصادی خارج شود و در صورتی که معامله براساس دلار صورت پذیرد جرم تلقی می شود، البته این قانون عطف به ما سبق نمی‌شود.

,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: درصورتی که این طرح را به صورت جدی دنبال کنیم و واکنش جهانی در پی داشته باشد، می‌تواند نتیجه عالی حاصل شود؛ این طرح در حال طی کرد مراحل قانونی خود است و تعداد قابل توجهی امضاء جمع آوری شده است، سعی ما این بوده که طرح با سرعت بسیاری نهایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه