اخبار داغ

انتظار برای افتتاح پروژه‌های تفریحی پایان نیافت؛

رشتخوار هیچ زنگ تفریحی برای شهروندان ندارد

رشتخوار هیچ زنگ تفریحی برای شهروندان ندارد
شهرستان رشتخوار با جمعیتی بالغ بر 62 هزار نفر از حداقل امکانات تفریحی، همچون استخر شنا، شهر بازی و اماکن تفریحی مناسب محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، شهرستان رشتخوار با جمعیت بالغ بر 62 هزار نفر یکی از محرومترین شهرستان‌های استان از لحاظ بهره مندی از اماکن تفریحی است، بطوریکه جوانان این شهرستان حتی از امکانات همچون استخر شنا و مکان های فرهنگی و تفریحی محروم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

در همین رابطه سراغ شهروندان و ساکنین در سطح شهرستان رفتیم.

,

 

,

تاریکی و کمبود وسایل بازی در پارک مادر رشتخوار

, تاریکی و کمبود وسایل بازی در پارک مادر رشتخوار,

 

,

محمد احمدی از ساکنین و جوانان شهر رشتخوار در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر سهم شهروندان در رشتخوار از اماکن تفریحی چقدر است، گفت: ما در رشتخوار هیچگونه تفریح یا سهمی از اماکن تفریحی نداریم، تنها مجموعه تفریحی شهرستان یک پارک در بالادست شهر است، که خاکی بودن مسیر، تاریکی در شب و نبود امکانات مناسب برای فرزندان تقریبا استقبالی از آن نمی‌شود.

,

 

,

, ,

 

,

مجموعه پارک بانوان رشتخوار در انتظار قول‌های مسئولین

, مجموعه پارک بانوان رشتخوار در انتظار قول‌های مسئولین,



خانم رضایی دیگر شهروند شهرستان رشتخوار از بی توجهی به فراهم نمودن مکان هایی تفریحی برای بانوان در شهرستان رشتخوار گلایه کرد، و افزود: امروز بدون هیچ شک و تردیدی می‌توان گفت در شهرستان رشتخوار در زمینه فراهم کردن اماکن تفریحی ویژه بانوان این شهرستان هیچ اتفاقی نیفتاده، است.

,
,
,

 

,

وی در ادامه با اشاره به مجموعه تفریحی پارک بانوان گفت: چند سالی است که قول های مسئولین مبنی بر راه اندازی مجموعه فرهنگی تفریحی پارک بانوان در شهر رشتخوار مطرح شده، است، امام عملا تا کنون جز دیوار کشی این مجموعه و رها کردن اتفاق خاص دیگری برای این مجموعه رخ نداده است.

,

 

,

وی با درخواست از مسئولین شهرستان رشتخوار مبنی بر رسیدگی بیشتر به فراهم کردن مکان هایی برای اوقات فراغت جوانان گفت: امروز بانوان رشتخوار بالجبار مدت طولانی از وقت خود را در خانه می‌گذرانند، که این موضوع باعث افسردگی در جامعه بانوان این شهرستان شده است.

,

 

,

جوانان رشتخواری همچنان محروم از استخر شنا هستند

, جوانان رشتخواری همچنان محروم از استخر شنا هستند,

 

,

, ,

علی رحمانی از اهای روستاهای شهرستان رشتخوار در رابطه با مشکلات جوانان در سطح روستا و شهرستان گفت و افزود: شاید به جرات بتوان گفت حدود 70 درصد جوانان به سمت تفریحات ناسالم همچون قلیان و... روی آوردن، که این موضوع و نبود اماکن تفریحی بر این آمار تفریحات ناسالم نیز می‌افزاید.

,

 

,

رحمانی با تاکید بر رفت و آمدهای جوانان برای بهره مندی از استخر شنا به شهرهای مجاور از جمله تربت حیدریه اشاره کرد و یادآور شد: بیشتر اوقات برای استفاده از استخر به ناچار مسیر 50 کیلومتری روستا تا تربت حیدریه را به همراه دوستان برای بهره مندی از استخر طی میکنیم، که علاوه بر خطرات موجود هزینه های بیشتری نیز برای ما بهمراه دارد.

,

 

,

وی یکی از دلایل مهم ماندگاری جوانان در سطح شهرستان را بهره مند بودن جوانان از فضا و اماکن تفریحی عنوان کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولین در این رابطه شد.

,

 

,

راه‌اندازی روشنایی مسیر پارک مادر تا قبل از فصل گرما


, راه‌اندازی روشنایی مسیر پارک مادر تا قبل از فصل گرما ,
,
,
, ,

در ادامه سراغ حسین احمد پور رئیس شورای شهر رشتخوار رفتیم و در رابطه با مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان با وی به گفت و گو پرداختیم، وی در رابطه با مشکل مسیر و تاریکی پارک مادر شهر رشتخوار به خبرنگار ما گفت: در خصوص روشنایی راه دسترسی به پارک مادر شهرداری در سال گذشته اقدام به خرید ترانس برق و تنظیم قرارداد احداث شبکه شده که بدلیل اختلاف قیمت تمام شده تجهیزات خریداری شده پیمانکار حاضر به انجام نشده و با پیمانکار ثانوی مذاکره کردیم و امیدواریم تا قبل از فصل گرما به بهره برداری برسد .

,



وی در ادامه یادآور شد: در مورد خاکی بودن مسیر پارک مادر نیز به دلیل مشکلات مالی شهرداری و کمبود اعتبارات در حال حاضر این امر میسر نیست، انشاءالله در آینده بعد از آسفالت میلان های داخل شهر و برنامه‌ ریزی در جهت بهسازی و آسفالت آن صورت خواهد پذیرفت، ضمنا در خصوص پارک بانوان باید عرض نمایم با توجه به اینکه این پارک جزء طرحهای مصوب استان می باشد، همه ساله بودجه‌ای مخصوص آن تخصیص می یابد که امیداوریم با پیگیریهای بیشتر شهرداری و شورای اسلامی شهر زودتر به بهره برداری برسد.

,
,
,

 

,

 

,

رئیس شورای شهر رشتخوار همچنین در رابطه با درخواست بانوان در رابطه با زمان راه‌اندازی مجموعه تفریحی پارک بانوان این شهر گفت: در خصوص پارک بانوان همچنین به استحضار میرساند، با توجه به کمبود اعتبارات شهرداری طی یکسال و نیم گذشته اقدام به حصار کشی و جدول بندی معابر داخلی و پیاده رو سازی حاشیه پارک را انجام داده است، لذا به توفیق خداوند متعال فاز اول پارک شامل محوطه سازی و فضای سبز داخل و بیرون انجام خواهد شد و جهت تکمیل ادامه پروژه نیاز به اعتباری بالغ‌ بر 2000 میلیون ریال است، که باپیگیریهای در دست اقدام در سال آینده محقق شود.

,

 

,

راه اندازی استخر شنای شهرستان رشتخوار تا یک سال آینده

, راه اندازی استخر شنای شهرستان رشتخوار تا یک سال آینده,

 

,

مهدی پرتو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار نیز در رابطه با مشکل استخر شنای شهرستان رشتخوار از در حال تکمیل بودن این مجموعه خبر داد و افزود: استخر شنای شهرستان رشتخوار از حدود یک ماه گذشته کار تکمیل خود را با اعتبار بیش از 1 میلیارد ریال آغاز و تا یک سال آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه