اخبار داغ

حجت السلام حیدر مصلحی:

صحبت های اخیر ترامپ بیشتر شبیه قمپز است تا یک نظر سیاسی

صحبت های اخیر ترامپ بیشتر شبیه قمپز است تا یک نظر سیاسی
وزیر سابق اطلاعات: صحبت های ترامپ علیه ایران بیشتر شبیه به یک قمپز در کردن است تا سخنان یک سیاستمدار کار کشته امریکایی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در گفت و گو با بیست، درباره تحریم های ظالمانه امریکا علیه ایران گفت: صحبت های ترامپ علیه ایران بیشتر شبیه به یک قمپز در کردن است تا سخنان یک سیاستمدار کار کشته، خود امریکایی ها هم می دانند که 40 سال است که در حال طراحی تحریمهای مختلف هستند تا ایران را به شرایط بغرنج بکشانند ولی به جایی نرسیدند و نمی رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مصلحی با اشاره به شرایط بحرانی جنگ تحمیلی افزود: در زمان جنگ کشور ما به یک سیم خاردار محتاج بود و کشور های اروپایی و امریکایی از فروش آن به ما خودداری می کردند، ولی امروز شاهد آن هستیم که ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به جایی رسیده است که استکبار جهانی و متخاصمان دنیا از موشک های ما وحشت دارند.
,
 
,
وی تاکید داشت: راه رسیدن به پیروزی شرط دارد، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولین ما باید به توان و ظرفیت های داخلی تکیه کنند تا با به کارگیری ابزار و نیروی جوان داخل کشور توطئه دشمن را نقش برآب کنند.
,
 
,
مصلحی تصریح کرد: با سیاست هایی که سیاستمداران امریکا سرلوحه خود قرار دادند امریکا در حال فروپاشی است و هیچ شک و شبهه ای در آن نیست، چرا که این موضوع را اکثر قریب به اتفاق تحلیل گران سیاسی و بین المللی به آن اذعان دارند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه