اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس:

بی تدبیری دولت در زمینه ارز اربعین موجب بی حرمتی به مردم ایران شد/ قطعا این موضوع را در مجلس پیگیری می کنم

بی تدبیری دولت در زمینه ارز اربعین موجب بی حرمتی به مردم ایران شد/ قطعا این موضوع را در مجلس پیگیری می کنم
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می توانست شعبه هایی را در ایران برای تهیه ارز توسط زائران فعال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بی تدبیری دولت در زمینه ارز موجب بی حرمتی به مردم ایران در ایام اربعین شد، گفت: هزار دینار مبلغ ناچیزی است اما برخی زائران 8 ساعت در صف تهیه همین ارز معطل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

عزیز اکبریان افزود: آیا مردم عراق با وضعیت مذکور نمی گویند ملت ایران برای زیارت آمده اند یا در صف تهیه ارز می ایستند؟ مگر ما به تفاوت هزار دینار چقدر می شود؟

,

وی اظهار داشت: در راستای تامین ارز زائران بی تدبیری شد، دو میلیون نفر را به کشور عراق با 50 شعبه ارجاع دادند اما یکی از شعب فعال نبود، اقدام بسیار بدی انجام شد و من در مجلس قطعا این موضوع را پیگیری می کنم.

,

اکبریان تصریح کرد: دولت می توانست شعبه هایی را در ایران برای تهیه ارز توسط زائران فعال کند و حتی اگر 50 هزار نفر پاسپورت داشتند، ارز را دریافت می کردند و نمی رفتند نیز مردم تحقیر نمی شدند.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی 12 آبان با حضور در برنامه رادیو البرز گفت: باید عقلانیت به خرج داد، این معضلات را به چه کسانی بگوییم؟ روند خوشایندی را در تهیه ارز اربعین شاهد نبودیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه