اخبار داغ

رئیس کل دادگستری قزوین:

تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده قضایی در استان نگران کننده است

تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده قضایی در استان نگران کننده است
رییس کل دادگستری قزوین گفت: تشکیل 260 هزار پرونده قضایی در استان نگران کننده است و باید با همکاری همه دستگاه ها و نهادها برای کاهش آنها اقدام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی در صبح امروز دیدار با مردم  قزوین در مسجد محمد رسول الله (ص) شهر قزوین اظهار کرد: در سال 96 برای هر پنج نفر از مردم قزوین یک پرونده تشکیل شده و بیش از یک میلیون مراجعه به دستگاه قضایی صورت گرفته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: باید همه مسئولان آستین‌ها را بالا زده و برای مقابله با جریان آسیب‌های اجتماعی وارد عمل شویم. 

این مسئول بیان کرد:  تشکیل 260 هزار پرونده قضایی در استان نگران‌کننده است و باید با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها برای کاهش آنها اقدام کرد.

رئیس کل دادگستری قزوین ابراز کرد: با تمامی تلاش‌ها و تهاجم‌های فرهنگی دشمنان، باز رویش‌های نظام بیش تر از ریزش‌ها بوده است، اما در هر حال وجود 260 هزار پرونده و چهار هزار زندانی در استان نگران کننده است. 

وی با اشاره به راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی، افزود: طبق فرموده قرآن کریم راه حل نجات و صلاح جامعه از مفاسد و جرایم اجتماعی ایمان و عمل صالح است که اگر این دو گوهر گرانبها به جامعه داده شود مردم به پلیس و دستگاه قضا کمتر نیاز خواهند داشت. 

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: متاسفانه طبق یک دیدگاه نادرست حل همه مشکلات و مفاسد اقتصادی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی انتظار می‌رود در حالیکه باید برای حل این مشکلات همه نهادهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محکم تر به میدان بیایند. 

قدرتی ادامه داد: تشکیل شورای عالی آسیب‌های اجتماعی و حضور مقام معظم رهبری در جلسات چندساعته آن نشان می‌دهد که در موضوعات اعتیاد، فضای مجازی، طلاق، خانه‌های مجردی، حاشیه نشینی، خشونت خوب کار نشده است. 

این مسئول قضایی افزود: باید همه دست به دست هم داده و با اجرای عدالت جامعه را به سمت صلاح و سداد پیش ببریم. 

وی با بیان اینکه باید خود مردم و تمامی دستگاه‌ها نیز به میدان بیایند افزود: آسیب‌های اجتماعی درد مشترک جامعه هستند و باید هرکس به سهم خود برای مقابله با آنها اقدام کند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه