اخبار داغ

ترس و توهم اصلاح طلبان از قالیباف

ترس و توهم اصلاح طلبان از قالیباف
"قالیباف به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد" این تیتر را طی ماه های گذشته بارها در شبکه های مجازی و رسانه های اصلاح طلب می خوانیم. خبری که روزی از زبان منابع آگاه اما مجهول بیان می کنند و روزی دیگر تکذیب می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "قالیباف به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد" این تیتر را طی ماه های گذشته بارها در شبکه های مجازی و رسانه های اصلاح طلب می خوانیم. خبری که روزی از زبان منابع آگاه اما مجهول بیان می کنند و روزی دیگر تکذیب می کنند. در این راستا خبرگزاری ایسنا در خبری کوتاه این بار به تکذیب این خبر روی آورده که " در حالی که برخی رسانه‌ها و صفحات شبکه‌های مجازی از انتصاب قریب‌الوقوع محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان خبر داده‌اند، بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد.برخی رسانه‌ها به نقل از «منابع مطلع» خبر داده‌اند که با حکم رهبر انقلاب، قالیباف جایگزین محمد سعیدی‌کیا و رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می‌شود در حالی که بررسی‌ها حاکی از کذب بودن این خبر است."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


فارغ از تائید یا رد این خبر اما با یک سوال همراه است، اینکه اگر قالیباف در قامت ریاست سازمان بنیاد مستضعفان یا هر مسئولیت دیگری ظاهر شود چرا اصلاح طلبان نگرانند؟ نگاهی به کارنامه عملکرد محمدباقر قالیباف خود گویای این حقیقت است که نقطه عطف این شایعه پراکنی ها ترس از کارآمدی وی است. طی یک دهه گذشته که قالیباف فرمان هدایت مسایل شهری پایتخت را عهده دار بود بارها از سوی منتقدان مورد هجمه بود،‌ انتقاداتی که در دوران مدیریت هر فردی می تواند مطرح باشد اما نکته اینجاست در 14 ماه گذشته که قالیباف هیچ مسئولیتی نداشته چرا همواره آماج انواع حملات و هجمه هایی بوده که هیچگاه از سوی مدعیان آن ثابت هم نشده است.

ماجرای سیاسی واگذاری املاک در شهرداری،‌ بدهی های نجومی شهرداری یا صدور هولوگرام از مطرح ترین مسایلی است که اصلاح طلبان از سال های قبل شروع شده بود اما همچنان با دامن زدن به شایعات تلاش می کنند تا همواره قالیباف را مورد هجمه قرار دهند،‌ ادعاهایی که هیچکدام نه تنها به اثبات نرسید بلکه با گذشت زمان مخاطبانشان را نیز به خود بدبین کردند. به طوری که در آخرین اقدام آن ها در ممنوعیت صدور هولوگرام، ‌اسماعیل دوستی از اعضای اصلاح طلب شورای چهارم، از آن به عنوان بزرگترین اشتباه شورای پنجم نام برد؛ این در حالی است که محمدعلی نجفی شهردار مستعفی اصلاح طلبان از آن به عنوان ناموس شهرداری تهران نام برده بود. البته در سال های اخیر اصلاح طلبان نشان داده اند که قالیباف یکی از گزینه های ثابت آن ها برای تخریب وانحراف افکار عمومی است تا از این رهگذر برای ناکارآمدی خود زمان بخرند. ناکارآمدی که لیست منتخب اصلاح طلبان در شهر را با چالش جدی حتی در ثبات مدیریت،‌اجرای پروژه های عمرانی، فعالیت های فرهنگی، رسیدگی به مباحث آسیب های اجتماعی،‌پسماند و... مواجه کرده است . کارنامه پیش روی اصلاح طلبان در 14 ماه گذشته فقط در یک قلم با انتخاب 3 شهردار و 2 سرپرست آن هم با حواشی زیاد خود شاهد این مدعاست که آن ها بیشتر مرد حرف هستند تا عمل. و گویا در میدان عمل حرفی برای گفتن ندارند. با همه این اوصاف آن ها اما همچنان بر ادعای باطل خود اصرار دارند،‌ اینکه برای گام های آینده حضور کسی مثل قالیباف که سرآمد مدیریت جهادی است سنگ بزرگی پیش پای آن ها محسوب می شود،‌پس باید تا حد امکان با سیاهنمایی خطر وی دفع شود.

,
,
,
,


البته بنظر می رسد این هجمه ها از سوی اصلاح طلبان ناشی از ترس و نگرانی است که از دوران انتخابات و رقابت های انتخاباتی در وجودشان باقی مانده است، ماجرای دختر مظلوم وزیر، درخت بی ثمر اقتصادی دولت در ششمین سال استقرار، حاشیه پردازی های سیاسی به جای اقدامات عملی و موثر و مقایسه آن با مدیریت جهادی سبب شده تا کینه ورزی ها بیش از پیش اوج بگیرد تا آنجا که حتی حضور در یک جایگاه مدیریتی بی ارتباط با دولت یا شهرداری هم برای اصلاح طلبان زنگ خطر باشد از همین رو است که در یکسال گذشته به ویژه در ماه های اخیر با آوردن نام قالیباف چهره کارآمد و اثرگذار وی را مخدوش کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه