اخبار داغ

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کهگیلویه وبویراحمد؛

مسدود شدن گردنه بیژن براثر بارش برف سنگین/ تردد در سایر محور های مواصلاتی استان آزاد است

مسدود شدن گردنه بیژن براثر بارش برف سنگین/ تردد در سایر محور های مواصلاتی استان آزاد است
پس از ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مسدود شدن محور مواصلاتی سی سخت-پادنا-سمیرم خبر داد و محور جایگزین آن را یاسوج-پاتاوه-سمیرم عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ پس از ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مسدود شدن  گردنه بیژن و محور مواصلاتی سی سخت-پادنا-سمیرم خبر داد و محور جایگزین آن را یاسوج-پاتاوه-سمیرم عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

 

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام این خبر گفت: به دلیل شرایط جوی حاکم بر استان و بارش شدید برف در گردنه بیژن، محور مواصلاتی سی سخت-پادنا-سمیرم تا اطلاع ثانوی مسودد است و مسیر جایگزینی آن، محور یاسوج-پاتاوه-سمیرم اعلام شده است.

,

 

,

 

,

علی خان پایه گفت باتوجه به این شرایط فعلا امکان بازگشایی این محور وجود ندارد.

,

 

,

 

,

وی در خصوص وضعیت سایر محور های استان گفت: محور گچساران-پازنان-دیلم به علت بارندگی نیز مسدود بوده، هرچند این جاده مختص شرکت نفت بوده و تحت نظارت ما نیست ولی به دلیل حجم تردد بالا شهروندان در آن، نیروی ها را برای بازگشایی این محور اعزام کرده ایم و شهروندان می توانند از محور جایگزین گچساران-بهبهان-دیلم استفاده کنند.

,

 

,

 

,

خان پایه در خصوص انسداد محور گپساران-پازنان-دیلم گفت: شرکت نفت نیز در خصوص بازگشایی این محور ماشین آلات خود را اعزام کرده است.

,

 

,

 

,

وی عنوان کرد: سایر محورهای مواصلاتی و روستایی استان باز است و از لحظه شروع بارش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور مدیریت بحران و بازگشایی احتمالی مسیرهای مسدود شده در حال فعالیت اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه