اخبار داغ

سرپرست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان:

امکان پرداخت وام ازدواج با یک ضامن در همدان فراهم شد/خانه جوانان در اسدآباد افتتاح می‌شود

امکان پرداخت وام ازدواج با یک ضامن در همدان فراهم شد/خانه جوانان در اسدآباد افتتاح می‌شود
سرپرست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از امکان پرداخت وام ازدواج با یک ضامن در همدان و افتتاح خانه جوانان اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم روزبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، از امکان پرداخت وام ازدواج با یک ضامن در همدان خبر داد و اظهار کرد: امروزه یکی از مشکلات و موانع جوانان در مسیر ازدواج و به تأخیر افتادن این امر خیر، مشکل اقتصادی و دریافت وام ازدواج است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی امروز، جوانان برای امر ازدواج با مسائل و مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، گفت: به منظور رفع این موانع و مشکلات نیاز به توجه و برنامه‌ریزی مسئولان در این امر است.

,

سرپرست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه بانک‌ها نسبت به پرداخت وام ازدواج به جوانان سخت می‌گیرند، تصریح کرد: با حضور در بین زوج‌های جوان همدانی، گلایه‌هایی در خصوص مشکل ضامن برای دریافت وام ازدواج مطرح بود.

,

وی با بیان اینکه در جلسات متعدد با حضور بانک‌ها بر تسریع پرداخت وام ازدواج به متقاضیان تأکید داشتیم، افزود: برخی از بانک‌ها به تعهدات خود در قبال پرداخت وام ازدواج عملکرد مثبتی داشتند که جا دارد از همکاری آنها قدردانی کنیم.

,

روزبه با اشاره به ارائه وام ازدواج با معرفی دو ضامن، بیان کرد: جوانان متقاضی دریافت وام ازدواج در همدان می‌توانند با معرفی یک ضامن نسبت به اخذ این تسهیلات اقدام کنند.

,

وی در بخش دیگر سخنانش یادآور شد: جوانان استان همدان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در زمینه‌های مختلف به ویژه ورزش دارند که باید برای شناسایی و حمایت از این استعدادها تلاش کرد.

,

سرپرست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد این معاونت اقدام به برنامه‌ریزی فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان کرده و این امر را ضروری می‌داند.

,

وی در پایان گفت: در آینده نزدیک خانه جوانان با مبلغ 10 میلیون تومان در شهرستان اسدآباد افتتاح می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه