اخبار داغ

سردار سلامی: صحنه به نفع ایران در جریان است

سردار سلامی: صحنه به نفع ایران در جریان است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از تحریم‌های آمریکا عبور می‌کند گفت: صحنه به نفع جمهوری اسلامی ایران در جریان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین سلامی در جمع خبرنگاران در دامغان اظهار داشت: این تهدیدات و تحریم‌ها و عملیات‌های روانی و نیز فشارهای سیاسی دشمنان به ویژه آمریکا موضوع جدیدی نیست که ما با آن روبه‌رو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شرایطی بسیار سخت‌تر از این وضعیت را تجربه کرده است، افزود: در شرایطی که بسیار ضعیف‌تر از امروز بودیم و دشمنان هم بسیار قوی‌تر از امروز بودند؛ با قوت ایمان ملت ایران و رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری؛ همه این‌ها به فضل الهی به فرصت‌های بزرگی برای تقویت قدرت دفاعی و قدرت سیاسی و نفوذ منطقه‌ای و نیز شکوفایی علمی و استقلال اقتصادی کشورما منجر شد.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایستادگی به عنوان تجربه بزرگ ملت ایران در برابر فشارهای دشمنان نام برد و اضافه کرد: بر اساس این تجربه بزرگ، وقتی (در برابر دشمن) می‌ایستیم و ثبات قدم به خرج می‌دهیم؛ همه فشارها و تهدیدها به فرصت‌های زیبایی برای ملت ایران تبدیل می‌شود.

,

سردار سلامی یادآور شد: این بار هم همین اتفاق خواهد افتاد و در آینده نزدیک شاهد عبور از همه مشکلات اقتصادی و سیاسی و افول بیشتر قدرت دشمنانمان خواهیم بود.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز صحنه به نفع جمهوری اسلامی ایران در جریان است و هیچ نگرانی خاصی (بابت فشارها و جو روانی آمریکا) وجود ندارد.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره تحولات منطقه روند این تحولات بیان کرد: همه تحولات سیاسی که در منطقه در حال رخ دادن بوده یا اخیراً رخ داده است؛ در راستای تقویت قدرت سیاسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است.

,

سردار سلامی اضافه کرد: امروز امت اسلام در حال بازیابی یک وحدت و هویت جدید در دنیاست و این موضوع نیز به نفع کشورمان تمام خواهد شد.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه