اخبار داغ

در خصوص شفر کمیته فنی باید نظر بدهد

در خصوص شفر کمیته فنی باید نظر بدهد
پیشکسوت آبی پوشان گفت: در خصوص شفر کمیته فنی باید نظر بدهند و مدیر باشگاه هم باید تصمیم نهایی را بگیرد و گفتمان ما در این باره بی مورد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوری اظهار داشت: متاسفانه باید بگویم بازی خوبی از استقلال شاهد نبودیم و این بازی اصلا قابل دفاع نیست. برنامه خاصی از تیم استقلال ندیدیم و نمی توان از نظر فنی در باره این بازی صحبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیشکسوت آبی پوشان گفت: قصد تخریب تیم را نداریم اما عملکردی هم از تیم نمی بینیم که بعنوان پیشکسوت از آن دفاع کنیم. استقلال مدتهاست که نه خوب بازی می کند و نه خوب نتیجه می گیرد. این روند مورد قبول هواداران و پیشکسوتان نیست. 

,

نوری در ادامه بیان داشت: در حالی که قبل از بازی انتظار می رفت باید از استقلال شاهد یک بازی تهاجمی باشیم، اما در بازی عطشی از این تیم برای پیروزی ندیدیم. شاید هم زور تیم به حریف نمی رسید.

,

مدافع سابق آبی پوشان بیان داشت: تیم در هر سه خط نیاز به بازنگری و ترمیم دارد. در خط میانی طراحی نداریم و تفکری که بتواند خلق موقعیت کند دیده نمی شود. 

,

وی افزود: من هم اکنون به تیم نزدیک نیستم که بدانم مشکل آن کجاست. شفر و دستیارانش در کادر فنی باید مشکلات را بررسی کنند و در اسرع وقت نسبت به رفع آن بکوشند تا قبل از آن که کاسه صبر هواداران به طور کامل سرریز شود. 

,

نوری در پاسخ به این سئوال که ادامه همکاری شفر با استقلال باید چگونه باشد بیان داشت: در این خصوص کمیته فنی باید نظر بدهند و مدیریت باشگاه نیز باید تصمیم نهایی را بگیرد و ما نباید در این خصوص صحبت کنیم.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه