اخبار داغ

آیت الله کعبی:

فتنه ها پس از کمرنگ شدن با از بین رفتن مرزبندی با دشمن رخ می دهند

فتنه ها پس از کمرنگ شدن با از بین رفتن مرزبندی با دشمن رخ می دهند
عضو خبرگان رهبری با اشاره به امام رضا(ع) در عرصه مقابله با دشمنان ، تاکید فراوان بر مرز بندی شفاف با دشمنان اسلام و مکتب اهلبیت(ع) داشت، گفت: اگر مرز بندی با دشمن از بین برود حق و باطل با هم آمیخته می شود و مومن از منافق شناخته نمی شود و این سبب فتنه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله عباس کعبی با تسلیت ایام رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شاخصه های مهم سبک زندگی رضوی برای جامعه امروز، اظهار داشت: زندگی امام رضا در تمام عرصه ها اعم از سیاسی، حکومتی، فرهنگی، تبلیغی و مقابله با توطئه های دشمنان داخلی و خارجی درس آموز می باشد که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: در عرصه سیاسی امام رضا(ع) در آن سال های آخر امامت که مجبور به پذیرش ولایتعهدی مأمون شد از فرصت حکومت مأمون برای گسترش مکتب اهلبیت(ع) در پایه گفتگوی فرهنگ ها و تمدن ها استفاده کرد.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام رضا(ع) هیچ گونه دخالتی در سیاست های مأمون نداشت ، گفت: امام رضا(ع) در عرصه مقابله با دشمنان ، تاکید فراوان بر مرز بندی شفاف با دشمنان اسلام و مکتب اهلبیت(ع) داشت.

,

وی بیان داشت: اگر مرز بندی با دشمن از بین برود حق و باطل با هم آمیخته می شود و مومن از منافق شناخته نمی شود و این سبب فتنه می شود.

,

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: یکی از مواضع اجتماعی و فرهنگی امام رضا(ع) بر اساس یک برنامه متوازن در سبک زندگی اسلامی براساس آشنایی با آموزه های دین در کنار اهتمام به امور معیشت، زندگی، صبر، شکیبایی و رضایت به زندگی است که ایشان بر آن تاکید ویژه ای دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه