اخبار داغ

دوئل‌های شمال – جنوب در ورزشگاه وطنی

نبرد شاگردان نکونام برای فرار از انتهای جدول

نبرد شاگردان نکونام برای فرار از انتهای جدول
تیم های اهوازی لیگ برتر در این هفته بازی های حساسی را مقابل حریفان شمالی خود انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رقابت های لیگ برتر از روز جمعه وارد هفته دوازدهم خود می شود. در این هفته بازی های مهمی انجام می شود که از جمله آنها می توان به دو بازی تیم های جنوبی با رقیبان شمالی اشاره کرد.

روز جمعه در قائمشهر استان مازندران تیم های نساجی و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر می روند. نساجی پس از صعود شیرین به لیگ برتر هنوز نتوانسته فرم خوبی را به دست آورد و تا اینجا تنها 8 امتیاز از حریفان لیگ برتری خود دشت کرده است. این تیم امیدوار است که در بازی بسیار حساس با همسایه جدولی خود بتواند کمی از منطقه سقوط فاصله بگیرد. آبی های اهواز با 10 امتیاز در رده سیزدهم و یک پله بالاتر از نساجی قرار دارند. آنها هم اگرچه در اوایل فصل تحسین اهالی فوتبال را به خاطر برخی از نمایش هایشان برانگیخته بودند، اما چند هفته ای است با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند و هنوز به شرایط مناسب باز نگشته اند.

دیگر نبرد شمالی – جنوبی این هفته لیگ را تیم های فولاد و سپیدرود در اهواز برگزار می کنند. فولاد خوزستان که به شکل غیر قابل باوری در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته و با میانگین یک امتیاز از هر بازی، فصل ضعیفی را سپری می کند، نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی مقابل حریف انتهای جدولی خود دارد. تیم فولاد از زمان تعویض مربی خود هنوز طعم پیروزی در لیگ را نچشیده و ایلی استن – که احتمال برکناری اش زیاد به نظر می رسد – به دنبال این است که حداقل یک برد در لیگ برای فولاد به دست آورد.

در سمت مقابل، شاگردان علی کریمی در رشت موفق شدند اولین برد فصل خود را در هفته یازدهم به دست آورند و به امتیاز 6 برسند. آنها چشم به این بازی مهم با فولاد دارند تا با کسب امتیاز لازم و البته لغزش تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی، بتوانند خود را از رتبه آخر جدا کنند.

این دو بازی به همراه دربی استان خوزستان بین تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان می توانند معادلات انتهای جدول و رتبه های دورقمی را تا حدود زیادی عوض کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه