اخبار داغ

کیش برای اولین بار روز خود را جشن می گیرد

کیش برای اولین بار روز خود را جشن می گیرد
40 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در نکوداشت 20 آبان' روز کیش'، در بخشهای مختلف این جزیره مرجانی با حضور ساکنان و گردشگران اجرا می شود تا این جزیره زیبا برای اولین بار روز خود را جشن بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش روز پنجشنبه با اعلام این مطلب در جمع حبرنگاران افزود: برنامه ها و آیین های گرامیداشت روز کیش از فردا جمعه با پیاده روی عمومی در سواحل کیش و در مسیر اسکله تفریحی کلید می خورد .
مسعود رهبری، افتتاح نمایشگاه کتاب، شهرآرایی، آذین بندی میدانها، معابv، تردد تاکسیها با پرچم و نشان ویژه روز کیش و فعالیت تلویزیونهای شهری را از دیگر ویژه برنامه های گرامیداشت روز کیش ذکر کرد.
وی همچنین از برگزاری آیین رسمی روز کیش با حضور مدیرعامل منطقه آزاد و اجرای برنامه های ویدئو مپینگ در روز شنبه 19 آبان خبرداد .
مسعود رهبری ، ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام و نواختن زنگ کیش را حسن آغاز روز کیش در20 آبان اعلام کرد و افزود : افتتاح خانه مطبوعات، بهره برداری از ساختمان شورای شهر و مدرسه دخترانه هاجر، اجتماع دانش آموزان در اسکله تفریحی، آغاز مسابقات سراسری شنای آبهای آزاد، افتتاح کشتی تفریحی امپراطور، آغاز جشنواره تئاتر کوتاه کافه ساحلی، برگزاری جشنواره غذا و صنایع دستی، آیین ویژه در خانه بومیان، گشایش فاز سوم شهر زیرزمینی، پخش فیلم قصه های کیش و اجرای برنامه های استیج موسیقی ساحلی توسط گروه های هنری از مهمترین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در روز کیش است.
او، برگزاری نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه کافه‌ای و ساحلی را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که همزمان با روز کیش از 19 تا 21 آبان ماه با حضور گروه‌های تئاتر از سراسر کشور درکافه ساحلی کیش برگزار می‌شود.
اجرای نقش پردازی سه بعدی بر روی مجسمه مرد ماهیگیر در اسکله تفریحی با متنی حماسی و بهره‌گیری از جلوه‌های زیبای بصری در شبانگاه 19 و 20 آبان از برنامه‌های ویژه روز کیش است که مدیر هنری سازمان منطقه آزاد کیش به آن اشاره کرد و افزود: اجرای تئاتر در خانه بومیان کیش و نمایش فیلم 'قصه‌های کیش' که در سال 1376 بصورت مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه ساخته شده است با حضور کارگردانان نامدار در سینما لبخند از دیگر برنامه‌های روز کیش خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,

, ,

مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به بهره‌گیری از توانمندی هنرمندان جزیره کیش در برگزاری برنامه‌های این رویداد گفت: در رخدادهایی که وجه ملی دارد تلاش می‌شود تا از هنرمندان ملی در کنار هنرمندان محلی استفاده شود تا هنرمندان سرزمین اصلی نیز فرصت آشنایی با ظرفیت‌های هنری و استعدادهای جزیره کیش را داشته باشند.
وی برگزاری کنسرت های رایگان در روز کیش با حضور هنرمندان مطرح کشور و برگزاری چهارمین نشست کیش پژوهی را از دیگر برنامه های روز کیش عنوان کرد.
**تسهیلات و خدمات ویژه در روز کیش**
مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش افرود: تحفیف 50 در صدی هتل ها و کلوپ های تفریحات دریایی، ارائه رایگان سیم کارت، اینترنت و خدمات حمل و نقل شهری، استقبال و پذیرایی ویژه از مسافران و گردشگران در فرودگاه، انجام رایگان مشاوره، مراقبت های ویژه و معاینات در مراکز درمانی از جمله تسهیلاتی است که در روز کیش به همگان ارائه می شود.
همچنین به همین مناسب میادین و معابر جزیره آذین بندی و تاکسی ها با نشان و پرچم ویژه روزکیش تردد می کنند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/ د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه