اخبار داغ

فرودگاه امام میزبان چند هزار زائر اربعین بود؟

فرودگاه امام میزبان چند هزار زائر اربعین بود؟
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: همزمان با پایان ماه صفر، عملیات پروازهای اربعین با اعزام و پذیرش 157هزار و 333هزار زائر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به اتمام رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، علی رستمی با اشاره به انجام 906سورتی پرواز از 27 مهر تا 16 آبان امسال اظهار داشت: 78هزار و 77 نفر در عملیات رفت و 79 هزار و 356 نفر در عملیات برگشت پروازهای اربعین از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اعزام و پذیرش شدند.
وی از کاهش 32درصدی تاخیر در پروازها خبر داد و افزود: شرکت های هواپیمایی ماهان، آتا، تابان، ایران ایر، قشم ایر، العراقیه، کیش ایر، زاگرس و معراج به تربیت با 164، 144، 137، 121، 114، 100، 72، 46 و 8 سورتی پرواز مسوولیت انتقال زائران اربعین حسینی را بر عهده داشتند.
رستمی همچنین خاطرنشان کرد: در عملیات پروازی اربعین، بال شرقی ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در زمان اعزام و تخصیص بال غربی ترمینال در زمان پذیرش اختصاص یافته و گیت های اختصاصی گذرنامه در نظر گرفته شده بود.
به نقل از تارنمای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)‌، مجموع بار جابجا شده زائران اربعین حسینی در پروازهای رفت و برگشت از طریق این فرودگاه نیز افزون بر 147تن برآورد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,

انتهای پیام/ د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه