اخبار داغ

ارتش سوریه، کودکان و زنان دربندِ داعش را آزاد کرد + عکس

ارتش سوریه، کودکان و زنان دربندِ داعش را آزاد کرد + عکس
نیروهای ارتش سوریه در عملیات «منحصر به فرد» خود موفق شدند 19 نفر از زنان و کودکان ربوده شده توسط گروه تروریستی داعش را آزاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش سوریه زنان و کودکان ربوده شده توسط گروه تروریستی داعش را آزاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) پنجشنبه گزارش داد که نیروهای ارتش این کشور در عملیات منحصر به فرد خود ۱۹ زن و کودکی را که گروه تروریستی داعش تابستان امسال آن‌ها را در استان «سویداء» ربوده بود، آزاد کرده است.

,

, ,

, ,

 

,

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه در این عملیات، توانسته است با حمله به مواضع تروریست‌های داعش در «حمیمه» واقع در شمال شرق «تدمر» با آن‌ها درگیر شود و گروگان‌ها را آزاد کند.

,

نیروهای امنیتی و ارتش سوریه پیشتر و دراواخر شهریور ماه در جریان یک عملیات مشابه موفق شدند چهار کودک و دو زن از ساکنان روستاهای استان سویداء را از بند اسارت داعش رها کنند.

,

گروه تروریستی داعش سوم مرداد ماه بود که از شرایط پیش آمده در جنوب سوریه و عملیات ارتش این کشور علیه گروه‌های تروریستی مسلح در استان‌های درعا و قنیطره سوء استفاده کرد و به مواضع دولت سوریه در استان سویداء حمله کرد.

,

داعش در این حمله که از سمت منطقه التنف ( منطقه اشغال شده توسط آمریکا) صورت گرفت، با حملات انتحاری، ۲۵۰ نفر را کشت و ۳۰ تن را به گروگان گرفت که بیشتر آنان زنان و کودکان بودند.

,

از زمانی که داعش این افراد را گروگان گرفت، دو نفر را گردن زد و اعلام کرد که یک زن ۶۵ ساله هم فوت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه