اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

قدرت آمریکا پوشالی است/هیمنه آمریکا در دنیا با انقلاب اسلامی فرو ریخت/تحریم های ظالمانه را با تکیه بر توانایی داخل پشت سر خواهیم گذاشت

قدرت آمریکا پوشالی است/هیمنه آمریکا در دنیا با انقلاب اسلامی فرو ریخت/تحریم های ظالمانه را با تکیه بر توانایی داخل پشت سر خواهیم گذاشت
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از راه آرمان, به نقل از , به نقل از , راه آرمان, ؛ ,

امام جمعه کرمان:قارون صفتان در تاریخ کم نبوده اند/قدرت آمریکا پوشالی است

, امام جمعه کرمان:قارون صفتان در تاریخ کم نبوده اند/قدرت آمریکا پوشالی است, امام جمعه کرمان:قارون صفتان در تاریخ کم نبوده اند/قدرت آمریکا پوشالی است,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمان در محل مصلی امام علی(ع) با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی که افراد مرتکب گناه می‌شوند طغیان و طغیان‌گری است، گفت:طغیان همان خروج از حق است و هم فرد می‌تواند از حق عبور کند و هم جامعه می‌تواند طغیان‌گر شود.

,

امام جمعه شهر کرمان با اشاره به اینکه عیش و نوش در قوم صالح باعث شد در برابر احکام الهی خدا طغیان کنند، عنوان کرد:قارون و قارون صفتان در تاریخ کم نبودند که ثروت آنها باعث طغیانشان شد و خط مقابل انبیای الهی را تقویت کردند .

,

وی با تأکید بر اینکه غوغای محیط باعث طغیان انسان می‌شود که انسان باید از خود مراقبت کند، ابراز کرد:گاهی اوقات غوغای محیط نیز بر روی انسان اثر می‌گذارد و باعث نشنیدن حرف حق می‌شود.

,

این مقام مسئول تصریح کرد:در محیط خانه اگر از دستورات الهی سرپیچی شود خانه ویران شده و فرزندان این خانواده ناآرام نیز آواره می‌شوند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد:امام علی(ع) می‌فرماید بصیر و هوشیار کسی است که به‌درستی بشنود و به‌دنبال شنیدن تفکر کرده و بیاندیشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه  غوغاسالاری می‌تواند در عرصه سیاسی باشد و در این عرصه هم باید به‌خوبی از خود مراقبت کرد، اظهار کرد:باید بدانیم که اموالی که در اختیار ما است برای همیشه نیست؛ برخی ثروت ها، ثروتمندان را در دنیا طغیانگر کرده است.

,

امام جمعه شهر کرمان با اشاره به اینکه موشک های امروز کشور حاصل زحمات شهید تهرانی مقدم است، عنوان کرد: ایشان با اخلاصی که داشت دشمن را ناامید کرد و خدا این شهید را به‌خوبی پذیرفت.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی ایران تصویب قانون اساسی است که در این روزها انجام شده است، ابراز کرد:تلاش شده تا قوانین اسلامی با احکام الهی مطابقت داشته باشد و امروز الگوی بسیاری از کشورها است.

,

امام جمعه شهر کرمان با تأکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین باعث اقتدار مکتب اهل‌بیت(ع) در دنیا شده و میلیون‌ها نفر بزرگ‌ترین اجتماع مسلمین را تشکیل می‌دهند، گفت:استکبار تلاش می‌کند تا اربعین را کسی نبیند و از رسانه‌ها پخش نشود؛ این توطئه نیز خنثی شده و هر روز بر این اجتماع افزوده می‌شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا با حرف‌زدن در مورد دموکراسی تناقض دارد، تصریح کرد:آمریکا در دنیا به‌دنبال منافع خودش است و منافع عمومی مردم را در نظر نمی‌گیرد.

,

وی افزود:آمریکا در حالی دم از آزادی در دنیا می‌زند که اصلا حرف مردم را گوش نمی‌دهد و جنایات آمریکا در نقاط مختلف دنیا این مهم را نشان می‌دهد.

,

این مقام مسئول در پاین خاطر نشان کرد:امروز ماهیت آمریکا برای دنیا روشن شده است و عقب‌نشینی چند روز گذشته آمریکا نشان از آن دارد که در مقابل دنیا قرار گرفته است و ملت آمریکا از این اقدام دولت‌شان بیزارند؛ قدرت آمریکا پوشالی است.

,

امام جمعه عنبرآباد:تلاطم بازار در کشور به دلیل ضعف های ساختاری در اقتصاد و نقدینگی است

, امام جمعه عنبرآباد:تلاطم بازار در کشور به دلیل ضعف های ساختاری در اقتصاد و نقدینگی است, امام جمعه عنبرآباد:تلاطم بازار در کشور به دلیل ضعف های ساختاری در اقتصاد و نقدینگی است,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا سبب نورانیت قلوب می شود.

,

وی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: ماه ربیع الاول، ماه حیات بشر است.

,

حجت الاسلام سالاری عنوان داشت: 273 سال از زندگانی معصومین، پشتوانه محکمی برای شیعه محسوب می شود که اگر در زندگی خود بکار ببندیم بسیاری از معضلات حل خواهد شد.

,

وی با بیان اهمیت کتابخوانی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در بحث سبک زندگی اسلامی، تاکید بر داشتن عادت روش های خوبی همچون کتابخوانی است، چون عدم مطالعه برای یک ملت خسارت بشمار می آید.

,

وی با بیان اینکه اربعین، ایجاد فرهنگ مقاومت در برابر فرهنگ سازش با استکبار است افزود: حماسه اربعین امسال، باشکوه تر از هر سال برگزار شد، که یک ظرفیت مذهبی و سیاسی برای اسلام محسوب می شود و این یک نشانه از نشانه های ظهور منجی موعود است.

,

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم، احیاگر اسلام محمدی، علوی، حسینی و مهدوی در جهان است و امروز استکبار در جهت سانسور این حرکت عظیم از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند.

,

وی با بیان اینکه 13 آبان امسال باشکوه برگزار شد افزود: دولت آمریکا با خروج از برجام و برگرداندن تحریم ها علیه ملت ایران، ثابت کرد دشمنی با مردم ایران تمام شدنی نیست و این کار نمادین و نمایشی در 40 سال گذشته، هیچ سودی برای آمریکا در بر نداشته است.

,

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: آمریکا خوب می داند تلاطم بازار اقتصاد ایران بخاطر تحریم ها نبوده و نیست بلکه ضعف های ساختاری در اقتصاد و نقدینگی موجود در داخل کشور است که بایستی همگی پای کار بایستیم تا از این گردنه سخت عبور کنیم.

,

وی گفت: چشم انداز امیدوار کننده ای که اروپایی ها ترسیم کردند یک وقت کشی فاحش است و نهایتا آنها در پازل آمریکا حرکت خواهند کرد که مسولین کشور باید حواسسان را جمع نمایند

,

حجت الاسلام سالاری عنوان داشت: وزیر جدید اقتصاد به خواسته مردم که کنترل تورم، مهار نقدینگی، مدیریت واردات، صادرات و افزایش اقلام ضروری مردم است را نگاه ویژه داشته باشد.

,

امام جمعه فاریاب:شکست در منطقه و ناتوانی نظامی از جمله نشانه های افول آمریکا است
حجت الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب با بیان اینکه غیرت یکی از ویژگی ها و سبک زندگی امام حسین است که برای زوجین در امر زناشوئی جنبه کاربردی دارد، گفت:اولین غیور در این عالم هستی خداوند متعال است،خداوند چون غیور است زشتی ها را حرام کرده و داستانهایی که در قران کریم است مثل داستان حضرت موسی با دختران شعیب و داستان حضرت یوسف با زلیخا و داستان حضرت یوسف با زنان مصری را نقل میکند ولی از جزئیات هرگز سخن نگفته و فقط به اصل داستان پرداخته است.

, امام جمعه فاریاب:شکست در منطقه و ناتوانی نظامی از جمله نشانه های افول آمریکا است, امام جمعه فاریاب:شکست در منطقه و ناتوانی نظامی از جمله نشانه های افول آمریکا است,
,

وی با اشاره به حدیثی از امیر مومنان می‌فرمایند ان الله یغار من المومنین فلیغر من لا یغار فانه منکوس القلب حضرت یوسف چونکه غیور بود خداوند به ایشان صفت خلیل اللهی را داد، عنوان کرد:به جوانان مجرد پدر و مادرشان همسر شایسته برای فرزند خود انتخاب کنند ؛غیرت را پیامبران بزرگ الهی مثل حضرت موسی و پیامبر عظیم الشان بیاموزیم.

,

امام جمعه فاریاب ادامه داد:از جمله عوامل بی غیرتی؛ گوش دادن به موسیقی و غنا،اختلاط زن و مرد،نگاه به نامحرم و نوشیدن مشروبات الکلی است؛البته این نکته هم توجه داشته باشیم که از غیرت بیجا پرهیز کنیم مثل ازدواج خانم شوهر از دست داده و یا تا دختر اول ازداواج نکرده دختر بعدی نباید به خانه بخت برود

,

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول ابراز کرد: از خاطرات خوب این ماه مثل لیله المبیت و آغاز ولایت و امامت امیر مومنان و همچنین حضرت ولیعصر ورود حضرت فاطمه معصومه به قم و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و امام صادق علیه السلام و همچنین به تلخی هایی مثل دفن پیامبر و حمله به خانه وحی و آثار شوم سقیفه می توان اشاره داشت.

,

این مقام مسئول اظهار کرد:از تیم اقتصادی دولت و چهار وزیری که رای اعتماد گرفتند می خواهیم تورم را مهار و بر صادرات و واردات نظارت و کنترل داشته باشند وهمچنین توجه ویژه به نوسازی بافت فرسوده شهرها و روستاها داشته باشند.

,

وی اظهار کرد:امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه جریانات داخل آمریکا حکایت از این دارد که آمریکا رو به افول است و از نشانه های افول، شکست در تصمیمات آنان در منطقه و ناتوانی نظامی که امروز در مقابل موشکهای زمین به دریا احساس ضعف دارند و همچنین راه انداختن جنگهای نیابتی و ناتوانی در اعمال تحریمها و اینکه روز سیزده آبانماه دور دوم تحریمها آغاز شد

,

امام جمعه فاریاب خاطر نشان کرد:این ها همه اش نمادین است برای ترساندن زمزمه ها و هشدارهای مشاورین سیاسی مثل سخنان نیکی هیلی که میگوید ما ترامپ را دیوانه معرفی کردیم تا ملتها بترسند و یا هشدار می‌دهند خاور میانه را رها کنید آمریکا رو به نابودی است و همچنین نگاه منفی ملت امریکا به دولتشان و همراهی نکردن اتحادیه اروپا با سیاستهای آمریکا و به بن بست رسیدن در جنگ علیه یمن از موارد رو به نابودی آمریکا است.

,

امام جمعه موقت ریگان:کسانی که چشم امیدشان به سمت غرب و آمریکاست بدانند؛آمریکا رو به افول است

, امام جمعه موقت ریگان:کسانی که چشم امیدشان به سمت غرب و آمریکاست بدانند؛آمریکا رو به افول است, امام جمعه موقت ریگان:کسانی که چشم امیدشان به سمت غرب و آمریکاست بدانند؛آمریکا رو به افول است,

حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه دین اسلام به بحث علم و دانش سفارش و تاکید بسیاری داشتند ،اظهار داشت:دین اسلام بحث علم را برتر از همه چیز می داند،ما باید بیشتر با کتاب آشنا باشیم و باید یک آشتی ملی با کتاب،کتابخانه و علم صورت بگیرد نه اینکه کتاب ها خاک بخورند و مطالعه ما فقط از طریق فضای مجازی باشد.

,

امام جمعه موقت ریگان در ادامه ضمن قدردانی از حضور پررنگ مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ریگان در راهپیمایی ۱۳آبان ،افزود: رهبری فرمودند،آمریکا رو به افول است،این را همه کسانی که گرایش و سازش با آمریکا دارند و نقشه بی پایه و اساس می کشند بدانند،امید واهی نبندید کسانی که چشم امیدشان به سمت غرب و آمریکاست بدانند که دارند به دنبال کسی هستند که رو به افول است.

,

طالبی فرد اشاره داشت به نامه امام رحمه الله علیه به گورباچف و بیان داشت: حضرت امام (ره) نامه نوشتند خطاب به گورباچف  آن را به اسلام دعوت می کند که این مسلک و شیوه رهبران الهی است.

,

وی تصریح داشت: امام (ره) در این نامه می فرمایند، من صدای شکسته شدن استخوان های مارکسیسم را می شنوم و سه سال بعد از این نامه  امام شوروی فروپاشید.

,

امام جمعه موقت ریگان افزود:وقتی مقام معظم رهبری می فرماید آمریکا رو به افول است یعنی همان صحبت مرحوم امام(ره) خطاب به شوروی،هرچند افرادی هستند که هنوز چشم هایشان بینا نشده هنوز هم رو به حقایق چشم هایشان را باز نکرده اند و شاید صحبت های رهبری هم زیاد خوشایندشان نباشد اما این را باید بدانند که انشاءالله این اتفاق همان طور که برای ابر قدرتی همچون شوروی اتفاق افتاد و آن را نابود کرد برای آمریکا هم اتفاق خواهد افتاد.

,

امام جمعه رودبار جنوب:ولایت فقیه شعبه ای از ولایت امیرالمؤمنین(ع)است/هیمنه آمریکا در دنیا با انقلاب اسلامی فرو ریخت

, امام جمعه رودبار جنوب:ولایت فقیه شعبه ای از ولایت امیرالمؤمنین(ع)است/هیمنه آمریکا در دنیا با انقلاب اسلامی فرو ریخت, امام جمعه رودبار جنوب:ولایت فقیه شعبه ای از ولایت امیرالمؤمنین(ع)است/هیمنه آمریکا در دنیا با انقلاب اسلامی فرو ریخت,

حجت الاسلام و المسلمین گروهی امام جمعه رودبارجنوب درخطبه های این هفته اظهار داشت: مصادیق روشن آیات قرآن حضرات معصومین(ع) هستندمانند لیله المبیت شبی که امیرالمومنین (ع)جان نثاری کردند و به جای رسول خدا(ص)خوابیدند و جان عزیز خود را فدای پیامبر(ص)کردند.

,

وی در ادامه افزود: ایثارگری حضرت علی (ع)مصداق آیه قرآن است که بعضی از مردم برای رضایت خدا حاضرند جان خود را فدا کنند.

,

امام جمعه رودبارجنوب بیان داشت: درطول تاریخ خیلی از افراد قطعه قطعه شدند و دست و پای آنها را بریدند ولی دست از ولایت و امامت برنداشتند و استقامت کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: ولایت فقیه شعبه ای از ولایت امیرالمومنین(ع) است .

,

خطیب جمعه رودبارجنوب گفت: بعد از ۴۴ ماه جنگ در یمن سعودی ها شکست مفتضاحانه ای را از انصارالله خوردند و دست به دامان آمریکا شده اند که جنگ را تمام کنند.

,

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان کرد: آمریکا از لحاظ معنوی،اقتصادی،و نظامی رو به افول است.

,

وی افزود: با انقلاب اسلامی اقتدار و هیمنه ی آمریکا در دنیا فرو ریخت نمونه ی آن تسخیرسفارت و لانه جاسوسی آمریکا در تهران بود.

,

حجت الاسلام گروهی در پایان افزود: ا مروزکارشناسان آمریکایی به ترامپ می گویندکه خاورمیانه را رها کن و به کشور خود بپردازد.

,

امام جمعه رفسنجان:تحریم های ظالمانه را با تکیه بر توانایی داخل پشت سر خواهیم گذاشت

, امام جمعه رفسنجان:تحریم های ظالمانه را با تکیه بر توانایی داخل پشت سر خواهیم گذاشت, امام جمعه رفسنجان:تحریم های ظالمانه را با تکیه بر توانایی داخل پشت سر خواهیم گذاشت,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین، ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم فهیم رفسنجان در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: شما مردم با این حضور انقلابی وفاداری خود به نظام و پشتیبانی خود را از رهبری و دولتمردان اعلام داشتید.

,

وی افزود: شما با این عمل انقلابی خود از مسئولان پیشی گرفتید و کار را به نحو احسن انجام دادید و الان نوبت مسئولان است تا با کاری انقلابی موجبات قدردانی از شما را فراهم نمایند.

,

رمضانی پور خاطر نشان کرد: با تیم اقتصادی تازه نفس دولت و حمایت های مجلس امید داریم در کوتاهترین زمان شاهد اتفاقات ملموس در زمینه اقتصادی باشیم، در مدت هشت ماه نخست امسال مردم در فشار اقتصادی بودند و باید جبران شود.

,

خطیب جمعه رفسنجان گفت: با وجود حمایت رهبری از تولیدات داخل کشور حق این بود که تولیدکنندگان پاسخ مثبتی می دادند و تمام کالای خود را وارد بازار میکردند نه اینکه به بهانه واهی بازار را با کمبود مواجه کنند این جرم و خیانت به مردم است.

,

رمضانی پور در ادامه به حضور برحی وعاظ در روستاهای رفسنجان بصورت خود مختار و جمع آموری وجوهات از مردم اشاره کرد و گفت: وعاظ با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به مساجد سطح شهرستان اعزام می شود و این اقدام برخی وعاظ بی انصافی و به ضرر شهرستان است.

,

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت هفته وقف بیان داشت: وقفیات زیادی در شهر رفسنجان وجود دارد و باید مراقب بود چه افراد حقیقی و چه حقوقی بایستی اجاره موقوفات خود را دقیق و به روز پرداخت کنند.

,

رمضانی پور در ادامه خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم با موفقیت دوران تحریم های ظالمانه آمریکا را پشت سر بگذاریم بایستی بر توانایی داخل کشور تکیه کنیم و با مدیریت صحیح از نیروهای کارآمد و جوان انقلابی استفاده شود.

,

وی تصریح کرد: شما مردم این انقلاب را با همین تحریم ها به اینجا رساندید و سیلی محکم دیگری به آمریکا خواهید زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه