اخبار داغ

امام جمعه بجنورد:

امروز هیمنه آمریکا رو به افول است/ایران مهد آزادی شده است

امروز هیمنه آمریکا رو به افول است/ایران مهد آزادی شده است
امام جمعه بجنورد گفت: امروز هیمنه آمریکا رو به افول است و این کشور دیگر نمی تواند با ایران جنگ مستقیم داشته باشد و به صورت نیابتی با ایران جنگ می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های سیاسی عیادی روز جمعه اظهار کرد: تقوا، بهترین توشه برای روشنایی قبر و بهترین پشتوانه برای قبولی اعمال در آخرت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به پایان ماه صفر، عنوان کرد: اسلام افراط و تفریط را نمی پسندد و این اسلام، هم گریه کردن و عزاداری و هم خندیدن، شاد زندگی کردن و خوش اخلاق بودن را به رسمیت می شناسد که این همان اعتدال است. وی در ادامه تصریح کرد: خانواده ها در طول زندگی، هم باید معنویت و هم باید زندگی سالم و مفرح داشته باشند.

,

به گفته وی، با فرا رسیدن ماه های محرم و صفر در هر سال، یک انقلاب، تحول و دگرگونی در کشور ایجاد می شود چون مردم در این ماه، بصیرت افزایی پیدا می کنند تا از ارزش های این انقلاب حسین گونه دفاع کنند.

,

امام جمعه بجنورد در بخشی دیگر از سخن خود، با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان، بیان کرد: ایشان در این سخنرانی درباره چالش 40 ساله میان ایران و آمریکا صحبت کردند.

,

وی گفت: مقام معظم رهبری در این سخنرانی بیان کرده اند که آمریکا، از دین، از شیوه حکومت داری، از مردم سالاری دینی در ایران ناراحت هستند و این کشور طی این 40 سال تلاش کرده است تا ایران را که رقیب خود می داند را از عرصه بین الملل کنار بزند.

,

وی افزود: طی این چهل سال، آمریکا علیه ایران سه اقدام اساسی شامل اقدام نظامی مثل راه اندازی جنگ عراق علیه ایران، جنگ اقتصادی مثل اعمال تحریم های نفتی علیه ایران و جنگ رسانه ای و روانی مثل واقعه 88 را به راه انداخت و این در حالی است که آمریکا تا به کنون نتوانسته است ایران را شکست دهد.

,

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه با تصریح بر این مطلب که امروز هیمنه آمریکا رو به افول است، درحالیکه ایران در حال پیشرفت، توسعه، اقتدار و گسترش در حوزه های مدیریتی است، عنوان کرد: عدم توان رویارویی نظامی آمریکا علیه ایران و بسنده کردن این کشور به راه اندازی جنگ نیابتی مثل جنگ داعش علیه ایران از جمله نشانه های افول آمریکا است.

,

وی افزود: حتی افول او را در عرصه اقتصاد در زمینه وابستگی اقتصادی این کشور به فروش اسلحه همچنین کسری بودجه در این کشور را شاهد هستیم. وی همچنین بیان کرد: در حال حاضر فاتحه ایدئولوژی لیبرال دموکراسی آمریکا نیز خوانده شده است به گونه ای که ترامپ تحمل انتقاد خبرنگاران را ندارد.

,

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این در حالی است که در حال حاضر ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی مهد آزادی شده است و رو به توسعه، پیشرفت و اقتدار گام بر می دارد.

,

وی در خاتمه به انتصاب چهار وزیر اخیر کابینه دولت روحانی نیز اشاره کرد و گفت: از وزیر راه و شهرسازی می خواهیم که ساخت مسکن مهر را به رسمیت بشناسد و به بازسازی بافت های فرسوده بپردازد. وی افزود: از وزیر اقتصاد می خواهیم که نقدینگی را مدیریت، تورم را کنترل کند و از وزیر صمت نیز می خواهیم که از تولید داخلی حمایت کند و به فعال سازی دوباره کارخانجات تعطیل شده، بپردازد.

,

وی همچنین گفت: از وزیر کار می خواهیم که از اشتغال و فعال سازی شرکت های تعاونی حمایت کند. افزون بر این، حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به فرا رسیدن هفته کتابخوانی، عنوان کرد: مردم اهل مطالعه باشند و فرزندان خود را با این فرهنگ آشنا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه