اخبار داغ

امام جمعه همدان:

حکومت‌های پوشالی عربی آنقدر ذلیل و ضعیف هستند که در برابر اسرائیل باج می‌دهند

حکومت‌های پوشالی عربی آنقدر ذلیل و ضعیف هستند که در برابر اسرائیل باج می‌دهند
امام جمعه همدان گفت: حکومت‌های پوشالی عربی آنقدر ذلیل و ضعیف هستند که در برابر اسرائیل باج می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه 18 آبان‌ماه، با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: در انتخابات اخیر آمریکا جنگی بین دموکرات ها و جمهوری خواهان راه افتاده است که به لطف خدا نشانگر افول دولت این کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی حکومت آل سعود را منفورترین حکومت در دنیا برشمرد و گفت: آل سعود هزاران کودک در یمن را به خاک و خون کشید و دم از دموکراسی می‌زند؛ آمریکا می‌گوید عربستان به خوبی از اسلحه استفاده نمی‌کند.

,

امام جمعه همدان با تأکید بر قدرتمندی ایران، بیان کرد: هیچ باجی به هیچ کشوری ندادیم و این در حالیست که برخی از حکومت‌ها و کشورهای منطقه برای بقای خود به هر اقدامی دست می‌زنند؛ حکومت‌های پوشالی عربی آنقدر ذلیل و ضعیف هستند که در برابر اسرائیل باج می‌دهند.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ: تحریم برای ملت ایران تازگی ندارد

, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ: تحریم برای ملت ایران تازگی ندارد,

حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان کبودراهنگ و در جمع نمازگزاران با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: تنگنای ناجوانمردانه تحریم‌های آمریکا و دشمنان ایران با حضور حماسی  مردم در راهپیمایی ۱۳آبان امسال شکسته و پاسخ کوبنده و ناامید کننده‌ای به دشمنان داده شد.

,

وی در ادامه با اشاره به شجاعت امام علی (ع) در مسیر پیروزی‌های اسلام، گفت: رزمایش ولایت ۹۷ قدرت‌نمایی، اثبات اقتدار و زهر چشم از سردمداران و یاوه‌گویان در برخی کشورهای همسایه بود.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خصوص تجدید تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران، بیان کرد: جیره‌خواران غربی بدانند ملت ایران با تحریم آنها بیگانه نیست و این تحریم‌ها از 40 سال پیش بوده و نه تنها نتوانسته ما را شکست دهد بلکه باعث پیشرفت و ارتقاء نیز شده است.

,

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان در گران کردن نان همزمان با اعمال دور جدید تحریم‌ها، افزود: بحث گرانی نان توسط مسئولان نشان از عدم مدیریت آنها داشت تا در اذهان عمومی این گرانی به تحریم‌ها نسبت داده شود.

,

امام جمعه شهرستان رزن: ملت و مردم عراق در صدر حماسه پیاده‌روی اربعین بودند

, امام جمعه شهرستان رزن: ملت و مردم عراق در صدر حماسه پیاده‌روی اربعین بودند,

حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده با اشاره به برگزاری با شکوه پیاده‌روی اربعین، تصریح کرد: خلق حماسه‌ای به این بزرگی  قطعاً دارای برکاتی خواهد بود که با مدیریت و برنامه‌ریزی به تحقق پیوست و ملت و مردم عراق در صدر این حماسه بودند.

,

وی با تأکید بر اینکه میزبانی مردم عراق حقیقتاً کریمانه و مجدانه است، ادامه داد: میزبانی زائران توسط عراقی‌ها بسیار خوب بود.

,

امام جمعه شهر اسدآباد: اسدآباد در زمینه وقف ضعیف و از کمترین موقوفات برخوردار است

, امام جمعه شهر اسدآباد: اسدآباد در زمینه وقف ضعیف و از کمترین موقوفات برخوردار است,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به درس‌هایی از قران، بر تبعیت از دستورات الهی تأکید کرد و گفت: از راه‌های رسیدن به تقوا، دوری از هواهای نفس است که باید در این زمینه مراقب بود.

,

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، وقف را صدقه جاری دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه اسدآباد در زمینه وقف ضعیف و از کمترین موقوفات برخوردار است.

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به پمپ بنزین موقوفه مرحوم بکایی، یادآور شد: اداره اوقاف با درآمد این پمپ بنزین به سفارشات این مرحوم عمل کرده و نمونه آن در ایام اربعین بود که برای خدمات به زائران حسینی استفاده شد.

,

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: آنچه مهم است، استفاده از کتاب است که رهبر انقلاب به زنان خانه‌دار هم تاکید کردند این مهم در سبک زندگی اسلامی و تربیت اسلامی موثر است.

,

حسینی‌مجد به تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کرد و گفت: اگر چه این تحریم‌ها در 14 آبان انجام شد اما بسیاری از کشورها به این تحریم‌ها توجهی نکردند.

,

وی با بیان اینکه آه ملت ایران و دوستداران امام حسین (ع)، آمریکا را زمین‌گیر خواهد کرد و شاهد افول این رژیم سیاسی منفور خواهیم بود، از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد و افزود: این راهپیمایی به لحاظ حضور پرشکوه مردم شباهت زیادی به راهپیمایی‌های 22 بهمن داشت و تماشایی بود.

,

امام جمعه شهر قهاوند: هدف دشمن این است که در نهایت مردم را دچار خطای در محاسبه کند

, امام جمعه شهر قهاوند: هدف دشمن این است که در نهایت مردم را دچار خطای در محاسبه کند,

حجت‌الاسلام حسین محققی در خطبه‌های نماز جمعه قهاوند، بیان کرد: حضرت زهرا (س) در خطبه معروف فدکیه مشکل اصلی جامعه آن زمان و گرفتار خطا شدن در محاسبه و عملکرد را بیگانه بودن با قرآن بیان می‌کند.

,

وی ادامه داد: عدم فهم طرح و نقشه قرآن برای اداره امور جهان امروز، تمرکز ابلیس و شیاطین و آمریکا، نه تنها بر قدرت سیاسی، نظامی و اقتصادی بلکه بر محور مدیریت فکرها و اراده‌هاست.

,

امام جمعه شهر قهاوند تصریح کرد: تمام تلاش وهم وغم دشمن این است که طرف مقابل را دچار خطای در تحلیل، تصمیم و اراده کند و در این صورت است طوری که دشمن می‌خواهد مسائل را می بیند و عمل می‌کند.

,

وی با بیان اینکه در صورت تحقق خطای در تحلیل و تصمیم دشمن نیازی به تهاجم نظامی و تحریم اقتصادی ندارد، یادآور شد: هدف دشمن این است که در نهایت مردم را دچار خطای در محاسبه کرده و بزرگ‌ترین قدرت و پشتوانه نظام را از نظام جدا کند.

,

محققی با بیان اینکه قرآن شرط پیروزی جبهه حق و شکست دشمن را در یک کلمه و آن هم ایمان می‌داند، خاطرنشان کرد: وعده نصرت خداوند به شرط ایمان و به شرط استقامت حتمی و قطعی است.

,

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که مؤمن و جبهه مؤمنین را دچار ضعف در ایمان بکند، گفت: دشمن به دنبال یجاد تزلزل در اراده و استقامت مؤمنان است.

,

امام جمعه شهر قهاوند اظهار کرد: در انقلاب بارها ثابت شد، پیروزی به شرط انقلابی بودن حتمی است؛ ما با خدای خود در انقلاب یک عهدی بسته‌ایم این که انقلابی باشیم.

,

امام جمعه قهاوند افزود: قرار است برمبنای طرح و نقشه قرآنی وقتی بامشکلات و سختی‌ها مواجه شدیم ایمان ما به خدا افزایش یابد نه اینکه در برابر هر مشکلی یک امتیاز به دشمن داده و یک قدم به عقب برگردیم.

,

امام جمعه نهاوند: تحریم‌های جدید اوج دشمنی آمریکایی‌ها بر ضد مردم ایران است

, امام جمعه نهاوند: تحریم‌های جدید اوج دشمنی آمریکایی‌ها بر ضد مردم ایران است,

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند بیان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست چراکه آنها با اصل انقلاب مشکل دارند.

,

وی با بیان اینکه تحریم‌های جدید آمریکایی‌ها نشان‌دهنده اوج دشمنی آنها با مردم ایران است، ادامه داد: به یاری خدا دشمنان از این تحریم‌ها هم مانند گذشته سودی نخواهند برد بلکه کارنامه خودشان را نزد مردم ایران سیاه‌تر می‌کنند.

,

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در سال ۵۷ آمریکا را از کشور بیرون کرد و طی سال‌های اخیر نیز آنها را از منطقه بیرون کرده و اجازه نداد نقشه‌های شوم آنها با تجهیز تکفیری‌ها به سرانجام برسد.

,

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با تجهیز و پشتیبانی از داعش در صدد کشاندن جنگ به مرزهای کشور بودند، یادآور شد: با مقاومت و رشادت‌های رزمندگان محور مقاومت و مدافعان حرم، داعش نابود و توطئه‌های آمریکایی‌ها با شکست مواجه شد.

,

مغیثی در بخش دیگر خطبه‌ها، اظهار کرد: تنها راه مقابله با دشمنی آمریکایی‌ها حفظ وحدت، مقاومت و ایستادگی و تکیه به توان داخلی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

,

وی گفت: همان طور که مردم در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان امسال نشان دادند از اقدامات آمریکایی‌ها متنفر هستند و با وضع تحریم‌ها مردم ایران اسلامی متحدتر می‌شوند.

,

امام جمعه شهر بهار: تولید هواپیمای نظامی در کشور نشان‌دهنده قدرت نظامی ایران در منطقه است و دشمن از آن واهمه دارد

, امام جمعه شهر بهار: تولید هواپیمای نظامی در کشور نشان‌دهنده قدرت نظامی ایران در منطقه است و دشمن از آن واهمه دارد,

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با اشاره به سالروز شهادت شهید سردار تهرانی‌مقدم و گرامیداشت یاد و خازه این شهید، علم موشکی کشور را مدیون این شهید دانست و بیان کرد: تولید هواپیمای نظامی در کشور نشان‌دهنده قدرت نظامی ایران در منطقه است و دشمن از آن واهمه دارد.

,

ویدر ادامه به انتخاب وزاری جدید در دولت اشاره کرد و گافزود: وزیری که پنج سال سرمایه کشور را در رکود قرار داده باید پاسخگو باشد و دیگر وزرا نیز باید جبران کم کاری را کرده و پاسخگوی مردم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه