اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای دادرسی عادلانه و اجرای عدالت هستند/ لزوم توجه وکلا به بالا بردن دانش حقوقی مردم

وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای دادرسی عادلانه و اجرای عدالت هستند/ لزوم توجه وکلا به بالا بردن دانش حقوقی مردم
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای دادرسی عادلانه و اجرای عدالت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با رییس و اعضای هیئت مدیره وکلای ماده 187 با بیان اینکه ما معتقدیم  وکلا از همکاران می باشند اظهار کرد: دستگاه قضایی برای یپیشبرد اهداف خود و دادرسی عادلانه به همراهی و همکاری خوب وکلا نیازمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای اجرای عدالت هستند و انتظار مجموعه این است وکلا در فرایند رسیدگی به پرونده های بصورت متقن ، منظم و رعایت اخلاق حرفه ای کمک کار دادگستری باشند.

,

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه دانش حقوقی مردم استان نسبت به سایر استانها پایین است، تصریح کرد: وکلا می توانند در بالا بردن دانش حقوقی مردم و آشنایی آنها با قوانین نقش موثری ایفا نمایند.

,

این مقام عالی قضایی استان با اشاره به اینکه برای  اجرای دادرسی عادلانه مسئولیتی خطیر بر عهده این دو مجموعه می باشد خاطر نشان کرد: ما بایستی خداوند را شاکر باشیم که توفیق احقاق حق و اجرای عدالت را به دست ما سپرده و بایستی تمام تلاش خود را برای این امر مهم بکار گیریم تا هم رضایت مردم و خداوند را جلب نماییم.

,

در ابتدای این دیدار قاسمی رئیس هیئت مدیره وکلای ماده 187 دادگستری استان مطالبی در خصوص وجود  برخی مشکلات وکلا درمحاکم و درخواست تعامل و همکاری بیشتر دو مجموعه برای خدمت به مردم ارائه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه