اخبار داغ

دادستان قزوین:

انجمن‌ صنفی حمل‌ونقل ظرفیت خوبی برای حل مشکلات رانندگان است

انجمن‌ صنفی حمل‌ونقل ظرفیت خوبی برای حل مشکلات رانندگان است
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تشکل ها و انجمن های صنفی حمل و نقل ظرفیت خوبی برای شناسایی و حل مشکلات رانندگان دارند و باید ازاین توانمندی بخوبی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمد قاسمی صبح امروز(شنبه) در دیدار با مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های حمل و نقل استان قزوین در دادسرای قزوین اظهار کرد: در عصر حاضر، شبکه حمل ونقل در هر جامعه ای کلید رونق اقتصادی است و اهمیت ویژه ای دارد و اگر مورد توجه قرار نگیرد هزینه‌های زیادی به جامعه تحمیل می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی اضافه کرد: توسعه بدون مشارکت شبکه حمل و نقل ممکن نمی‌شود و در این راستا حمایت دولت از این سیستم باید به صورت منطقی و مستمر صورت گیرد. 

دادستان قزوین یادآورشد: استان قزوین با قرار گرفتن در کریدور حمل ونقلی شمال، جنوب، غرب و شرق موقعیت خاصی دارد و قزوین یکی از استان‌های تاثیر گذار در صنعت حمل و نقل کشور هم محسوب می‌شود به همین دلیل توجه ویژه به این شبکه ضروری است. 

این مقام قضایی استان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمت به تشکل‌های صنفی حمل و نقل باید تلاش بیشتری کنند تا رضایت فعالان این عرصه فراهم شود. 

وی عنوان کرد: با نظارت بیشتر بر کارها و شناسایی مشکلات می‌توانیم با کمک اعضا انجمن‌های صنفی بخشی از مطالبات و نیازهای رانندگان را پاسخگو باشیم و در تسهیل امور کمک کنیم. 

این مسئول اضافه کرد: بهره گیری از نظر کارشناسانه مسئولان تشکل‌های صنفی حمل ونقل در بخش برون شهری و درون شهری کالا و مسافر برای حل مشکلات این گروه ضرورتی اجتناب ناپذیر است. 

در ادامه علی اکبر سیارمه گفت: ۹ درصد تولید ناخالص ملی در اختیار بخش حمل و نقل است، لذا انتظار داریم مسئولان برای حل مشکلات فعالان این بخش توجه ویژه داشته باشند. 

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان قزوین افزود: این اتحادیه اولین تشکل حمل و نقلی و کارگری در کشور است که در استان قزوین به ثبت رسیده است و این ظرفیت می تواند در گره گشایی از مشکلات کمک موثری باشد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه