رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان، رویکرد پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم را اجتماعی برشمرد و گفت: متأسفانه پیشرفت این پروژه بهویژه در این نقطه از شهر ضعیف است که باید سرعت گیرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، علی رحیمیفر صبح امروز در بازدید از طرح آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم به عنوان مهمترین پروژه شهری و رویکرد پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: متأسفانه پیشرفت این پروژه به ویژه در این نقطه از شهر ضعیف است که باید سرعت گیرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,وی در ادامه گفت: اجرای سنگ فرش این بلوار با هدف توسعه گردشگری و آرامسازی این منطقه تفریحی در نظر گرفته شده که در راستای پروژههای انسانمحور است.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: با توج به اینکه این پروژه بزرگ شهری در معرض دید عمومی است، برخی جزئیات این پروژه نیازمند بازنگری است؛ اجرای جدارههای پروژه نیز باید اولویت قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه برای هر موقعیت باید رویکرد مناسبی را تعریف کرد، افزود: انتظار میرود شرایط قرارداد پیمانکاران اصلاح شود.
رحیمیفر با اشاره به نصب روشنایی پروژه بلوار ارم و کمکهای مالی شهرداری برای خریداری تجهیزات آن، تصریح کرد: قرارداد لاین دوچرخه سواری نیز باید در اولویت قرار گرفته و تا هفته آینده تعیین تکلیف شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری همدان از منابع مالی مناسبی برخوردار نیست باید پروژههای شهری با اولویت، اجرایی شود.
گردان: ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم ضروری است
رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه این طرح رویکرد اجتماعی را دنبال میکند تا مسئله ترافیکی نیز برطرف شود، خاطرنشان کرد: نقشه ارائه شده پروژه آرامسازی بلوار ارم، طرح جامعی است که تغییر رویکرد به سمت انسانمحور در معبر را شاهد هستیم.
کامران گردان با بیان اینکه میتوان این پروژه را برند برتر و نخست کشوری معرفی کنیم، یادآور شد: برای تغییر نگاه مردم نسبت به اجرای مناسب این پروژه، باید کاری کنیم تا ایرادات و پیشرفت رفع آن را درک کنند.
وی با توجه به اعتراض شهروندان برای عدم ضرورت اجرای این طرح و مشکلاتی از جمله کمتر شدن دسترسی مردم به باغها، اظهار کرد: برای رفع شبهات مردم، باید در خصوص حواشی کار و اثرات مثبت این طرح از جمله افزایش ارزش افزوده و امکانات جانبی این منطقه، اطلاعرسانی بیشتری صورت گیرد.
رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم، گفت: بخشی از فاز دوم پروژه از جمله ساخت سینما و بالن و... باید آغاز شود، زیرا مباحث جانبی آن از جمله مزایده و انتخاب سرمایهگذاران، زمانبر خواهد بود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه اجرا و زیرسازی لاین دوچرخهسواری در پروژه بلوار ارم باید با کیفیت تعریف شده، مدنظر قرار گیرد؛ بیان کرد: باید پیشرفت کار این پروژه اثرگذار شهری، با سرعت بیشتری پیش برود و امکانات آننیز با کیفیت بالا به کار گرفته شود؛ شورای شهر نیز برای اجرای مناسب طرح و رفع مشکلات، کمک میکند.
گردان افزود: با توجه به اینکه در اجرای این طرح باید مردم را همراه مدیریت شهری کنیم؛ میتوانیم در آینده شاهد حضور و استقبال مسئولان و مردم کشور از این طرح برتر شهری همدان باشیم.
کاووسیامید: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز راهکار برونرفت از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به ویژه شهرداری را پای کار آوردن سرمایهگذاران خرد و کلان در اجرای پروژههای شهری دانست و تصریح کرد: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند.
اکبر کاووسیامید با تأکید بر تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری شهر همدان، ادامه داد: وقتی طرحی به مشکل برخورده و زمان بر میشود، روال کار باید تغییر کرده و طرح جامع تری تعریف شود.
رسولی: پیشرفت 70 درصدی لاین شمالی طرح بلوار ارم
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان نیز خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر زنده نگهداشتن فرهنگ حاکم در این بلوار، به دنبال افزایش امکانات برای ترویج آن است.
موسی رسولی با بیان اینکه این طرح در 2 فاز شمالی و جنوبی تعریف شده است، یادآور شد: پیشرفت لاین شمالی حدود 70 درصد است.
وی دلیل پیشرفت پایین این طرح را مشکلات تأسیسات دانست و اظهار کرد: طی 45 روز آینده در صورت رفع موانع تأسیساتی، این فاز تکمیل میشود چراکه توانایی اجرا وجود دارد، اما موانع زیرساختی داریم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان یکی از مشکلات اساسی را کمبود منابع مالی و عدم تزریق به موقع به پروژه اعلام کرد.
وی با بیان اینکه کارهای محیطی با سازهای متفاوت بوده که نیازمند مشورتهای منطقی است، گفت: باید اجرای این طرح اثرگذار شهری با دقت و مشورت بیشتری برای بالاتر رفتن کیفیت کار مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/
وی در ادامه گفت: اجرای سنگ فرش این بلوار با هدف توسعه گردشگری و آرامسازی این منطقه تفریحی در نظر گرفته شده که در راستای پروژههای انسانمحور است.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: با توج به اینکه این پروژه بزرگ شهری در معرض دید عمومی است، برخی جزئیات این پروژه نیازمند بازنگری است؛ اجرای جدارههای پروژه نیز باید اولویت قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه برای هر موقعیت باید رویکرد مناسبی را تعریف کرد، افزود: انتظار میرود شرایط قرارداد پیمانکاران اصلاح شود.
رحیمیفر با اشاره به نصب روشنایی پروژه بلوار ارم و کمکهای مالی شهرداری برای خریداری تجهیزات آن، تصریح کرد: قرارداد لاین دوچرخه سواری نیز باید در اولویت قرار گرفته و تا هفته آینده تعیین تکلیف شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری همدان از منابع مالی مناسبی برخوردار نیست باید پروژههای شهری با اولویت، اجرایی شود.
گردان: ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم ضروری است
رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه این طرح رویکرد اجتماعی را دنبال میکند تا مسئله ترافیکی نیز برطرف شود، خاطرنشان کرد: نقشه ارائه شده پروژه آرامسازی بلوار ارم، طرح جامعی است که تغییر رویکرد به سمت انسانمحور در معبر را شاهد هستیم.
کامران گردان با بیان اینکه میتوان این پروژه را برند برتر و نخست کشوری معرفی کنیم، یادآور شد: برای تغییر نگاه مردم نسبت به اجرای مناسب این پروژه، باید کاری کنیم تا ایرادات و پیشرفت رفع آن را درک کنند.
وی با توجه به اعتراض شهروندان برای عدم ضرورت اجرای این طرح و مشکلاتی از جمله کمتر شدن دسترسی مردم به باغها، اظهار کرد: برای رفع شبهات مردم، باید در خصوص حواشی کار و اثرات مثبت این طرح از جمله افزایش ارزش افزوده و امکانات جانبی این منطقه، اطلاعرسانی بیشتری صورت گیرد.
رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم، گفت: بخشی از فاز دوم پروژه از جمله ساخت سینما و بالن و... باید آغاز شود، زیرا مباحث جانبی آن از جمله مزایده و انتخاب سرمایهگذاران، زمانبر خواهد بود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه اجرا و زیرسازی لاین دوچرخهسواری در پروژه بلوار ارم باید با کیفیت تعریف شده، مدنظر قرار گیرد؛ بیان کرد: باید پیشرفت کار این پروژه اثرگذار شهری، با سرعت بیشتری پیش برود و امکانات آننیز با کیفیت بالا به کار گرفته شود؛ شورای شهر نیز برای اجرای مناسب طرح و رفع مشکلات، کمک میکند.
گردان افزود: با توجه به اینکه در اجرای این طرح باید مردم را همراه مدیریت شهری کنیم؛ میتوانیم در آینده شاهد حضور و استقبال مسئولان و مردم کشور از این طرح برتر شهری همدان باشیم.
کاووسیامید: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز راهکار برونرفت از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به ویژه شهرداری را پای کار آوردن سرمایهگذاران خرد و کلان در اجرای پروژههای شهری دانست و تصریح کرد: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند.
اکبر کاووسیامید با تأکید بر تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری شهر همدان، ادامه داد: وقتی طرحی به مشکل برخورده و زمان بر میشود، روال کار باید تغییر کرده و طرح جامع تری تعریف شود.
رسولی: پیشرفت 70 درصدی لاین شمالی طرح بلوار ارم
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان نیز خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر زنده نگهداشتن فرهنگ حاکم در این بلوار، به دنبال افزایش امکانات برای ترویج آن است.
موسی رسولی با بیان اینکه این طرح در 2 فاز شمالی و جنوبی تعریف شده است، یادآور شد: پیشرفت لاین شمالی حدود 70 درصد است.
وی دلیل پیشرفت پایین این طرح را مشکلات تأسیسات دانست و اظهار کرد: طی 45 روز آینده در صورت رفع موانع تأسیساتی، این فاز تکمیل میشود چراکه توانایی اجرا وجود دارد، اما موانع زیرساختی داریم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان یکی از مشکلات اساسی را کمبود منابع مالی و عدم تزریق به موقع به پروژه اعلام کرد.
وی با بیان اینکه کارهای محیطی با سازهای متفاوت بوده که نیازمند مشورتهای منطقی است، گفت: باید اجرای این طرح اثرگذار شهری با دقت و مشورت بیشتری برای بالاتر رفتن کیفیت کار مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/
وی در ادامه گفت: اجرای سنگ فرش این بلوار با هدف توسعه گردشگری و آرامسازی این منطقه تفریحی در نظر گرفته شده که در راستای پروژههای انسانمحور است.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: با توج به اینکه این پروژه بزرگ شهری در معرض دید عمومی است، برخی جزئیات این پروژه نیازمند بازنگری است؛ اجرای جدارههای پروژه نیز باید اولویت قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه برای هر موقعیت باید رویکرد مناسبی را تعریف کرد، افزود: انتظار میرود شرایط قرارداد پیمانکاران اصلاح شود.
رحیمیفر با اشاره به نصب روشنایی پروژه بلوار ارم و کمکهای مالی شهرداری برای خریداری تجهیزات آن، تصریح کرد: قرارداد لاین دوچرخه سواری نیز باید در اولویت قرار گرفته و تا هفته آینده تعیین تکلیف شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری همدان از منابع مالی مناسبی برخوردار نیست باید پروژههای شهری با اولویت، اجرایی شود.
گردان: ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم ضروری است
رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه این طرح رویکرد اجتماعی را دنبال میکند تا مسئله ترافیکی نیز برطرف شود، خاطرنشان کرد: نقشه ارائه شده پروژه آرامسازی بلوار ارم، طرح جامعی است که تغییر رویکرد به سمت انسانمحور در معبر را شاهد هستیم.
کامران گردان با بیان اینکه میتوان این پروژه را برند برتر و نخست کشوری معرفی کنیم، یادآور شد: برای تغییر نگاه مردم نسبت به اجرای مناسب این پروژه، باید کاری کنیم تا ایرادات و پیشرفت رفع آن را درک کنند.
وی با توجه به اعتراض شهروندان برای عدم ضرورت اجرای این طرح و مشکلاتی از جمله کمتر شدن دسترسی مردم به باغها، اظهار کرد: برای رفع شبهات مردم، باید در خصوص حواشی کار و اثرات مثبت این طرح از جمله افزایش ارزش افزوده و امکانات جانبی این منطقه، اطلاعرسانی بیشتری صورت گیرد.
رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم، گفت: بخشی از فاز دوم پروژه از جمله ساخت سینما و بالن و... باید آغاز شود، زیرا مباحث جانبی آن از جمله مزایده و انتخاب سرمایهگذاران، زمانبر خواهد بود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه اجرا و زیرسازی لاین دوچرخهسواری در پروژه بلوار ارم باید با کیفیت تعریف شده، مدنظر قرار گیرد؛ بیان کرد: باید پیشرفت کار این پروژه اثرگذار شهری، با سرعت بیشتری پیش برود و امکانات آننیز با کیفیت بالا به کار گرفته شود؛ شورای شهر نیز برای اجرای مناسب طرح و رفع مشکلات، کمک میکند.
گردان افزود: با توجه به اینکه در اجرای این طرح باید مردم را همراه مدیریت شهری کنیم؛ میتوانیم در آینده شاهد حضور و استقبال مسئولان و مردم کشور از این طرح برتر شهری همدان باشیم.
کاووسیامید: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز راهکار برونرفت از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به ویژه شهرداری را پای کار آوردن سرمایهگذاران خرد و کلان در اجرای پروژههای شهری دانست و تصریح کرد: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند.
اکبر کاووسیامید با تأکید بر تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری شهر همدان، ادامه داد: وقتی طرحی به مشکل برخورده و زمان بر میشود، روال کار باید تغییر کرده و طرح جامع تری تعریف شود.
رسولی: پیشرفت 70 درصدی لاین شمالی طرح بلوار ارم
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان نیز خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر زنده نگهداشتن فرهنگ حاکم در این بلوار، به دنبال افزایش امکانات برای ترویج آن است.
موسی رسولی با بیان اینکه این طرح در 2 فاز شمالی و جنوبی تعریف شده است، یادآور شد: پیشرفت لاین شمالی حدود 70 درصد است.
وی دلیل پیشرفت پایین این طرح را مشکلات تأسیسات دانست و اظهار کرد: طی 45 روز آینده در صورت رفع موانع تأسیساتی، این فاز تکمیل میشود چراکه توانایی اجرا وجود دارد، اما موانع زیرساختی داریم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان یکی از مشکلات اساسی را کمبود منابع مالی و عدم تزریق به موقع به پروژه اعلام کرد.
وی با بیان اینکه کارهای محیطی با سازهای متفاوت بوده که نیازمند مشورتهای منطقی است، گفت: باید اجرای این طرح اثرگذار شهری با دقت و مشورت بیشتری برای بالاتر رفتن کیفیت کار مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/
وی در ادامه گفت: اجرای سنگ فرش این بلوار با هدف توسعه گردشگری و آرامسازی این منطقه تفریحی در نظر گرفته شده که در راستای پروژههای انسانمحور است.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: با توج به اینکه این پروژه بزرگ شهری در معرض دید عمومی است، برخی جزئیات این پروژه نیازمند بازنگری است؛ اجرای جدارههای پروژه نیز باید اولویت قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه برای هر موقعیت باید رویکرد مناسبی را تعریف کرد، افزود: انتظار میرود شرایط قرارداد پیمانکاران اصلاح شود.
رحیمیفر با اشاره به نصب روشنایی پروژه بلوار ارم و کمکهای مالی شهرداری برای خریداری تجهیزات آن، تصریح کرد: قرارداد لاین دوچرخه سواری نیز باید در اولویت قرار گرفته و تا هفته آینده تعیین تکلیف شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری همدان از منابع مالی مناسبی برخوردار نیست باید پروژههای شهری با اولویت، اجرایی شود.
گردان: ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم ضروری است
رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه این طرح رویکرد اجتماعی را دنبال میکند تا مسئله ترافیکی نیز برطرف شود، خاطرنشان کرد: نقشه ارائه شده پروژه آرامسازی بلوار ارم، طرح جامعی است که تغییر رویکرد به سمت انسانمحور در معبر را شاهد هستیم.
کامران گردان با بیان اینکه میتوان این پروژه را برند برتر و نخست کشوری معرفی کنیم، یادآور شد: برای تغییر نگاه مردم نسبت به اجرای مناسب این پروژه، باید کاری کنیم تا ایرادات و پیشرفت رفع آن را درک کنند.
وی با توجه به اعتراض شهروندان برای عدم ضرورت اجرای این طرح و مشکلاتی از جمله کمتر شدن دسترسی مردم به باغها، اظهار کرد: برای رفع شبهات مردم، باید در خصوص حواشی کار و اثرات مثبت این طرح از جمله افزایش ارزش افزوده و امکانات جانبی این منطقه، اطلاعرسانی بیشتری صورت گیرد.
رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم، گفت: بخشی از فاز دوم پروژه از جمله ساخت سینما و بالن و... باید آغاز شود، زیرا مباحث جانبی آن از جمله مزایده و انتخاب سرمایهگذاران، زمانبر خواهد بود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه اجرا و زیرسازی لاین دوچرخهسواری در پروژه بلوار ارم باید با کیفیت تعریف شده، مدنظر قرار گیرد؛ بیان کرد: باید پیشرفت کار این پروژه اثرگذار شهری، با سرعت بیشتری پیش برود و امکانات آننیز با کیفیت بالا به کار گرفته شود؛ شورای شهر نیز برای اجرای مناسب طرح و رفع مشکلات، کمک میکند.
گردان افزود: با توجه به اینکه در اجرای این طرح باید مردم را همراه مدیریت شهری کنیم؛ میتوانیم در آینده شاهد حضور و استقبال مسئولان و مردم کشور از این طرح برتر شهری همدان باشیم.
کاووسیامید: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز راهکار برونرفت از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به ویژه شهرداری را پای کار آوردن سرمایهگذاران خرد و کلان در اجرای پروژههای شهری دانست و تصریح کرد: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند.
اکبر کاووسیامید با تأکید بر تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری شهر همدان، ادامه داد: وقتی طرحی به مشکل برخورده و زمان بر میشود، روال کار باید تغییر کرده و طرح جامع تری تعریف شود.
رسولی: پیشرفت 70 درصدی لاین شمالی طرح بلوار ارم
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان نیز خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر زنده نگهداشتن فرهنگ حاکم در این بلوار، به دنبال افزایش امکانات برای ترویج آن است.
موسی رسولی با بیان اینکه این طرح در 2 فاز شمالی و جنوبی تعریف شده است، یادآور شد: پیشرفت لاین شمالی حدود 70 درصد است.
وی دلیل پیشرفت پایین این طرح را مشکلات تأسیسات دانست و اظهار کرد: طی 45 روز آینده در صورت رفع موانع تأسیساتی، این فاز تکمیل میشود چراکه توانایی اجرا وجود دارد، اما موانع زیرساختی داریم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان یکی از مشکلات اساسی را کمبود منابع مالی و عدم تزریق به موقع به پروژه اعلام کرد.
وی با بیان اینکه کارهای محیطی با سازهای متفاوت بوده که نیازمند مشورتهای منطقی است، گفت: باید اجرای این طرح اثرگذار شهری با دقت و مشورت بیشتری برای بالاتر رفتن کیفیت کار مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/
وی در ادامه گفت: اجرای سنگ فرش این بلوار با هدف توسعه گردشگری و آرامسازی این منطقه تفریحی در نظر گرفته شده که در راستای پروژههای انسانمحور است.
,رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: با توج به اینکه این پروژه بزرگ شهری در معرض دید عمومی است، برخی جزئیات این پروژه نیازمند بازنگری است؛ اجرای جدارههای پروژه نیز باید اولویت قرار گیرد.
,وی با تأکید بر اینکه برای هر موقعیت باید رویکرد مناسبی را تعریف کرد، افزود: انتظار میرود شرایط قرارداد پیمانکاران اصلاح شود.
,رحیمیفر با اشاره به نصب روشنایی پروژه بلوار ارم و کمکهای مالی شهرداری برای خریداری تجهیزات آن، تصریح کرد: قرارداد لاین دوچرخه سواری نیز باید در اولویت قرار گرفته و تا هفته آینده تعیین تکلیف شود.
,وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری همدان از منابع مالی مناسبی برخوردار نیست باید پروژههای شهری با اولویت، اجرایی شود.
,, ,
گردان: ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم ضروری است
,رئیس شورای شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه این طرح رویکرد اجتماعی را دنبال میکند تا مسئله ترافیکی نیز برطرف شود، خاطرنشان کرد: نقشه ارائه شده پروژه آرامسازی بلوار ارم، طرح جامعی است که تغییر رویکرد به سمت انسانمحور در معبر را شاهد هستیم.
,کامران گردان با بیان اینکه میتوان این پروژه را برند برتر و نخست کشوری معرفی کنیم، یادآور شد: برای تغییر نگاه مردم نسبت به اجرای مناسب این پروژه، باید کاری کنیم تا ایرادات و پیشرفت رفع آن را درک کنند.
,وی با توجه به اعتراض شهروندان برای عدم ضرورت اجرای این طرح و مشکلاتی از جمله کمتر شدن دسترسی مردم به باغها، اظهار کرد: برای رفع شبهات مردم، باید در خصوص حواشی کار و اثرات مثبت این طرح از جمله افزایش ارزش افزوده و امکانات جانبی این منطقه، اطلاعرسانی بیشتری صورت گیرد.
,رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه آرامسازی بلوار تفریحی و گردشگری ارم، گفت: بخشی از فاز دوم پروژه از جمله ساخت سینما و بالن و... باید آغاز شود، زیرا مباحث جانبی آن از جمله مزایده و انتخاب سرمایهگذاران، زمانبر خواهد بود.
,, ,
وی در ادامه با تأکید بر اینکه اجرا و زیرسازی لاین دوچرخهسواری در پروژه بلوار ارم باید با کیفیت تعریف شده، مدنظر قرار گیرد؛ بیان کرد: باید پیشرفت کار این پروژه اثرگذار شهری، با سرعت بیشتری پیش برود و امکانات آننیز با کیفیت بالا به کار گرفته شود؛ شورای شهر نیز برای اجرای مناسب طرح و رفع مشکلات، کمک میکند.
,گردان افزود: با توجه به اینکه در اجرای این طرح باید مردم را همراه مدیریت شهری کنیم؛ میتوانیم در آینده شاهد حضور و استقبال مسئولان و مردم کشور از این طرح برتر شهری همدان باشیم.
,کاووسیامید: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند
,رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز راهکار برونرفت از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به ویژه شهرداری را پای کار آوردن سرمایهگذاران خرد و کلان در اجرای پروژههای شهری دانست و تصریح کرد: شهرداری به تنهایی نمیتواند در طرح بزرگ بلوار ارم سرمایه گذاری کرده و فازهای بعدی را اجرا کند.
,اکبر کاووسیامید با تأکید بر تعیین تکلیف طرح 48 هکتاری شهر همدان، ادامه داد: وقتی طرحی به مشکل برخورده و زمان بر میشود، روال کار باید تغییر کرده و طرح جامع تری تعریف شود.
,, ,
رسولی: پیشرفت 70 درصدی لاین شمالی طرح بلوار ارم
,معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان نیز خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر زنده نگهداشتن فرهنگ حاکم در این بلوار، به دنبال افزایش امکانات برای ترویج آن است.
,موسی رسولی با بیان اینکه این طرح در 2 فاز شمالی و جنوبی تعریف شده است، یادآور شد: پیشرفت لاین شمالی حدود 70 درصد است.
,وی دلیل پیشرفت پایین این طرح را مشکلات تأسیسات دانست و اظهار کرد: طی 45 روز آینده در صورت رفع موانع تأسیساتی، این فاز تکمیل میشود چراکه توانایی اجرا وجود دارد، اما موانع زیرساختی داریم.
,معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان یکی از مشکلات اساسی را کمبود منابع مالی و عدم تزریق به موقع به پروژه اعلام کرد.
,وی با بیان اینکه کارهای محیطی با سازهای متفاوت بوده که نیازمند مشورتهای منطقی است، گفت: باید اجرای این طرح اثرگذار شهری با دقت و مشورت بیشتری برای بالاتر رفتن کیفیت کار مدنظر قرار گیرد.
,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه