اخبار داغ

مدیر کل استاندارد قزوین خبر داد؛

صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای ۶ فرآورده تولیدی

صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای ۶ فرآورده تولیدی
مدیر کل استاندارد قزوین از صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای 6 فرآورده تولیدی در مهر ماه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس صارمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در مهر ماه سال جاری 3 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی و 2 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و یک گواهی‌نامه تایید نوع موتورسیکلت صادر شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


صارمی افزود: پس از بازرسی و نمونه‌برداری و آزمون فرآورده‌های تولیدی در کمیته‌های علائم برگزار شده در مهر ماه با صدور 3 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فرآورده‌های پارفین جامد و پارافین مایع با نام تجاری لامینکس و شیر توپی دستی زاویه‌دار از آلیاژمس با نام تجاری سمک شیر و 2 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده‌های سنگدانه مورد مصرف در بتن در صنعت ساختمانی و کنسرو خیار شور با نام تجاری کاسیا در صنعت ساختمانی و همچنین یک گواهی تایید نوع موتور سیکلت با نام تجاری نامی در صنعت خودرو و نیرومحرکه موافقت شد. 

این مسئول عنوان کرد: در مهر ماه 21 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های آجر رسی، شیشه ایمنی خودرو، مواد افزودنی بتن، لامپ LED، ماست طعم دار، پنیر خامه‌ای، دوغ گرمادیده، کنسروهای ذرت، بادمجان، نخودسبز، سس ماکارونی، لوبیا چیتی، خورشت قیمه و خورشت قورمه سبزی به علت عدم رفع نواقص و عدم احراز شرایط لازم جهت تمدید پروانه، تعلیق شد. 

مدیر کل استاندارد قزوین تاکید کرد: از آنجاییکه استفاده از علامت استاندارد در زمان تعلیق بر روی کالاهای مربوطه جرم محسوب می‌شود، در زمان ابطال یا تعلیق پروانه استاندارد، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی مذکور افزایش می‎یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آید. 

گفتنی است؛ در کمیته‎های علائم برگزار شده نمایندگان اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن و کارشناسان مرتبط هر صنعت حضور دارند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه