اخبار داغ

مدیرکل راهداری استان همدان مطرح کرد؛

پیگیری سریع تخلفات احتمالی با نصب سامانه نوبت‌دهی مکانیزه

پیگیری سریع تخلفات احتمالی با نصب سامانه نوبت‌دهی مکانیزه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با ایجاد سامانه نوبت‌دهی مکانیزه در پایانه کالای همدان هیچ تخلفی انجام نمی‌گیرد و هر گونه تخلفی نیز بلافاصله پیگیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، مصطفی پناهنده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سامانه نوبت‌دهی مکانیزه در پایانه کالای همدان با بیان اینکه پیگیری بحث مکانیزه کردن سیستم بار در پایانه‌ها در دستور کار این اداره بود، اظهار کرد: با ایجاد این سیستم، ورود هر کامیون از لحظه آغاز اعلام و به ترتیب ورود، بارها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های رانندگان، وجود تبعیض در اعمال واگذاری بارها بود، گفت: با وجود این سیستم هیچ تخلفی انجام نمی‌گیرد و هر گونه تخلفی نیز بلافاصله پیگیری خواهد شد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: توزیع عادلانه بار بین تمام رانندگان از جمله محاسن این طرح است؛ در این سیستم ورود و خروج کامیون و نحوه پذیرش بار رصد و درصد تخلف صفر می‌شود.

,

وی با بیان اینکه با ایجاد این سامانه روش سنتی و بومی‌گری نیز کاهش خواهد یافت، افزود: بار به شیوه مناسب به همه رانندگان تحویل داده خواهد شد.

,

پناهنده تصریح کرد: سعی بر این است که این سامانه در سایر پایانه‌های استان نیز راه‌اندازی شود.

,

وی در پایان آموزش نحوه محاسبه نرخ بر اساس تن کیلومتر را برای مدیران الزامی دانست و یادآور شد: تا اواخر هفته آینده این طرح نیز اجرایی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه