اخبار داغ

آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین/ موز همچنان صدرنشین است

آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین/ موز همچنان صدرنشین است
رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی پور رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد: سیب پائیزه کیلویی ۵۰۰۰تومان تا۱۰۰۰۰ تومان و انار کیلویی  ۵۰۰۰ تومان تا ۸۰۰۰تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: انگور شیرازی کیلویی ۸۰۰۰تومان و انگور شاهرودی کیلویی ۷۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین بیان کرد: گوجه در بازار قزوین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده و خیار هم با قیمت ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی با اشاره به افزایش قیمت گلابی در بازار قزوین گفت: امروز گلابی کیلویی ۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد و خرمالو کیلویی ۵۰۰۰تومان تا ۷۰۰۰ تومان عرضه می‌گردد.

,

, , ,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین، گفت: لیموشیرین کیلویی ۴۰۰۰ تومان ۶۰۰۰ تومان ولیمو ترش امروز در بازار استان کیلویی ۱۰۰۰۰ تومان‌ تا ۱۳۰۰۰ تومان و همچنین فلفل دلمه نیز کیلویی۴۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی بیان کرد: پرتقال امروز در بازار قزوین کیلویی ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان است و پیاز نیزکلیویی ۲۰۰۰تومان است و سیب زمینی کیلویی ۲۵۰۰ تومان درقزوین به فروش می‌رسد.

,

صادقی پور اضافه کرد: کدو با قیمت ۳۰۰۰ تومان و بادمجان هم کیلویی ۳۰۰۰تومان و هویج نیز کیلویی ۳۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

وی گفت: قیمت سبزیجات در استان از۴۰۰۰ تومان عرضه می‌شود و همچنین کاهو هم کیلویی ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: نارنگی کیلویی ۴۰۰۰تومان تا ۶۰۰۰تومان و سبزی آشی نیز کیلویی ۴۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌گردد.

,

, , ,

صادقی پور ادامه داد: آناناس و نارگیل در بازار استان عرضه نمی‌گردد.

,

وی افزود: موز در بازار قزوین کیلویی ۱۳۰۰۰تومان به فروش می‌رسد که این میوه صاداراتی بخاطر افزایش نرخ دلار گران است.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: ذرت مکزیکی کیلویی ۳۵۰۰ و ذرت معمولی کیلویی ۳۰۰۰تومان و سیر خشک کیلویی ۴۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

صادقی پوراضافه کرد: فلفل کیلویی ۴۰۰۰تومان تا ۵۰۰۰ تومان و لبموکیلویی ۳۰۰۰ تومان تا ۴۰۰۰تومان و کیوی کیلویی ۵۰۰۰تا ۶۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌گردد.

,

وی ادامه داد: افزایش قیمت میوه در استان بخاطر صادرات است که به کشور عراق و پاکستان صورت می‌گیرد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

,

نرخ‌ها در جدول زیر به تومان است.

,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه