اخبار داغ

جاده مرگ تکاب دوباره با بی مهری مسئولین روبرو شد

جاده مرگ تکاب دوباره با بی مهری مسئولین روبرو شد
مدتی پیش استاندار به شهرستان تکاب آمد و وعده ای در خصوص آسفالت جاده تکاب شاهیندژ داد که مردم از طریق رسانه ها و فضای مجازی به این سخن استاندار دلگرم و امیدوار شدند که کابوس جاده مرگ دیگر رو به پایان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، چند روزی است که سرما بر شهرستان تکاب حاکم شده و کم کم بوی فصل زمستان را به مشام همشهریان تکابی می رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

آمدن زمستان علاوه بر خبر بارش باران و برف خبر دیگری را نیز به این شهر می دهد، خبر وعده پوچ و توخالی مسئولین استانی از بابت آسفالت و بهسازی جاده مرگ تکاب، راه مواصلاتی تکاب ـ شاهیندژ.

,

مدتی پیش استاندار به شهرستان تکاب آمد و وعده ای در خصوص آسفالت جاده تکاب ـ شاهیندژ داد که مردم از طریق رسانه ها و فضای مجازی به این سخن استاندار دلگرم و امیدوار شدند که کابوس جاده مرگ دیگر رو به پایان است.

,

سفر معاون وزیر راه و شهر سازی نیز مردم را دلگرم به درست شدن جاده مرگ که همیشه خاطرات تلخی را برای مردمان شهر گذاشته، داشت ولی این سفرها جز وعده ای پوچ و توخالی چیزی به ارمغان نیاورده است.

,

با وجود اینکه حجت الاسلام برادری امام جمعه تکاب چندین بار در خطبه های نماز جمعه به مسئولین استانی و شهرستانی تذکر داده که نسبت به وعده هایشان جامه عمل بپوشانند ولی گویا مسئولین استانی گوششان را پنبه گرفته اند که صدای مردم شریف و مظلوم تکاب را نشنوند و خودشان را به خواب زمستانی زده اند تا با آمدن زمستان و سرماب هانه ای برای کم کاری و عملکرد نادرست خویش داشته باشند.

,

در این میان هاشمی نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب در مجلس خبر از درست شدن جاده ها می داد ولی گویا این خبر فقط در حد حرفی بیش نبود و تاکنون جامه عمل به خود نپوشیده و شاید جاده مرگ سلاحی برای تبلیغات نمایندگان در زمان انتخابات است.

,

اکنون مردم تکاب منتظر پاسخی از سوی مسئولین استانی برای بیان دلایل کوتاهی در عدم بازسای و بهبود جاده مواصلاتی خویش هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه