اخبار داغ

بزرگترین استان کشور بدون استاندار رها شده است

بزرگترین استان کشور بدون استاندار رها شده است
کرمان بزرگترین استان کشور بیش از ۵ ماه بدون استاندار اداره می شود و همچنان منتظر تصمیم گیری وزارت کشور مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ در تاریخ هشتم خرداد ماه سال جاری بود که خبری در رسانه های استان کرمان مبنی بر استعفای شفاهی استاندار کرمان در رسانه ها منتشر شد و در همان زمان وزارت کشور محمد جواد فدایی را به عنوان سرپرست استانداری کرمان انتخاب کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اما از آن زمان تاکنون بیش از۵ ماه می گذرد و پهناورترین استان کرمان همچنان در انتظار تصمیم گیری وزارت کشور مانده است و گویا سرنوشت انتخاب استاندار جدید کرمان در میان گرد و غبار این روزهای شهرهای استان گرفتار شده است .

,

نمایندگان مجلس نیز هر کدام در مصاحبه هایی جداگانه از تعلل وزارت کشور در معرفی استاندار کرمان گلایه مند هستند و همواره بر طرح سوال از وزیر کشور تاکید دارند اما متاسفانه تا کنون سوالی از وزیر کشور صورت نگرفته و وزیر مربوطه نیز اقدامی انجام نداده است و به گفته مسئولین دولت هر هفته برای انتخاب استاندار کرمان قول می دهد و به آن عمل نمی کند و حکایت ان ها شده حکایت چوپان دروغگو .

,

سوال از وزیر کشور در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد

, سوال از وزیر کشور در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد,

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع خبرنگاران و در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان کرمان اظهار کرد: چند ماه است که استان کرمان بلاتکلیف است و هنوز استاندار کرمان تعیین نشده است.

,

وی با تأکید بر این که چنانچه هفته جاری استاندار کرمان تعیین نشود، عنوان کرد: هفته آینده سوال از وزیر کشور در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

,

پور ابراهیمی ابراز کرد: وزیر کشور باید سریعا وضعیت مردم استان کرمان را تعیین تکلیف کند؛ چرا که مردم کرمان استانداری بدون حاشیه سیاسی و اهل کار می‌خواهند.

,

احتمال سکانداری «فدایی» بر استانداری کرمان

, احتمال سکانداری «فدایی» بر استانداری کرمان ,

احمد انارکی محمدی سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان کرمان اظهار داشت :  مطالبه ما این است که مردم چه گناهی کرده‌اند که دولت استاندار را مشخص نمی‌کند و مجمع نمایندگان پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام داده‌است و در این اواخر نامه‌ای به وزارت کشور مبنی براین که تکلیف استان مشخص شود ارسال شده است.

,

وی با بیان این مطلب که دو تابعیتی بودن دکتر فدایی را باید وزارت اطلاعات مشخص کند، تصریح کرد: پیگیر موضوع استاندار کرمان از وزارت کشور هستیم که در آخرین مذاکراتمان گفتند؛ « حکم دکتر فدایی زده خواهد شد» که احتمالا همراه ۱۴ استاندار دیگر حکم ایشان نیز زده شود.

,

استانداری که با عینک احزاب و جریانات سیاسی انتخاب شود دردی از استان کرمان دوا نمی کند
سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما  در خصوص عدم انتخاب استاندار کرمان اظهار کرد: متاسفانه مسئولین متولی و کسانی که باید تصمیم بگیرند قدرت تصمیم گیری ندارند.

, استانداری که با عینک احزاب و جریانات سیاسی انتخاب شود دردی از استان کرمان دوا نمی کند,
,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: در استان کرمان قحط الرجال نیست، بیش از ۵ ماه می گذرد و مدیر عالی دولت در استان حضور ندارد و با سرپرستی اداره می شود و باید در اسرع وقت هر کسی را که مد نظرشان هست انتخاب کنند.

,

ابوحمزه تاکید کرد: تا زمانی که با عینک احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی بخواهند استاندار تعیین کنند به نتیجه نمی رسند و اگر استانداری با این نگاه تعیین شود قطعا توانمندی های لازم و مناسب را برای انجام وظایف و تکالیف خود در سطح استان کرمان نخواهد داشت.

,

وی تصریح کرد: استاندار را باید با ملاک ها و معیارهایی که نظام و انقلاب مشخص کرده است تعیین نمود یعنی  فردی مومن، متدین، انقلابی، مجرب و توانمند و شجاع انتخاب شود و سکان مدیریت عالی استان را در دست گرفته و تکلیف خود را انجام دهد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: اگر غیر از این معیارها و ملاک ها با نگاه حزبی و گروهی و جریانات سیاسی افراد را مشخص کنند قطعا فرد موفقی نخواهد بود و مشکلی را از استان کرمان حل نخواهد کرد.

,

حال با این وجود امیدواریم مسئولین استانی قدرتمند تر از گذشته پیگیر انتخاب استاندار کرمان از سوی وزارت کشور باشند زیرا پهناورترین استان کشور نیازمند استانداری مقدر برای حل مشکلات خود است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه