اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کشف ۵۸۰ کیلو تریاک در کرمان

کشف ۵۸۰ کیلو تریاک در کرمان
فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۸۱ کیلو تریاک؛ دستگیری ۵ سوداگرمرگ و توقیف ۳ خودرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش گلباف با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی گفت: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در محور گلباف اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک؛ آن را متوقف  و راننده آن را دستگیرکردند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در بازرسی از خودرو پیکان ۳۳۶  کیلو تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پژو  ۴۰۵ که به عنوان راه پاکن مواد بود توقیف و۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

,

بنی اسدی فر بیان داشت : ماموران پلیس رابر نیز در محورهای کوهستانی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و دستور ایست صادرکردند .

,

وی تصریح کرد : راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد، که با هوشیاری ماموران خودرو پس از طی مسافتی متوقف، و در بازرسی از خودرو ۲۴۵ کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند .

,

بنی اسدی فر در پایان با توجه به کشف ۵۸۱ کیلو تریاک و دستگیری ۵ نفر قاچاقچی و توقیف ۳ خودرو در این عملیات، از شهروندان خواست :در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه ، توزیع و فروش موادمخدر ، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه