اخبار داغ

فرمانده انتظامی بم:

کاهش حوادث ترافیکی به قانونمندی شهروندان بستگی دارد

کاهش حوادث ترافیکی به قانونمندی شهروندان بستگی دارد
فرمانده انتظامی بم کاهش حوادث ترافیکی را در وهله نخست به قانونمندی خود شهروندان وابسته دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سمینار حوادث ترافیکی و اورژانس با حضور معاون اورژانس کشور، مسئولان انتظامی، مسئولانی از دانشگاه علوم پزشکی بم و مرکز فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

در این سمینار یکروزه به بررسی علل حوادث ترافیکی و نقش اورژانس پیش بیمارستانی در موارد وقوع حوادث رانندگی و دیگر سوانح پرداخته شد.

,

معاون اورژانس کشور در این سمینار گفت: بیشترین نگرانی ما در حوزه ترافیکی مربوط به استان های کرمان و خراسان رضوی ، تهران ، مازندران  و آذربایجان است.

,

دکتر نوری افزود: اینکه پلیس، اورژانس و دیگر دستگاه های خدمت رسان در کنار یکدیگر به افراد جامعه خدمات شبانه روزی ارائه می دهند موجب شده افراد جامعه از نیروهای پلیس و اورژانس به عنوان حامیان نظم و سلامت یاد کنند.

,

در بخش دیگری از این سمینار نجفی فرمانده انتظامی بم نیز در سخنانی گفت: هماهنگی و هم افزایی اورژانس با پلیس در شرایط بحرانی بسیار خوب بوده است.

,

وی با اشاره به محور حادثه خیز بم-کرمان که هم اکنون تماما دو بانده شده است افزود: تعامل سازنده ای که در شهرستان شاهد هستیم باعث شده خدمات رسانی به شهروندان مطلوب تر ارائه شود.

,

نجفی بیان داشت: باید کاهش حوادث ترافیکی به قانونمندی خود شهروندان وابسته است.

,

فرمانده انتظامی بم خاطرنشان کرد:  پلیس در راستای مشارکت دادن سایر نهادها به منظور تامین نظم و امنیت، از طرح و برنامه های همسوی ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط با افزایش احساس امنیت استقبال می کند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه