اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان:

دختر خردسال پس از ۱۴ روز به آغوش خانواده بازگشت

دختر خردسال پس از ۱۴ روز به آغوش خانواده بازگشت
فرمانده انتظامی استان گفت: دختربچه ای ۶ ساله که از سوی چند نفر به گرو گرفته شده بود با تلاش پلیس آگاهی پس از ۱۴ روز به آغوش خانواده بازگشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر بیان داشت: در هشتم آبان ماه خبر یک مورد گروگانگیری به پلیس شهرستان جیرفت اعلام شد که بلافاصله پلیس وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: پس از بررسی پلیس مشخص شد پدر و دختر بچه ای ۶ ساله به همراه یک نفر دیگر از آشنایانشان توسط افرادی ناشناس گروگان گرفته شده اند.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان  بیان کرد:با توجه به اهمیت موضوع  بلافاصله چند تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی برای شناسایی مجرمان تشکیل شد.

,

بنی اسدی فر خاطر نشان کرد: با ردگیری کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد؛گروگانگیران در شهر کرمان، مخفی شده اند.

,

وی عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات تکمیلی و کار اطلاعاتی موفق شدند کمتر از ۲هفته مخفیگاه مجرمان را شناسائی و طی عملیاتی ۵ نفر گروگانگیر را دستگیر و این کودک خردسال را به آغوش خانواده بازگردانند.

,

بنی اسدی فر با اشاره به رهایی دو گروگان دیگر بیان داشت: در بازجویی انجام‌شده توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگان‌گیری را اختلاف مالی با پدر دختر بچه اعلام کردند.

,

فرمانده انتظامی استان در پایان تصریح کرد:پلیس با تمام توان خود با این گونه مجرمان مقابله می کند و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهد داد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه