اخبار داغ

عضو شورای شهر کرمان مطرح کرد ؛

پل ابوذر کرمان در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد

پل ابوذر کرمان در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد
عضو شورای شهر کرمان گفت:ما پیگیر اتمام پروژه های شهری هستیم و پروژه پل ابوذر نیز تا پایان سال جاری کار سیگمنت هایش تمام شده و بهره برداری از آن در اوایل سال آینده صورت می گیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ علی بهرامی عضو شورای شهر کرمان در بازدید از غرفه این پایگاه خبری در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان در رابطه با پروژه های شهر کرمان اظهار داشت : شهرداری همه تلاش خود را در جهت اتمام پروژه های شهری انجام می دهد ولی متاسفانه به دلیل نوسانات قیمتی شرکت های خصوصی پول خود را نقدی دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان ,

وی گفت : مثلا در خصوص پروژه آزادی وظیفه تاسیسات برق پروژه بر عهده شهرداری است و شهرداری به دلیل نداشتن پول نقد نمی تواند با این شرکت ها قرارداد ببندد.

,

عضو شورای شهر کرمان خاطر نشان کرد : ما پیگیر اتمام پروژه های شهری هستیم و پروژه پل ابوذر نیز تا پایان سال جاری کار سیگمنت هایش تمام شده و بهره برداری از آن در اوایل سال آینده صورت می گیرد .

,

بهرامی در پایان در خصوص چالش سیاسی در شورای شهر بیان کرد : در شورای شهر تنها اختلاف سلیقه بین اعضا وجود دارد و تمامی اعضا با هم همدل هستند و من تا کنون هیچ سیاسی کاری در شورا ندیده ام .

,

وی درپایان افزود : اختلاف نظرهای بنیادی در شورا وجود دارد ولی تا کنون باعث نشده که به امور شهری ضربه بخورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه