اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اظهارات پمپئو ناشیانه و مبتنی بر سوابق وی در سازمان CIA است/این سخنان اعتراف به ضد انسانی بودن سیاست های آمریکا است

اظهارات پمپئو ناشیانه و مبتنی بر سوابق وی در سازمان CIA است/این سخنان اعتراف به ضد انسانی بودن سیاست های آمریکا است
کارشناس مسائل سیاسی گفت:اظهارات پمپئو اعتراف به ضد انسانی بودن سیاست های آمریکا است که کمک می کند مردم ما بیشتر مصمم شوند تا در برابرسیاست های آمریکایی مقاومت کنند و دامنه بی اعتمادی بین آمریکا و ایران وسیع تر گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان ؛ با بیان اینکه اظهارات پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص ایران ناشیانه و غیر دمکراتیک است،گفت: این مسئله،بدان علت است که وی سوابقی در فعالیت های دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا نداشته است واز این لحاظ اطلاعی از آداب دیپلماتیک ندارد و از دانش سیاسی بی بهره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه اظهار نظر های پمپئو مبتنی بر سوابق وی در سازمان CIA است، عنوان کرد: آنچه که از زبان وزیر امور خارجه آمریکا بیان می شود، شیوه نگرش و نوع رفتار بخش های نهان و سّری سازمان CIA را بر ملاء می کند.

,

قنادباشی ابراز کرد: سازمان مخوف CIA بسیاری از کودتاها را در جهان رهبری کرده و زمینه تعداد کثیری از ترورها را فراهم آورده است؛ در واقع این سازمان به عنوان ضد انسانی ترین سازمان های جهان محسوب می شود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد:آمریکا در شرایط حاضر به دلیل به کارگیری افرادی مانند پمپئو، روند انزوا و اضمحلال خود را سریعتر طی می کند.

,

وی ادامه داد:کارشناس و تحلیلگران آمریکایی معتقدند که تیم ترامپ و افرادی که با وی همکاری می کنند،موجبات سقوط و فرو پاشی این دولت را فراهم می آوردند و آمریکا را از اینکه بتواند در ردیف قدرت های بزرگ قرار گیرد در آینده محروم می کند.

,

قنادباشی با بیان اینکه اظهارات پمپئو در خصوص ایران موجب شد که بدون هزینه و تلاش رسانه ای واقعیت های دولت آمریکا برای مردم بیان و آشکار شود، تصریح کرد:وزیر امور خارجه آمریکا به دلیل نادانی و عدم اطلاع از آداب دیپلماتیک اعتراف کرد که سیاست های آمریکایی ضد انسانی ترین سیاست ها است که علیه مردم ایران تحمیل و به اجرا گذاشته شده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد:اظهارات پمپئو اعتراف به ضد انسانی بودن سیاست های آمریکا است که کمک می کند مردم ما بیشتر مصمم شوند تا در برابرسیاست های آمریکایی مقاومت کنند و دامنه بی اعتمادی بین آمریکا و ایران وسیع تر گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه