اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اینکه تردد خودروها در ارتفاعات محورهای مازندران به کندی در حال انجام است، افزود: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه درحال حاضر برف در کناره‌های جاده‌های مازندران نشسته است، اضافه کرد: همچنین سطح محورهای مازندران به‌صورت لغزنده بوده که ضرورت دارد رانندگان با احتیاط تردد کنند.

این مسؤول تصریح کرد: همراه داشتن زنجیرچرخ، کنترل فنی وسیله نقلیه، لاستیک، بخاری و چراغ‌های سالم خودرو، همچنین رعایت سرعت مطمئنه از توصیه‌های ما به رانندگانی است که قصد تردد از محورهای کوهستانی مازندران را دارند.

قدمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بود و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه اعمال نمی‌شود، ادامه داد: بحث محدودیت‌های مقطعی به‌صورت یک‌طرفه نیز در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد.

قدمی در پایان با تأکید بر اینکه مسافران قبل از تردد وضعیت راه را استعلام کنند، گفت: شماره تلفن‌های 2182920 و 2182934 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی مسافران درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه