اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

آمریکا عظمت انقلاب اسلامی را خواهد دید

آمریکا عظمت انقلاب اسلامی را خواهد دید
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دهه آینده را دهه اقتدار اقتصادی ایران اسلامی نامید و تاکید کرد: آمریکا عظمت انقلاب اسلامی را به زودی خواهید دید و آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ مجمع عالی بسیج شهرستان کرمان با حضور اقشار مختلف در محل فرهنگسرای دفاع مقدس برگزار شد. در این جلسه کارگروه های  ایجاد اشتغال ، فرهنگی ، امنیتی ، دفاعی ، بانوان گزارش از عملکرد و تصمیمات خود ارائه نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

حمایت از ایجاد زیرساختهای مورد نیز در شهرک اقتصاد مقاومتی سدید در کرمان ، اعطای تسهیلات اشتغال زایی باحمایت فرمانداری کرمان ، رفع موانع واگذاری زمین به طرح های اشتغال زایی در مناطق سیدی ، شرف آباد و فیروزآباد با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری کرمان از مصوبات این نشست بود.

,

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مجمع گفت: معاندان ، سلطنت طلبان و منافقین دنبال این هستند که به مردم ایران القاء کنند که مسئولان جمهوری اسلامی ایران در فکر حل مشکلات اقتصادی مردم ایران نیستند و به همین علت ، موضوع دائم علیه نظام جریان سازی می کنند و فراخوان می دهند.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برجام تنها مباحث تحریم های اقتصادی و محدودیت های هسته ای مطرح بودند، اظهار داشت: متاسفانه هیچ اتفاق خاصی در حوزه اقتصاد به خصوص  مراوات بانکی بعد از برجام نیافتاد و رئیس جمهور فعلی آمریکا هم برجام را قبول نداشت و از آن خارج شد.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکا پس از خروج از برجام تلاش می کرد فروش نفت خام ایران را به صفر برساند و مراودات بانکی جمهوری اسلامی ایران را مختل کند گفت:امریکا مورد جدیدی برای تحریم جمهوری اسلامی ایران ندارد و این تحریم ها مربوط به سال‌های ۹۰ و ۹۱ بود که خودشان آن را فلج کننده می‌دانستند و به دنبال فروپاشی نظام بودند، اما پیش‌بینی آنها تحقق نیافت و امروز هم امریکا به هیچ وجه در این زمینه موفق نخواهد شد .

,

وی با بیان اینکه امریکاییان به دنبال براندازی نظام هستند و تلاش داشتند در تابستان ظرف ۴ ماه جمهوری اسلامی ببرند، اعلام کرد:  آمریکا در بستر مطالبه‌گری در قالب مباحث اقتصادی، مردم را ترغیب به حضور در خیابان‌ها کرد تا به خیال خود نظام را خدشه‌دار کند.

,

پورابراهیمی با اعلام اینکه در شرایط فعلی هیچ نهاد بین المللی تحریم ها علیه کشور ایران را قبول ندارد، تصریح کرد: عقبه اقدامات آمریکایی‌ها اطلاعات غلطی است که منافقان در اختیار آنها قرار می‌دهند، آنها تصور می‌کنند به دلیل ادبیات قلدرمابانه‌ای که دارند دیگر کشورها هم وی را همراهی می‌کنند، اما این اتفاق در جریان تحریم نفتی ایران نیفتاد.

,

وی افزود: امریکا در مسیری قرار گرفته است که رو به زوال است و اجماع جهانی در حال شکل گیری  علیه امریکاست و همانطور که امام راحل اضمحلال اتحاد جماهیر شوروی را پیش بینی کرده بودند ، رهبر معظم انقلاب هم فروپاشی امریکا را پیش بینی کردند .

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برنامه جامع ضد تحریم درباره  فروش نفت و مراودات بانکی خبر داد و گفت: از زمانی که با همکاری وزیر نفت بورس نفت راه افتاد یک میلیون بشکه نفت در چارچوب مقررات و قوانین مدون  از طریق بخش خصوصی صادر شده است.

,

وی افزود: پیمان های پولی ، استفاده از ارزهای دیجیتال ، ایجاد سوئیفت جدید با مشارکت کشورهای همسو با جمهوری اسلامی ایران و بخش های دیگری که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد از جمله طرح های پیشنهادی در بسته ضد تحریم است.

,

پورابراهیمی افزود: ما با اقتدار از گردنه های اقتصادی که امریکا ضد ملت ایران ایجاد کرده عبور خواهیم کرد و دوره آزمون و خطا در اقتصاد کشور به پایان رسیده است .
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دهه آینده را دهه اقتدار اقتصادی ایران اسلامی نامید و تاکید کرد: آمریکا عظمت انقلاب اسلامی را به زودی خواهید دید و آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد.

,
,

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در مسیر حرکت خود هیچ تاثیرپذیری از ناحیه مخالفان و دشمنان خود ندارد و حتی وزیر خزانه داری آمریکا هم در اظهارنظری به رئیس جمهور این کشور هشدار داده که اگر جمهوری اسلامی ایران چهارماه موفق از تحریم ها عبور کند دیگر خودش را با فضای تحریم ها انطباق می دهد و هیچ تاثیرپذیری نخواهد داشت.

,

پورابراهیمی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی پیاده روی اربعین امسال افزود: در شرایطی که مشکلات اقتصادی دامن گیر کشور بود مردم با عشق به اهل بیت (ع) رهسپار حرم مطهر امام حسین (ع) شدند و به جهانیان آموختند کسی که زیر بیرق امام حسین (ع) آمده زیر بیرق ترامپ نمی رود.

,

وی اظهار داشت: فرمانداری با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شورای شهر در زمینه واگذاری زمین‌های با کاربری‌های چند گانه فرهنگی، آموزشی و … برای ایجاد فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی به بسیج اقدام می‌کنند.

,

رئیس مجمع عالی بسیج مقاومت شهرستان کرمان همچنین تامین اعتبار برای وام‌های واحدهای خوداشتغالی با جمع‌بندی کارگروه اقتصادی مجمع عالی بسیج ناحیه مقاومت حضرت رسول (ص) از طریق فرمانداری کرمان را خواستار شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه