اخبار داغ

در گفتگو با مدیر کل اداره گمرکات استان کرمان مطرح شد؛

صادرات بیش از ۲۳۲ میلیون دلار از استان کرمان/گمرکات بم گوی سبقت واردات را در شش ماهه نخست سال ربود

صادرات بیش از ۲۳۲ میلیون دلار از استان کرمان/گمرکات بم گوی سبقت واردات را در شش ماهه نخست سال ربود
قادر گفت:ارزش دلاری صادرات استان کرمان در شش ماهه نخست سال ۲۳۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۲۸۱ دلار بوده است که ارزش دلاری کل صادرات استان در شش ماهه نخست سال گذشته ۳۱۱ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۱۳ دلار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا قادر مدیر کل اداره گمرکات استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛در خصوص میزان صادرات شش ماهه ابتدای سال  گفت: صادرات استان کرمان از از چهار شهرستان کرمان،سیرجان، رفسنجان و بم انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی در خصوص اقلام صادر شده از استان کرمان عنوان کرد: از چهار اداره گمرک یاد شده اقلام پسته و مغز پسته به وزن ۲۱ هزار و ۲۲۷  تن معادل ۱۷۶ میلیون و ۸۱۲ هزار و سیصد و شصت و چهار دلار ، کاشی و سرامیک به وزن ۵۵ هزار و ۷۰۳ تن معادل ۱۲ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۲۲ دلار صادر شده است.

,

این مقام مسئول ادامه داد: از محل کمرگات استان تایر و تیوپ به وزن ۲ هزار و ۲۲۸ تن معادل ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار و هفتادو نه دلار، خرما خشک و تازه به وزن۳ هزار و ۱۲۴ تن معادل ۴ میلیون و هفتاد و نه هزار و پانصد و پنجاه دلار ، سیمان به وزند ۹۸ هزار و ۳۶۱ تن معادل ۳ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۹۳۷ دلار و دیگر اقلام به وزن ۱۲ هزار و ۶۶۳ تن معادل ۲۶ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۲۳۰ دلار صادر شده اند.

,

قادر ابراز کرد: به طور کلی وزن اقلام عمده صادرات از محل گمرکات استان کرمان  ۱۹۳ هزار و ۳۰۷ تن بوده است که این عدد  در شش ماهه نخست سال ۹۶ ۱۳۸ هزار و ۴۷۳ بوده است.

,

مدیر کل اداره گمرکات استان کرمان افزود: ارزش دلاری صادرات استان کرمان در شش ماهه نخست سال ۲۳۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۲۸۱ دلار بوده است که  ارزش دلاری کل صادرات استان در شش ماهه نخست سال گذشته ۳۱۱ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۱۳ دلار بوده است.

,

این مقام مسئول در خصوص میزان صادرات از هر کدام از اداره گمرکات شهرستان ها اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال ۱۱۷ هزار و ۱۵۵ تن کالا از گمرکات کرمان به ارزش ۸۵ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۴۷۰ دلار، کمرگات سیرجان ۵ هزار و ۶۶۳ تن به ارزش ۳۵ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۶۸۷ دلار صادر شده است.

,

وی ادامه داد: میزان ۶۷ هزار و ۹۰۴ تن به ارزش ۱۰۸ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۲۸ دلار از محل گمرکات شهرستان رفسنجان و ۲ هزار و ۵۸۵ تن به ارزش ۳ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۸۹۶ دلار از گمرکات شهرستان بم صادرات کالا صورت گرفته است.

,

قادر در رابطه با اقلام عمده واردات گفت: در شش ماهه نخست سال اجزا و قطعات خودرو به وزن ۸۵ هزار و ۱۰۵ تن به ارزش ۷۴۰ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۱۷۹ دلار، لوازم صنعتی و برقی به وزن ۹۶ هزار و ۱۲۱ تن به ارزش ۱۴ میلیون و ۵۰۳ هزار و ۶۳۶ دلار به گمرکات استان کرمان وارد شده است.

,

مدیر کل اداره گمرکات استان کرمان ادامه داد: سایر لوازم و ماشیت آلات صنعتی مکانیکی به وزن ۱۷ هزار و دوازده تن به ارزش ۱۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۸۴ دلار ، ماشین آلات راه سازی و کشاورزی به وزن ۲۸۰ تن معادل ۸ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۸۱۲ دلار، خودرو سورای معادل ۵۴۲ تن به ارزش ۸ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۶۹۱ دلار و سایر اقلام  به وزن ۲۵ هزار و ۸۳۵ تن به ارزش ۲۴ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۴۶۷ دلار به اداره کمرگات استان کرمان وارد شده اند.

,

قادر تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۷ جمع کلی میزان واردات به گمرکات استان کرمان ۲۲۴ هزار و ۸۹۵ تن بوده است که این عدد در شش ماهه نخست سال گذشته ۵۹ هزار و ۸۲۸ تن بوده است.

,

این مقام مسئول افزود: همچنین ارزش دلاری میزان واردات در شش ماهه نخست سال ۸۰۹ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۲۶۹ دلار و این عدد نیز در شش ماهه نخست سال گذشته ۳۸۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و سیزده دلار بوده است.

,

وی در رابطه با میزان واردات به گمرکات چهار شهرستان یاد شده گفت:در شش ماهه نخست سال ۱۲۸ هزار و ۱۳۶ تن به ارزش ۱۶ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۱۹۹ دلار به گمرکات کرمان و ۸ هزار و ۶۶۳ تن معادل ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۴۳۹ دلار به گمرکات سیرجان کالا وارد شده است.

,

قادر در پایان خاطر نشان کرد: همچنین میزان ۸۷ هزار و ۹۶۵ تن به ارزش ۷۵۸ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۲۸۹ دلار به کمرگات شهرستان بم و ۱۳۰ تن معادل ۱ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۴۲ دلار به کمرگات شهرستان رفسنجان کالا وارد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه