اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس:

CFT در شرایط فعلی هیچ کمکی به کشور نمی کند/بیان چنین اظهارتی از سوی وزیر امور خارجه گرا دادن به دشمن است

CFT در شرایط فعلی هیچ کمکی به کشور نمی کند/بیان چنین اظهارتی از سوی وزیر امور خارجه گرا دادن به دشمن است
نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:معتقدیم در شرایط فعلی CFT به ما کمک نمی کند و چنانچه وزیر امورخارجه دیدگاهشان این است که این مسئله به کشور کمک می کند نباید با دادن گرا به دشمن عرصه را به کشور تنگ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به اظهار اخیر وزیر امور خارجه گفت: نمی گوئیم که مدینه فاضله هستیم ولی در اظهارات رسمی نباید به دشمن سیگنال داد تا دشمن از سخنان خود ما علیه خودمان استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ادامه داد: کشور ما تابع قوانین و مقررات خاص خود است و می توانیم در کشور قوانینی را در راستای پولشویی و موارد تخلف مرتبط با آن تصویب کنیم.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: از نگاه دیپلماسی پسندیده نیست که کشور را به بیشترین پولشویی متهم کنیم که این اقدام سینگال به دشمن دادن است.

,

کمالی پور با بیان اینکه از آقای ظریف به عنوان یک دیپلمات با تجربه بعید بود که چنین اظهاراتی را بیان کند، ابراز کرد: معتقدیم در شرایط فعلی CFT به ما کمک نمی کند و چنانچه وزیر امورخارجه دیدگاهشان این است که این مسئله به کشور کمک می کند نباید با دادن گرا به دشمن عرصه را به کشور تنگ کنیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: از وزیر امور خارجه انتظار بیشتری است که با احتیاط بیشتر در این حوزه ها موضع گیری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه