اخبار داغ

شهردار گالیکش خبر داد؛

آمادگی گالیکش برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ

آمادگی گالیکش برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ
شهردار گالیکش گفت: برنامه‌ریزی اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ با حضور مسئول آموزشی - پژوهشی و کارشناسان سازمان پسماند گلستان در محل دفتر شهردار گالیکش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ رمضانعلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در ادامه اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در 80 شهر و روستای استان، جلسه توجیهی در شهرداری گالیکش با حضور شهردار و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرداری اجرای هرچه بهتر طرح تفکیک زباله در گالیکش است.

,

خسروی گفت: فرهنگ‌سازی زباله می‌بایست از سنین پایین و از مدارس انجام شود.

,

به گفته وی امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در جهت رفع مشکلات به شرایط خوبی برسیم و در حفظ محیط‌زیست و آلودگی‌های ناشی از آن به اهداف از پیش تعیین‌شده برسیم.

,

شهردار گالیکش تصریح کرد: گالیکش هم آمادگی خود را جهت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ اعلام می‌کند.

,

رشیدی نیز مسئول آموزشی - پژوهشی سازمان پسماند گلستان در این جلسه مراحل اجرای طرح را تشریح کردند.

,

گفتنی است، این جلسه در گام نخست برنامه زمان‌بندی اجرا و آموزش طرح تفکیک زباله از مبدأ را بررسی مصوب کرد. در ادامه موضوعاتی نظیر هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای بهینه طرح تفکیک، آموزش آموزشگران، تهیه کد خانوار و اقلام آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

,

به گزارش " نیلکوه " در حال حاضر جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهر گالیکش به‌صورت سنتی و با 3 دستگاه وسیله نقلیه خاور، نیسان و کامیون مجهز جمع‌آوری زباله با مشارکت بیش از 20 نیروی کارگری انجام می‌شود.

,

زباله‌های جمع‌آوری‌شده به‌صورت روزانه توسط خودروهای مخصوص حمل زباله به سایت زباله آزادشهر منتقل می‌شود.

,

شایان‌ذکر است؛ 19 اردیبهشت‌ماه 1394با حضور علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان طرح عمومی تفکیک زباله از مبدأ در گالیکش به‌عنوان سومین شهر استان گلستان پس از شهرهای گرگان و گنبد افتتاح‌شده بود اما با موفقیت روبرو نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه