اخبار داغ

حال ناخوش این روزهای گردنه اسدآباد

فرماندار اسدآباد: خاموشی در گردنه اسدآباد برای راه و شهرسازی مهم نیست/رئیس پلیس راهور همدان: خط کشی و روشنایی نیاز جاده‌هاست

فرماندار اسدآباد: خاموشی در گردنه اسدآباد برای راه و شهرسازی مهم نیست/رئیس پلیس راهور همدان: خط کشی و روشنایی نیاز جاده‌هاست
فرماندار شهرستان اسدآباد با انتقاد از راه و شهرسازی استان همدان در زمینه بی‌توجهی به خاموشی در گردنه اسدآباد، گفت: به صورت مکتوب از راه و شهرسازی استان درخواست اقدامات لازم در این خصوص را داشته‌ایم که ظاهراً چیز مهمی به نظرشان نمی‌آید که اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، گردنه اسدآباد یکی از گردنه‌های پر پیچ و خم، صعب‌العبور و راه‌های مواصلاتی کشور است که این روزها حال و روز خوشی ندارد و چراغش خاموش است؛ روزانه به طور متوسط یک تصادف در این مسیر رخ می‌دهد و شاهد کشته شدن و یا مصدومیت افراد زیادی از مسافران و شهروندان عبوری از این گردنه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

چند ماهی است که حدود بیش از ۳۰ مورد از روشنایی‌های گردنه در خاموشی است و در تاریکی شب که نیاز به روشنایی و دید دو چندان است این محور نوری ندارد.

خط کشی‌ در جاده‌ها از دیگر اقدامات مؤثر در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهایی همچون گردنه اسدآباد است که به دنبال این اقدام مسیر تردد خودروها از یکدیگر جدا و تردد وسایل نقلیه راحت‌تر می‌شود و البته از بروز تصادفات جلوگیری کرده و افزایش دید را در زمان مه‌آلود بودن منجر می‌شود.

حال گردنه اسدآباد به لحاظ  وجود خط کشی‌ها در جاده وضعیت مناسبی ندارد، خط کشی‌ها مربوط به چندین سال قبل است و به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه از بین رفته است که البته بعداز تعریض قسمت‌هایی از گردنه هنوز خط کشی جدیدی در آن صورت نگرفته است.

حمیدوند: دوربین کنترل سرعت ورودی اسدآباد چند ماهی است که خاموش است

از دیگر مشکلات در این محور خاموش بودن دوربین کنترل نظارت است؛ چند ماهی است که دوربین کنترل سرعت در ورودی اسدآباد از سمت گردنه خاموش است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص موارد بیان شده در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: گردنه اسدآباد یکی از راه‌های ملی کشور و راه مواصلاتی با چند استان است که به طور میانگین بیش از ۱۰۰ تریلر و کامیون از این مسیر عبور کرده و کار حمل بار را انجام می‌دهند.

کریم حمیدوند با اشاره به بروز تصادفات زیاد در گردنه اسدآباد، گفت: در این گردنه به دلیل صعب‌العبور بودن و عدم شناخت بسیاری از مسافران و رانندگان تصادفات بیشماری رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه البته یکی دیگر از دلایل تصادفات خاموشی گردنه است، بیان کرد: چندماهی است که در گردنه اسدآباد خاموشی روشنایی‌ها اتفاق افتاده است.

حمیدوند: باید برای محور گردنه اسدآباد اعتبار ملی دیده شود

فرماندار شهرستان اسدآباد به بی‌رنگ شدن خط‌کشی‌ها در این محور اشاره کرد و افزود: با توجه به مه‌آلود بودن گردنه به ویژه در فصل زمستان نیاز به وجود روشنایی و خط کشی جاده دوچندان می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌هایی در این زمینه، تصریح کرد: در پیگیری این موارد حتی به صورت مکتوب نیز از راه و شهرسازی استان درخواست اقدامات لازم در این خصوص را داشته‌ایم که ظاهراً چیز مهمی به نظرشان نمی‌آید که اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: بروز هرگونه تصادفاتی در گردنه اسدآباد متوجه راه و شهرسازی هم هست چرا که این گردنه شانه کافی ندارد؛ هنوز عریض‌سازی این محور به اتمام نرسیده و روشنایی‌ها در این مسیر بیشتر مواقع خاموش است.

وی با تأکید بر اینکه گردنه اسدآباد جزء راه‌های ملی است، خاطرنشان کرد: باید برای این محور اعتبار ملی دیده شود.

عزیزی: در هر 2 کیلومتر گردنه اسدآباد یک نفر در تصادفات فوت می‌شود

رئیس پلیس راهور استان همدان نیز در این زمینه به خبرنگار نافع، گفت: گردنه اسدآباد یکی از نقاط حادثه‌خیز استان همدان است که در هر 2 کیلومتر آن، یک نفر در تصادفات فوت می‌شود.

علی عزیزی با اشاره به افزایش تصادفات در سطح گردنه اسدآبا، اظهار کرد: تصادفات در این گردنه دلایل زیادی دارد که می‌توان نبود خط کشی‌های مناسب و روشنایی‌ها را نیز در بروز آن به ویژه در زمان مه‌آلود بودن گردنه اثر گذار دانست.

وی در پایان یادآور شد: : نام‌ نگاری‌هایی در این زمینه با راه و شهرسازی انجام می‌شود که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

گزارش: لیلا نظری‌فرهودی

انتهای پیام/

,

چند ماهی است که حدود بیش از ۳۰ مورد از روشنایی‌های گردنه در خاموشی است و در تاریکی شب که نیاز به روشنایی و دید دو چندان است این محور نوری ندارد.

خط کشی‌ در جاده‌ها از دیگر اقدامات مؤثر در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهایی همچون گردنه اسدآباد است که به دنبال این اقدام مسیر تردد خودروها از یکدیگر جدا و تردد وسایل نقلیه راحت‌تر می‌شود و البته از بروز تصادفات جلوگیری کرده و افزایش دید را در زمان مه‌آلود بودن منجر می‌شود.

حال گردنه اسدآباد به لحاظ  وجود خط کشی‌ها در جاده وضعیت مناسبی ندارد، خط کشی‌ها مربوط به چندین سال قبل است و به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه از بین رفته است که البته بعداز تعریض قسمت‌هایی از گردنه هنوز خط کشی جدیدی در آن صورت نگرفته است.

حمیدوند: دوربین کنترل سرعت ورودی اسدآباد چند ماهی است که خاموش است

از دیگر مشکلات در این محور خاموش بودن دوربین کنترل نظارت است؛ چند ماهی است که دوربین کنترل سرعت در ورودی اسدآباد از سمت گردنه خاموش است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص موارد بیان شده در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: گردنه اسدآباد یکی از راه‌های ملی کشور و راه مواصلاتی با چند استان است که به طور میانگین بیش از ۱۰۰ تریلر و کامیون از این مسیر عبور کرده و کار حمل بار را انجام می‌دهند.

کریم حمیدوند با اشاره به بروز تصادفات زیاد در گردنه اسدآباد، گفت: در این گردنه به دلیل صعب‌العبور بودن و عدم شناخت بسیاری از مسافران و رانندگان تصادفات بیشماری رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه البته یکی دیگر از دلایل تصادفات خاموشی گردنه است، بیان کرد: چندماهی است که در گردنه اسدآباد خاموشی روشنایی‌ها اتفاق افتاده است.

حمیدوند: باید برای محور گردنه اسدآباد اعتبار ملی دیده شود

فرماندار شهرستان اسدآباد به بی‌رنگ شدن خط‌کشی‌ها در این محور اشاره کرد و افزود: با توجه به مه‌آلود بودن گردنه به ویژه در فصل زمستان نیاز به وجود روشنایی و خط کشی جاده دوچندان می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌هایی در این زمینه، تصریح کرد: در پیگیری این موارد حتی به صورت مکتوب نیز از راه و شهرسازی استان درخواست اقدامات لازم در این خصوص را داشته‌ایم که ظاهراً چیز مهمی به نظرشان نمی‌آید که اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: بروز هرگونه تصادفاتی در گردنه اسدآباد متوجه راه و شهرسازی هم هست چرا که این گردنه شانه کافی ندارد؛ هنوز عریض‌سازی این محور به اتمام نرسیده و روشنایی‌ها در این مسیر بیشتر مواقع خاموش است.

وی با تأکید بر اینکه گردنه اسدآباد جزء راه‌های ملی است، خاطرنشان کرد: باید برای این محور اعتبار ملی دیده شود.

عزیزی: در هر 2 کیلومتر گردنه اسدآباد یک نفر در تصادفات فوت می‌شود

رئیس پلیس راهور استان همدان نیز در این زمینه به خبرنگار نافع، گفت: گردنه اسدآباد یکی از نقاط حادثه‌خیز استان همدان است که در هر 2 کیلومتر آن، یک نفر در تصادفات فوت می‌شود.

علی عزیزی با اشاره به افزایش تصادفات در سطح گردنه اسدآبا، اظهار کرد: تصادفات در این گردنه دلایل زیادی دارد که می‌توان نبود خط کشی‌های مناسب و روشنایی‌ها را نیز در بروز آن به ویژه در زمان مه‌آلود بودن گردنه اثر گذار دانست.

وی در پایان یادآور شد: : نام‌ نگاری‌هایی در این زمینه با راه و شهرسازی انجام می‌شود که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

گزارش: لیلا نظری‌فرهودی

انتهای پیام/

,

چند ماهی است که حدود بیش از ۳۰ مورد از روشنایی‌های گردنه در خاموشی است و در تاریکی شب که نیاز به روشنایی و دید دو چندان است این محور نوری ندارد.

خط کشی‌ در جاده‌ها از دیگر اقدامات مؤثر در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهایی همچون گردنه اسدآباد است که به دنبال این اقدام مسیر تردد خودروها از یکدیگر جدا و تردد وسایل نقلیه راحت‌تر می‌شود و البته از بروز تصادفات جلوگیری کرده و افزایش دید را در زمان مه‌آلود بودن منجر می‌شود.

حال گردنه اسدآباد به لحاظ  وجود خط کشی‌ها در جاده وضعیت مناسبی ندارد، خط کشی‌ها مربوط به چندین سال قبل است و به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه از بین رفته است که البته بعداز تعریض قسمت‌هایی از گردنه هنوز خط کشی جدیدی در آن صورت نگرفته است.

حمیدوند: دوربین کنترل سرعت ورودی اسدآباد چند ماهی است که خاموش است

از دیگر مشکلات در این محور خاموش بودن دوربین کنترل نظارت است؛ چند ماهی است که دوربین کنترل سرعت در ورودی اسدآباد از سمت گردنه خاموش است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص موارد بیان شده در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: گردنه اسدآباد یکی از راه‌های ملی کشور و راه مواصلاتی با چند استان است که به طور میانگین بیش از ۱۰۰ تریلر و کامیون از این مسیر عبور کرده و کار حمل بار را انجام می‌دهند.

کریم حمیدوند با اشاره به بروز تصادفات زیاد در گردنه اسدآباد، گفت: در این گردنه به دلیل صعب‌العبور بودن و عدم شناخت بسیاری از مسافران و رانندگان تصادفات بیشماری رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه البته یکی دیگر از دلایل تصادفات خاموشی گردنه است، بیان کرد: چندماهی است که در گردنه اسدآباد خاموشی روشنایی‌ها اتفاق افتاده است.

حمیدوند: باید برای محور گردنه اسدآباد اعتبار ملی دیده شود

فرماندار شهرستان اسدآباد به بی‌رنگ شدن خط‌کشی‌ها در این محور اشاره کرد و افزود: با توجه به مه‌آلود بودن گردنه به ویژه در فصل زمستان نیاز به وجود روشنایی و خط کشی جاده دوچندان می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌هایی در این زمینه، تصریح کرد: در پیگیری این موارد حتی به صورت مکتوب نیز از راه و شهرسازی استان درخواست اقدامات لازم در این خصوص را داشته‌ایم که ظاهراً چیز مهمی به نظرشان نمی‌آید که اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: بروز هرگونه تصادفاتی در گردنه اسدآباد متوجه راه و شهرسازی هم هست چرا که این گردنه شانه کافی ندارد؛ هنوز عریض‌سازی این محور به اتمام نرسیده و روشنایی‌ها در این مسیر بیشتر مواقع خاموش است.

وی با تأکید بر اینکه گردنه اسدآباد جزء راه‌های ملی است، خاطرنشان کرد: باید برای این محور اعتبار ملی دیده شود.

عزیزی: در هر 2 کیلومتر گردنه اسدآباد یک نفر در تصادفات فوت می‌شود

رئیس پلیس راهور استان همدان نیز در این زمینه به خبرنگار نافع، گفت: گردنه اسدآباد یکی از نقاط حادثه‌خیز استان همدان است که در هر 2 کیلومتر آن، یک نفر در تصادفات فوت می‌شود.

علی عزیزی با اشاره به افزایش تصادفات در سطح گردنه اسدآبا، اظهار کرد: تصادفات در این گردنه دلایل زیادی دارد که می‌توان نبود خط کشی‌های مناسب و روشنایی‌ها را نیز در بروز آن به ویژه در زمان مه‌آلود بودن گردنه اثر گذار دانست.

وی در پایان یادآور شد: : نام‌ نگاری‌هایی در این زمینه با راه و شهرسازی انجام می‌شود که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

گزارش: لیلا نظری‌فرهودی

انتهای پیام/

,

چند ماهی است که حدود بیش از ۳۰ مورد از روشنایی‌های گردنه در خاموشی است و در تاریکی شب که نیاز به روشنایی و دید دو چندان است این محور نوری ندارد.

خط کشی‌ در جاده‌ها از دیگر اقدامات مؤثر در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهایی همچون گردنه اسدآباد است که به دنبال این اقدام مسیر تردد خودروها از یکدیگر جدا و تردد وسایل نقلیه راحت‌تر می‌شود و البته از بروز تصادفات جلوگیری کرده و افزایش دید را در زمان مه‌آلود بودن منجر می‌شود.

حال گردنه اسدآباد به لحاظ  وجود خط کشی‌ها در جاده وضعیت مناسبی ندارد، خط کشی‌ها مربوط به چندین سال قبل است و به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه از بین رفته است که البته بعداز تعریض قسمت‌هایی از گردنه هنوز خط کشی جدیدی در آن صورت نگرفته است.

حمیدوند: دوربین کنترل سرعت ورودی اسدآباد چند ماهی است که خاموش است

از دیگر مشکلات در این محور خاموش بودن دوربین کنترل نظارت است؛ چند ماهی است که دوربین کنترل سرعت در ورودی اسدآباد از سمت گردنه خاموش است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص موارد بیان شده در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: گردنه اسدآباد یکی از راه‌های ملی کشور و راه مواصلاتی با چند استان است که به طور میانگین بیش از ۱۰۰ تریلر و کامیون از این مسیر عبور کرده و کار حمل بار را انجام می‌دهند.

کریم حمیدوند با اشاره به بروز تصادفات زیاد در گردنه اسدآباد، گفت: در این گردنه به دلیل صعب‌العبور بودن و عدم شناخت بسیاری از مسافران و رانندگان تصادفات بیشماری رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه البته یکی دیگر از دلایل تصادفات خاموشی گردنه است، بیان کرد: چندماهی است که در گردنه اسدآباد خاموشی روشنایی‌ها اتفاق افتاده است.

حمیدوند: باید برای محور گردنه اسدآباد اعتبار ملی دیده شود

فرماندار شهرستان اسدآباد به بی‌رنگ شدن خط‌کشی‌ها در این محور اشاره کرد و افزود: با توجه به مه‌آلود بودن گردنه به ویژه در فصل زمستان نیاز به وجود روشنایی و خط کشی جاده دوچندان می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌هایی در این زمینه، تصریح کرد: در پیگیری این موارد حتی به صورت مکتوب نیز از راه و شهرسازی استان درخواست اقدامات لازم در این خصوص را داشته‌ایم که ظاهراً چیز مهمی به نظرشان نمی‌آید که اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: بروز هرگونه تصادفاتی در گردنه اسدآباد متوجه راه و شهرسازی هم هست چرا که این گردنه شانه کافی ندارد؛ هنوز عریض‌سازی این محور به اتمام نرسیده و روشنایی‌ها در این مسیر بیشتر مواقع خاموش است.

وی با تأکید بر اینکه گردنه اسدآباد جزء راه‌های ملی است، خاطرنشان کرد: باید برای این محور اعتبار ملی دیده شود.

عزیزی: در هر 2 کیلومتر گردنه اسدآباد یک نفر در تصادفات فوت می‌شود

رئیس پلیس راهور استان همدان نیز در این زمینه به خبرنگار نافع، گفت: گردنه اسدآباد یکی از نقاط حادثه‌خیز استان همدان است که در هر 2 کیلومتر آن، یک نفر در تصادفات فوت می‌شود.

علی عزیزی با اشاره به افزایش تصادفات در سطح گردنه اسدآبا، اظهار کرد: تصادفات در این گردنه دلایل زیادی دارد که می‌توان نبود خط کشی‌های مناسب و روشنایی‌ها را نیز در بروز آن به ویژه در زمان مه‌آلود بودن گردنه اثر گذار دانست.

وی در پایان یادآور شد: : نام‌ نگاری‌هایی در این زمینه با راه و شهرسازی انجام می‌شود که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

گزارش: لیلا نظری‌فرهودی

انتهای پیام/

,

چند ماهی است که حدود بیش از ۳۰ مورد از روشنایی‌های گردنه در خاموشی است و در تاریکی شب که نیاز به روشنایی و دید دو چندان است این محور نوری ندارد.

,

خط کشی‌ در جاده‌ها از دیگر اقدامات مؤثر در محورهای مواصلاتی به ویژه محورهایی همچون گردنه اسدآباد است که به دنبال این اقدام مسیر تردد خودروها از یکدیگر جدا و تردد وسایل نقلیه راحت‌تر می‌شود و البته از بروز تصادفات جلوگیری کرده و افزایش دید را در زمان مه‌آلود بودن منجر می‌شود.

,

حال گردنه اسدآباد به لحاظ  وجود خط کشی‌ها در جاده وضعیت مناسبی ندارد، خط کشی‌ها مربوط به چندین سال قبل است و به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه از بین رفته است که البته بعداز تعریض قسمت‌هایی از گردنه هنوز خط کشی جدیدی در آن صورت نگرفته است.

,

, ,

حمیدوند: دوربین کنترل سرعت ورودی اسدآباد چند ماهی است که خاموش است

,

از دیگر مشکلات در این محور خاموش بودن دوربین کنترل نظارت است؛ چند ماهی است که دوربین کنترل سرعت در ورودی اسدآباد از سمت گردنه خاموش است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص موارد بیان شده در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: گردنه اسدآباد یکی از راه‌های ملی کشور و راه مواصلاتی با چند استان است که به طور میانگین بیش از ۱۰۰ تریلر و کامیون از این مسیر عبور کرده و کار حمل بار را انجام می‌دهند.

,

کریم حمیدوند با اشاره به بروز تصادفات زیاد در گردنه اسدآباد، گفت: در این گردنه به دلیل صعب‌العبور بودن و عدم شناخت بسیاری از مسافران و رانندگان تصادفات بیشماری رخ می‌دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه البته یکی دیگر از دلایل تصادفات خاموشی گردنه است، بیان کرد: چندماهی است که در گردنه اسدآباد خاموشی روشنایی‌ها اتفاق افتاده است.

,

, ,

حمیدوند: باید برای محور گردنه اسدآباد اعتبار ملی دیده شود

,

فرماندار شهرستان اسدآباد به بی‌رنگ شدن خط‌کشی‌ها در این محور اشاره کرد و افزود: با توجه به مه‌آلود بودن گردنه به ویژه در فصل زمستان نیاز به وجود روشنایی و خط کشی جاده دوچندان می‌شود.

,

وی با اشاره به پیگیری‌هایی در این زمینه، تصریح کرد: در پیگیری این موارد حتی به صورت مکتوب نیز از راه و شهرسازی استان درخواست اقدامات لازم در این خصوص را داشته‌ایم که ظاهراً چیز مهمی به نظرشان نمی‌آید که اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: بروز هرگونه تصادفاتی در گردنه اسدآباد متوجه راه و شهرسازی هم هست چرا که این گردنه شانه کافی ندارد؛ هنوز عریض‌سازی این محور به اتمام نرسیده و روشنایی‌ها در این مسیر بیشتر مواقع خاموش است.

,

وی با تأکید بر اینکه گردنه اسدآباد جزء راه‌های ملی است، خاطرنشان کرد: باید برای این محور اعتبار ملی دیده شود.

,

, ,

عزیزی: در هر 2 کیلومتر گردنه اسدآباد یک نفر در تصادفات فوت می‌شود

,

رئیس پلیس راهور استان همدان نیز در این زمینه به خبرنگار نافع، گفت: گردنه اسدآباد یکی از نقاط حادثه‌خیز استان همدان است که در هر 2 کیلومتر آن، یک نفر در تصادفات فوت می‌شود.

,

علی عزیزی با اشاره به افزایش تصادفات در سطح گردنه اسدآبا، اظهار کرد: تصادفات در این گردنه دلایل زیادی دارد که می‌توان نبود خط کشی‌های مناسب و روشنایی‌ها را نیز در بروز آن به ویژه در زمان مه‌آلود بودن گردنه اثر گذار دانست.

,

وی در پایان یادآور شد: : نام‌ نگاری‌هایی در این زمینه با راه و شهرسازی انجام می‌شود که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

,

گزارش: لیلا نظری‌فرهودی

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه