اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان:

دشمنان فقط به عملیات روانی و جنگ رسانه ای دل خوش کرده اند

دشمنان فقط به عملیات روانی و جنگ رسانه ای دل خوش کرده اند
علی رمضانی با اشاره به اینکه امروز در حوزه رسانه جنگ احزاب شکل گرفته است، ادامه داد: تاثیر گذاری دشمن وامید آن صرفا در حوزه ی جنگ روانی روی افکار عمومی به وسیله ی ابزار رسانه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ احمد علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای  استان کرمان امروز صبح طی نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در رابطه با اهمیت رسانه اظهار داشت : رسانه یک مفهوم فراگیر و عام است قدرت نفوذ و تاثیر آن می تواند متفاوت باشد اما هر رسانه ای به اندازه  مخاطبی که دارد تاثیر گزار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت: در این عصر به دلیل اینکه رسانه ها ابزار قدرت و ابزار حاکمیت حکم رانان در سراسر جهان هستند می توان آن را امپراتوری رسانه ها نام گزاری کرد.

,

مدیرکل صدا و سیمای  استان کرمان ، با بیان اینکه امروز دشمنان بیشترین دلخوشی شان استفاده از ابزار رسانه  در مقابله با تفکر انقلاب اسلامی به طور عام و نظام مقدس اسلامی به طور خاص است، افزود: دشمنان میلیارد ها دلار خرج رسانه ها می کنند اتاق های فکر تشکیل داده و تولید محتوا می کنند منافقین هم تمام دغدغه خود را  برای تولید محتوا وتوزیع آن در رسانه ها و فضای مجازی گذاشته اند.
علی رمضانی با اشاره به اینکه  امروز در حوزه رسانه جنگ احزاب  شکل گرفته است، ادامه داد: تاثیر گذاری دشمن وامید آن صرفا در حوزه ی جنگ روانی روی افکار عمومی به وسیله ی ابزار رسانه بوده  است.

,
,

وی با توجه به فرمایش  مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شتر در خواب بیند پنبه دانه، عنوان کرد:هم اکنون متوجه شدیم که رسانه ها چقدر تاثیرگذار هستند و دشمن هم چقدر دل بسته به رسانه شده است.

,

علی رمضانی با بیان اینکه دشمن در حوزه ی نظامی هیچ قدرت و امیدی  ندارد ، اذعان داشت: در عرصه اقتصادی و سیاسی نتوانستند دولت ها و ملت ها را در تحریم های ایران همراه کنند سپس مجبور به عقب نشینی شدند .

,

وی تصریح کرد: دشمنان فقط  به عملیات روانی و جنگ رسانه ای دل خوش کرده اند و  اگر ما بتوانیم در این جنگ  با تدبیر با عقلانیت با تمرکز با شجاعت جواب دشمن را بدهیم  به یاری خداوند شکست خواهد خورد .

,

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان زبان گویای انقلاب در خودش تکلیف دیده در مقابله حجمه ناجوانمردانه رسانه ای دشمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند و این وظیفه ی همه ی رسانه ها است .

,

علی رمضانی با اشاره به اینکه در همین راستا برنامه های متعددی  تولید شده است،بیان کرد: ۲۷ عنوان برنامه تلویزیونی، هشت هزار دقیقه برنامه در حوزه ی سیما تولید شده  که بخشی از برنامه ها روتین و بخشی ویژه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه