اخبار داغ

امامان جمعه کردستان عنوان کردند؛

وحدت امری الهی است که باید همه نسبت به آن احساس مسوولیت کنند/بسیج مکتب ارتقابخش ایرانیان است

وحدت امری الهی است که باید همه نسبت به آن احساس مسوولیت کنند/بسیج مکتب ارتقابخش ایرانیان است
امامان جمعه کردستان ضمن تبریک هفته بسیج به دلاورمردان بسیجی، بیان داشتند: بسیج به عنوان یک نیروی مخلص مردمی در بسیاری از حوزه‌های علمی، فرهنگی، عمران و آبادانی به عنوان یک نیروی جهادی و بی‌ادعا مخلصانه مشغول خدمت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، ماموستا معروف خالدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام مبارک ماه ربیع‌الاول، هفته وحدت و هفته بسیج را به همه نمازگزاران سنندجی تبریک گفت و اظهار کرد: شجره طیبه بسبج دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران داشته است و اگر جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های بسبجیان نبود نمی‌توانستیم به چنین اقدار و عظمتی دست پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 

,


وی افزود: هم اکنون نیز بسیجیان در عرصه جنگ نرم و جهاد اقتصادی به یاری ملت ایران شتافته‌اند و باید جهانیان بدانند که همه ایرانیان با تاسی از مکتب بسیج در برابر توطئه‌های آنان ایستاده‌ایم.

,
,

 

,


امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود از حضور رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در نماز جمعه سنندج تقدیر کرد و گفت: تلاش‌های این سازمان در عرصه مهارت‌آموزی و ارایه آموزش‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی قابل تقدیر است و امیدواریم دامنه فعالیت‌های این سازمان در نقاط مختلف کردستان روز به روز گسترش یابد.

,
,

 

,


ماموستا خالدی در ادامه خطبه‌های این هفته با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: وحدت یک مسئله شخصی نیست و امری الهی است که باید مسلمانان نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند.

,
,

 

,


وی افزود: مسلمانان با همدیگر برادر بوده و از دوازدههم تا هفدهم ربیع‌الاول که از سوی امام خمینی(ره) نامگذاری شده است برای نزدیکی قلوب مسلمین و تقویت اتحاد آنان است.

,
,

 

,


امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که هم اکنون دامن‌گیر مسلمانان شده است به دلیل دوری از سیره رسول الله(ص) است.

,
,

 

,


ماموستا خالدی اظهار داشت: رسول‌الله(ص) فخر کائنات و موجب افتخار ما مسلمانان است و بدون شک تاسی از سیره ایشان زمینه‌ساز عزت و سربلندی دنیا و آخرت ماست.

,
,

 

,


وی افزود: خدای متعال در قرآن کریم به بسیاری از چیزها سوگند یاد کرده است اما در این کتاب آسمانی تنها به جان یک نفر سوگند یاد کرده است و آن شخص نیز رسول الله(ص) است و این مهم نشان دهنده جایگاه والای پیامبر(ص) است. 

,
,

 

,

بسیج نماد استقامت و مظهر اقتدار ایران اسلامی است

,

 حجت الاسلام اسعد حسین پناهی امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با اشاره به ولادت پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) نور امیدی در جامعه صدر اسلام و در دورانی بود که انسان ها در جاهلیت به سر می بردند.

,

 

,

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) پیامبر رحمت و مهربانی بودند و برادری و الفت را در جامعه ایجاد نمودند.

,

 

,

خطیب موقت نماز جمعه قروه خاطر نشان کرد: امروز نیز مسلمانان باید در کنار یکدیگر و دوشادوش یکدیگر قرار داشته باشند و وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند.

,

 

,

وی وحدت را رمز پیروزی در برابر دشمن برشمرد و بیان داشت: اگر مسلمانان در سراسر جهان با یکدیگر متحد باشند و در برابر دشمنان خود بایستند دشمن نیز نمی تواند به اهداف خود دست یابد.

,

 

,


حسین پناهی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است و باید در برابر این هدف شوم دشمن ایستادگی کرد.

,
,

 

,

 

,

امام جمعه موقت قروه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی (ره) گفت: امروز بسیج نماد استقامت و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: بسیج و تفکر بسیج امروز در تمامی عرصه ها وارد شده است و موفقیت های بسیاری را در زمینه های پزشکی ، علمی ، هوا و فضا و دیگر شاخه های علمی از آن خود کرده است.

,

 

,

 

,

حسین پناهی با تاکید بر لزوم تقویت تفکر و روحیه بسیجی در جامعه ادامه داد: این شجره طیبه بسیج است که توانسته است دشمنان ما را از رسیدن به بسیاری از اهدافشان ناکام کند و باید این تفکر و روحیه بسیجی در جامعه تقویت شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه