اخبار داغ

حقوق‌های سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟

حقوق‌های سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید حقوق و دستمزد سال آینده بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی با اشاره به تغییرات در بودجه سال ۹۸ و احتمال افزایش سطح حقوق و دستمزد‌ها اظهار داشت: طبق حکم قانون برنامه ششم توسعه کل کشور، افزایش حقوق و دستمزد باید متناسب با تورم هر سال صورت گیرد، از آنجایی که تورم در سال ۹۷ از تک رقمی به ۲ رقمی رسیده است انتظار می‌رود حقوق سال آینده افزایش چشمگیری پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: با این حساب باید حقوق‌های سال آینده از افزایش قابل قبولی برخوردار باشد تا حداقل قدرت خرید اقشار جامعه تغییر نکند و سطح رفاه و معیشت شان دست خوش تغییرات منفی نشود.

,

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: دولت برای افزایش حقوق‌های سال آینده نرخی را در نظر گرفته است، هر چند این نرخ متناسب با نرخ تورم نیست، اما افزایش قابل توجهی برای حقوق‌ها و دستمزد‌ها در نظر دارد.

,

وی با اشاره به نحوه افزایش حقوق‌ها در سال ۹۷ بیان داشت: در بودجه سال ۹۷ افزایش حقوق‌ها پلکانی دیده شده بود به نحوی که حقوق افراد بالا ۵ میلیون تومان افزایش پیدا نمی‌کرد و حقوق‌های دیگر تا ۲۰ درصد افزایش یافت؛ مکانیزم این افزایش نیز به این گونه بود هر که حقوق کمتری دریافت می‌کرد، با درصد افزایش بیشتر رو به رو می‌شد.

,

حسینی با بیان اینکه دولت با نسخه پلکانی، حقوق‌های سال ۹۸ را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: دولت در نظر دارد به روش پلکانی حقوق‌های سال آینده را افزایش دهد بنابراین روش در سال بعد تغییر چندانی نخواهد داشت و تنها تغییر در میزان افزایش است.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس عنوان کرد: دولت در نظر دارد حقوق‌های سال آینده را بین ۲۰ تا ۲۵ درصد و به صورت پلکانی افزایش دهد، مانند سال ۹۷، حقوق اقشار پردرآمد افزایشی نخواهد داشت.

,

 

,

منبع:خانه ملت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه