اخبار داغ

خلاءیی بزرگ در عرصه خدمت‌رسانی؛

روایت نماینده مریوان از استخدام‌های فامیلی در شهرداری‌!

روایت نماینده مریوان از استخدام‌های فامیلی در شهرداری‌!
نماینده مردم مریوان در مجلس گفت: شوراهای اسلامی شهرستان‌ها بسیاری از اقوام خود را در بدنه شهرداری استخدام می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، منصور مرادی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی شهرداری‌ها و رؤسای شهرهای کردستان که با حضور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در شهرهایی که صنعت در آنها وجود ندارد، ارزش افزوده این شهرها در میزان حداقلی خود قرار دارد، اظهار داشت: در مقابل شاهد هستیم که در شهرهای دیگر، تزریق‌های مالی کلانی به شهرداری‌ها می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: این تفاضل به این نکته مؤکد خواهد بود که باید به شهرهای با جمعیت زیر صدهزار نفر عنایت ویژه‌ای شود.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، بحث درآمد پایدار را یکی از مسائل مهم در حوزه شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم که شهرداری‌ها با وجود داشتن بدهی، طلب‌هایی نیز دارند که وصول نشده و به همین خاطر برای دریافت این مطالبات نیازمند حمایت و همدلی قوه قضاییه و دیگر ذیصلاحان در این امر هستند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه در بحث تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌های استان، بارها به سازمان شهرداری‌ها مراجعه شده است، تصریح کرد: بسیاری از ماشین‌آلات شهرداری‌های استان فاقد تجهیزات کاربردی است به‌عنوان مثال ماشین آتش‌نشانی یکی از شهرداری‌های کردستان شیشه نداشته و حتی از لحاظ بحث فنی نیز دارای مشکل است.

,

 

,

شهرداری سنندج حقوق 5 ماه کارگران را پرداخت نکرده است معوقات کارکنان شهرداری‌های استان کردستان 380 میلیارد ریال است معاون وزیر کشور در کردستان: شهرداران و دهیاران از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری غفلت نکنند.

, شهرداری سنندج حقوق 5 ماه کارگران را پرداخت نکرده است معوقات کارکنان شهرداری‌های استان کردستان 380 میلیارد ریال است معاون وزیر کشور در کردستان: شهرداران و دهیاران از ظرفیت روستاهای هدف گردشگری غفلت نکنند.,

 

,

 

,

مرادی این مشکلات را خلاءیی بزرگ در عرصه خدمت‌رسانی دانست و افزود: باید برنامه‌های عملیاتی دیگر شهرها که در جذب اعتبارات موفق عمل کرده‌اند را بررسی و بر اساس شرایط منطقه‌ای و بومی الگوسازی کرد.

,

 

,

 

,

به گفته وی، شهر ارومیه با بودجه 1200 میلیاردی یکی از شهرهایست که می‌تواند به عنوان الگو معرفی شود.

,

 

,

 

,

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گریزی به وضعیت تأسف‌بار برخی شوراهای شهر زد و گفت: شوراهای اسلامی شهرستان‌ها به خاطر اینکه شهردار را حفظ کنند بسیاری از اقوام خود را در بدنه شهرداری استخدام می‌کنند.

,

 

,

 

,

وی با ذکر اینکه این معضل از طریق خود شوراها ایجاد می‌شود، اعلام کرد: گاه شاهد هستیم که 4 الی 5 نفر از اعضای یک خانواده در شهرداری استخدام شده است.

,

 

,

 

,

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس با ذکر اینکه در بحث کمیسیون‌ها نیز باید نظارت و کنترل لازم لحاظ شود، خاطرنشان کرد: این مهم به دلیل وضعیت حاکم بر استان و شهرداری‌ها باید اجرایی شود.

,

 

,

 

,

مرادی در پایان با تأکید بر اینکه جلساتی که برگزار می‌شود باید دارای خروجی باشد، عنوان کرد: خروجی جلسات باید با حساسیت بیشتری دنبال شود تا حداقل بتوان بازخورد و اثربخشی لازم را لحاظ کرد.

,

 

,
رئیس مجمع نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری های این استان در مرز ورشکستگی قرار گرفته و حتی توان پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارند.

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

http://shoaresal.ir/fa/news/171174/شهرداری-های-کردستان-در-مرز-ورشکستگی
,
,
,
,
,
شهرداری های کردستان در مرز ورشکستگی رئیس مجمع نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری های این استان در مرز ورشکستگی قرار گرفته و حتی توان پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارند. شعارسال: محسن بیگلری روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کردستان با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار داشت: به عنوان نمونه شهرداری سقز بیش از یک هزار و 400 میلیارد یال بدهی دارد. وی افزود: کار کردن در شهرداری هایی که امکان انجام کار عمرانی و حتی پرداخت حقوق ندارند، بسیار سخت است. بیگلری با بیان اینکه بهبود شرایط شهرداری ها نیاز به فکر و تدبیر اساسی دارد، اضافه کرد: با مشکلاتی که شهرداری های استان با آن مواجه هستند، بی شک رزومه کاری شهرداران نیز آسیب می بیند. رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهرداری ها در زمینه تامین قیر، تجهیزات آتش نشانی و سایر امکانات مشکلات زیادی دارند. نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به اینکه زمین های قولنامه ای از آفت و مصیبت های گریبانگیر شهرهای این استان است، گفت: طبق قانون برای این اراضی شهرداری ها نمی توانند عوارض ساخت و ساز دریافت کنند. سید مهدی فرشادان اظهار داشت: برای حل مشکل مذکور دولت لایحه ای به مجلس ارائه کند تا این معضل هم بر طرف شود تا منابع درآمدی در اختیار شهرداری ها قرار گیرد. وی اضافه کرد: مراحل نهایی اصلاح قانون ارزش افزوده سهم شهرداری ها در مجلس در حال طی شدن است

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

http://shoaresal.ir/fa/news/171174/شهرداری-های-کردستان-در-مرز-ورشکستگی
,
,
,
,
,

شهرداری های کردستان در مرز ورشکستگی رئیس مجمع نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری های این استان در مرز ورشکستگی قرار گرفته و حتی توان پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارند.

,

 

,

  محسن بیگلری روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کردستان با رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار داشت: به عنوان نمونه شهرداری سقز بیش از یک هزار و 400 میلیارد یال بدهی دارد. وی افزود: کار کردن در شهرداری هایی که امکان انجام کار عمرانی و حتی پرداخت حقوق ندارند، بسیار سخت است.

,

 

,

بیگلری با بیان اینکه بهبود شرایط شهرداری ها نیاز به فکر و تدبیر اساسی دارد، اضافه کرد: با مشکلاتی که شهرداری های استان با آن مواجه هستند، بی شک رزومه کاری شهرداران نیز آسیب می بیند.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهرداری ها در زمینه تامین قیر، تجهیزات آتش نشانی و سایر امکانات مشکلات زیادی دارند.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به اینکه زمین های قولنامه ای از آفت و مصیبت های گریبانگیر شهرهای این استان است، گفت: طبق قانون برای این اراضی شهرداری ها نمی توانند عوارض ساخت و ساز دریافت کنند.

,

 

,

 مهدی فرشادان اظهار داشت: برای حل مشکل مذکور دولت لایحه ای به مجلس ارائه کند تا این معضل هم بر طرف شود تا منابع درآمدی در اختیار شهرداری ها قرار گیرد. وی اضافه کرد: مراحل نهایی اصلاح قانون ارزش افزوده سهم شهرداری ها در مجلس در حال طی شدن است

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه