اخبار داغ

بانوی تکواندوکار همدانی:

افتخار می‌کنم مدال بسیجی بودن بر گردن دارم/اولین بانوی ثبت‌نامی در سایت کوکی‌وان تکواندو هستم

افتخار می‌کنم مدال بسیجی بودن بر گردن دارم/اولین بانوی ثبت‌نامی در سایت کوکی‌وان تکواندو هستم
بانوی تکواندو کار همدانی با بیان اینکهافتخار می‌کنم مدال بسیجی بودن بر گردن دارم، گفت: به عنوان بسیجی بودن افتخار می‌کنم و اولین بانوی ثبت‌نامی در سایت کوکی‌وان تکواندو هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان با حضور یک‌هزار و 274 پومسه‌رو از 54 کشور در ورزشگاه «تیان مو» چین تایپه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

مهدی صمدیان‌تبار به عنوان مربی تیم ملی تکواندو (پومسه) کشورمان به همراه سیده معصومه حسینی و محمد امین گماریان ملی‌پوشان همدانی اعزامی به مسابقات جهانی بودند که در این رقابت‌ها سیده معصومه حسینی بانوی پرافتخار همدانی به دو مدال طلای جهانی دست یافت.

,

به مناسبت کسب این موفقیت بزرگ خبرنگار ما، گفت‌و‌گویی با سید معصومه حسینی از مربیان و نخبگان ورزشی بسیجی استان همدان ترتیب داد.

,

نافع: از آشنایی با تکواندو بگویید.

, نافع: از آشنایی با تکواندو بگویید.,

حسینی: از بچگی به تکواندو علاقه داشتم و توسط دوستان و خانواده وارد این رشته ورزشیشدم، مشوق اصلی من در اصل خانواده‌ام بودند و بعد از ازدواج همسرم کمک‌های بسیاری به من کرد.

, حسینی:,

خانواده و همسرم نقش اساسی در موفقیت‌های من دارند اگر همکاری آن‌ها نبود، نمی‌توانستم این موفقیت‌ها را کسب کنم .

,

نافع: چند سال است که در تکواندو فعالیت دارید؟

, نافع: چند سال است که در تکواندو فعالیت دارید؟,

حسینی: حدود 20 سال است که تکواندو کار می‌کنم و تقریباً 12 سال به طور حرفه‌ای مشغول فعالیت در پومسه هستم.

, حسینی: ,

نافع: از موفقیت‌های خود در این عرصه بگویید.

, نافع: از موفقیت‌های خود در این عرصه بگویید.,

حسینی: از آغاز فعالیت ورزشی در تمام مسابقات شرکت کرده‌ام و مدال‌های بی‌شمار کشوری دارم که مهمترین آن‌ها مدال طلای 2017 کره جنوبی و مدال طلای مسابقات آسیایی ویتنام 2018 است؛ در مسابقات چین تایپه که در سطح جهانی برگزار شد نیز موفق به کسب مدال شدم.

, حسینی: ,

در سال 2017 علاوه بر کسب مدال طلا توانستم رکورددار رشته سونال سرعتی شوم و به عنوان اولین بانو در سایت کوکی‌وان تکواندو ثبت نام کنم، مهمتر اینکه انگشتر طلای مسابقات را از آن خود کردم.

,

اما بزرگ‌ترین و مهمترین افتخارم این است که مدال بسیجی بودن بر گردن دارم و به عنوان بسیجی بودن افتخار می‌کنم.

,

نافع: برای فعالیت و موفقیت در این رشته با چه سختی‌هایی مواجه بودید؟

, نافع: برای فعالیت و موفقیت در این رشته با چه سختی‌هایی مواجه بودید؟,

حسینی: سختی‌های تکواندو خیلی زیاد است و با توجه به امکانات محدودی در سطح استان و از همه مهمتر عدم حضور مربی خوب در استان بود، در نتیجه مجبور به استفاده از مربی‌های تهران و کرج شدیم که منجر به سفر زیاد به این دو شهر شد؛ این امر از لحاظ هزینه، خستگی و سختی راه، کار را دشوارتر می‌کرد .

, حسینی:,

برای تمرینات تکواندو حتی ما یک سالن مجهز در سطح استان نداریم و مجبور بودم 6 ساعت در روز در منزل کار کنم؛ با توجه به امکانات بسیار کم تکواندو در سطح استان، مقام‌آوری در این رشته بسیار سخت است اما خوشبختانه با پشتکار و امیدهایی که همسرم در من شکوفا کرد توانستم موفقیت های خوبی کسب کنم.

,

استعدادهای بی‌نظیری در بین نوجوانان و جوانان این خطه نهفته است که باید شکوفا شود.

,

نافع: تعریف شما از مربی خوب چیست؟

, نافع: تعریف شما از مربی خوب چیست؟,

حسینی: یک مربی خوب باید در وهله اول اخلاق خوب و دانش تخصی رشته مورد نظر را داشته و کاریزما و رهبری خوبی داشته باشد تا بتواند اعتماد به نفس را در شاگردانش ایجاد کرده و صفات خوب را به آنها منتقل کند.

, حسینی: ,

نافع: استقبال از رشته ورزشی تکواندو چگونه است؟

, نافع: استقبال از رشته ورزشی تکواندو چگونه است؟,

حسینی: تکواندو رشته المپیکی بسیار جذابی است که تعداد افراد جذب شده در این رشته روز به روز در حال افزایش است و در نهایت می‌توان گفت تکواندو عشق است.

, حسینی: ,

 نافع: در پایان صحبتی دارید بفرمایید.

,  نافع: در پایان صحبتی دارید بفرمایید.,

حسینی: از تک تک افرادی که مرا راهنمایی کردند تا بتوانم به این جایگاه در رشته مورد علاقه‌ام برسم و دو مدال طلا در ویترین مدال‌هایم داشته باشم تشکر می‌کنم؛ از همسرم و خانواده همسرم که تعامل و همکاری خوبی در این زمینه با من داشتند نیز قدردانی می‌کنم.

, حسینی:,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه