اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی:

تشکیل بسیج معجزه انقلاب اسلامی است/ جبهه مقاومت در کشورهای مختلف از شهدای ما الگو گرفته است

تشکیل بسیج معجزه انقلاب اسلامی است/ جبهه مقاومت در کشورهای مختلف از شهدای ما الگو گرفته است
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از معجزات انقلاب اسلامی و امام راحل تشکیل بسیج مستضعفین است، گفت: بسیجی یعنی در وسط میدان بودن یعنی هر جا ولی و فرمانده اراده کرد همچون عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی، نظامی حضور پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سردار حسین اشتری شب گذشته در اجلاسیه شهر ایمانشهر از ویژه برنامه‌های کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان با بیان این که یکی از معجزات انقلاب اسلامی و امام راحل تشکیل بسیج مستضعفین بود، اظهار کرد: بسیج هر کجا که نظام و انقلاب به یاری نیاز داشته، در آن صحنه حاضر شده است؛ بسیجی بدین معناست که در وسط میدان باشد و هر زمانی که ولی فقیه اراده کرد در آن عرصه حضور پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با اشاره به فرمان امام راحل برای حضور نیروهای مردمی در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا دندان مسلح، ایمان به خداوند و پیروی از ولی فقیه زمان بود، آنان پیام خود را از عاشورا دریافت کردند و به یاری فرزند امام حسین(ع) شتافتند.

,

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که شهدا به مردم آموختند که باید در مقابل زورگویی دشمنان ایستاد و مقاومت کرد، ابراز کرد: امنیت، اقتدار، پیشرفت و قدرت ما در جهان به واسطه خون شهداست، امروز جبهه مقاومت در یمن، لبنان، فلسطین از شهدای ما به ویژه شهدای فلاورجان الگو گرفته‌اند.

,

وی ادامه داد: مردم ما مردم عاشورا هستند، بیش از 2 میلیون نفر با وجود مشکلات اقتصادی و برخی از گرفتاری‌هایی که برخی از مسئولان ایجاد کردند، در راهپیمایی عظیم اربعین حضور یافتند.

,

سردار اشتری یادآور شد: نیروی انتظامی حدود 14 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 8 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و سایر شهدا پس از جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند و امروز افتخار می‌کنیم که حافظ جان، مال و ناموس و امنیت مردم هستیم.

,

وی با اشاره به آمادگی و خدمت رسانی نیروی انتظامی در سراسر کشور بیان کرد: نیروی انتظامی با عده ای معدود که قصد ایجاد رعب و وحشت میان مردم را دارد به شدت برخورد می‌کند.

,

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری کار نیروی انتظامی، مصداق مجاهد فی سبیل‌الله است، یادآور شد: امروز قدرت موشکی ایران اسلامی، قدرت برتر در منطقه است و در مقابل بسیاری از کشورهای جهان ایستاده است.

,

وی در پایان یادآور شد: به شرط وحدت و پیروی از ولایت و به لطف شهدا و دعای مادران و پدران شهدا هیچ آسیبی نخواهیم دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه