اخبار داغ

گرامیداشت سالروز بسیج در کردستان / استاندار کردستان: به بسیجی بودن خود افتخار می‎کنم

گرامیداشت سالروز بسیج در کردستان / استاندار کردستان: به بسیجی بودن خود افتخار می‎کنم
تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان حماسه ی حضور به مناسبت ۵ آذر و تشکیل بسیج مستضعیفین به فرمان امام خمینی (ره) صبح امروز در مسجد جامع سنندج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، امسال نیز همانند سالهای گذته سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) در سنندج گرامی داشته شد، البته با طعم و بوی ربیع و ماه مولود، ماهی که سراسر نوای وحدت است و نوای دلنشین آن را می شود هر شب روز در کوچه پس کوچه های استان کردستان و مساجد آن شنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

امسال متفاوت تر از سالهای گذشته گرامیداشت هفته بسیج در سنندج رنگ و بوی عرفان و معنویت به خود گرفت و شعار «مرگ بر آمریکا» یاوران بسیج از دورن مساجد طنین انداز شد.

,

 

,

سردار رجبی: همه مردم کردستان بسیجی هستند

,

 

,

, ,

 

,

سردار محمدحسین رجبی در سالروز تشکیل بسیج به فرمام امام خمینی (ره) در سال 58، که صبح امروز در مسجد جامع سنندج برگزار شد، با تبریک ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته های وحدت و بسیج، عنوان کرد: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر، امسال 40 سالگی خود را جشن می گیرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه ما خوشحالیم 40 سال در کنار کسانی هستیم که در راه دفاع از مظلومین و محرومان تلاش می کنند، ادامه داد: بسیج مستضعفین الهام بخش همه امت اسلامی است و در هه موانع سر راه نظام اسلامی یک راهبرد تعیین کننده بوده و در عبور نظام از انواع توطئه ها نقش تأثیرگذار داشته است.

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس، خاطرنشان کرد: در توطئه گروهک ها در استان کردستان نیز بسیج و پیشمرگان مسلمان کُرد پیروزی های بزرگی را رقم زدند و اکنون نیز مایه خرسندی است که یک سوم جمعیت استان کردستان بسیجی هستند. وی افزود: البته مردم کردستان همگی بسیجی هستند فقط شاید کارت عضویت بسیجی نداشته باشند.

,

 

,

وی با بیان اینکه بسیج کمک حال دولت است، عنوان کرد: دوباره با صدای بلند فریاد می زنیم در راستای کارآمدی نظام و اثبات این مهم در هر سطح و مقطعی که مسؤولان دولتی صلاح بدانند آماده کمک به دولت هستیم.

,

 

,

سردار رجبی یادآور شد: خوشحالیم که بسیجیان برای تثبیت امنیت پایدار استان کردستان تلاش جدی دارند و امروز امنیت مرزهای کردستان توسط نیروهای بومی و بسیجیان این خطه از کشور تأمین می شود و این برای نظام یک موهبت الهی است.

,

 

,

استاندار کردستان: به بسیجی بودن خود افتخار می کنم

,

 

,

, ,

 

,

بهمن مرادنیا در گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 58 که صبح امروز در مسجد جامع سنندج برگزار شد، عنوان کرد: بسیج متعلق به گروه و قشر خاصی نیست و متعلق به همه آحادت مردم است، مردمی که در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته اند.

,

 

,

وی بسیج را یکی از یادگاران امام (ره) عنوان کرد و گفت: هرکسی که برای این ملت و نظام دلسوزی می کند و سعی و تلاش دارد، بسیجی است.

,

 

,

استاندار کردستان با اشاره به اینکه به بسیجی بودن خود افتخار می کنم، ادامه داد: دشمن همواره از صلابت بسیج و ازخودگذشتگی او رعب و وحشت دارد و امروز می خواهد امید و امیدواری را از جامعه ما بگیرد و وظیفه ما هم این است که امید را در جامعه حفظ کنیم. وی افزود: امروز وظیفه داریم در راستای حمایت از کالای ایرانی همانند دفاع مقدس در میدان باشیم.

,

 

,

مرادنیا با اشاره به اینکه امروز وظیفه بسیجیان حساستر از زمان جنگ تحمیلی است، ابراز داشت: در جنگ تحمیلی هم دشمن و هم سنگرهای او معلوم بود اما در جنگ کنونی که بر بستر اقتصاد و فضای مجازی است دشمن سنگرهای متعددی دارد و می خواهد دستاوردهای نظام را کمرنگ کند و انها را زیر سوال ببرد.

,

 

,

وی در ادامه به کارهای عمرانی و زیرساختی در دست اجرای دولت در استان کردستان اشاره کرد و گفت: این کارها در حوزه راه و پتروشیمی هستند. وی گفت: ارکان نظام بر این باور هستند که محرومیت را از چهره کردستان بزدایند.

,

 

,

اجرای مراسم دف نوازی و مولودی خوانی از دیگر آیتم های این برنامه بود.

,

 

,

در پایان این مراسم از سه خانواده های شهدای بسیج شهرستان سنندج؛ شهید رحمان حسین آبادی، شهید بختیار امینی و شهید حشمت الله محمدی تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه