اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص):

راه‌اندازی هسته‌های مقاومت توسط امام (ره) راهی برای ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه بود/دشمنان امروز بیشترین هزینه را برای تزلزل در مردم و تفرقه در کشور می‌کنند

راه‌اندازی هسته‌های مقاومت توسط امام (ره) راهی برای ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه بود/دشمنان امروز بیشترین هزینه را برای تزلزل در مردم و تفرقه در کشور می‌کنند
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: راه‌اندازی هسته‌های مقاومت توسط امام خمینی(ره) پس از جنگ تحمیلی راهی برای ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه بود؛ دشمنان امروز بیشترین هزینه را برای تزلزل در مردم و تفرقه در کشور می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، پیش از ظهر امروز اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور در نقا مختلف استان همدان نیز با حضور فرماندهان و بسیجیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

سردار علی شادمانی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان ملایر در ورزشگاه الغدیر این شهر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و بسیجی، عشق به خدا و بسیج یعنی پایداری و جوانمردی و بسیجی مظهر دینداری است.

وی با اشاره به سابقه حضور مردم ملایر در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدای این شهر، گفت: مردم ملایر در دوران دفاع مقدس و اکنون به ویژه جوانان نسل چهارم انقلاب، از کشور و آرمان‌های الهی خوب دفاع کرده‌اند؛ ملایری‌ها  شناسنامه معتبر در انقلاب هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: بسیجی، انقلابی بودن، انقلابی حرکت کردن و انقلابی ماندن در صحنه‌های مختلف است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، افزود: مقام معظم رهبری در 5 بخش بسیجی را معرفی کردند که اولین قسمت آن بصیرت است؛ بسیجی باید به فعالیت و وظیفه خود آشنا بوده و بصی باشد.

سردار شادمانی تصریح کرد: یک بسیجی احساسی نمی‌تواند در راه خود پایدار بماند و هر تبلیغات و سختی او را از راه باز می‌دارد؛ مسئولان سپاه وظیفه دارند در راستای بصیرت‌افزایی بسیجیان تلاش کنند.

وی دومین ویژگی بسیجی را فراجناحی بودن عنوان کرد و ادامه داد: بسیجی از رهبر خود پیروی می‌کند و تمام جناح‌هایی که همراه و پشتیبان انقلاب باشند، بسیج با اوست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: بسیج متشکل از لایه‌های مختلفی از اقشار مختلف است و لایه‌های مختلف باید یکدیگر را برای قدرت‌افزایی کمک کرده و ویژگی‌های مختلف یکدیگر را افزایش دهند که این امر سومین ویژگی بسیج است.

بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است

وی با تأکید بر اینکه بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است، یادآور شد: این چهارمین ویژگی یک بسیجی است که رهبر معظم انقلاب درباره بسیج بیان کردند.

سردار شادمانی با بیان اینکه بسیجی خود را از مردم می‌داند و بزرگ‌ترین افتخار بسیج، از مردم بودن است، اظهار کرد: بسیجیان امروز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند چرا که مردم شایسته خدمت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه راه دفاع از آرمان‌های امام (ره)، شهیدان و انقلاب اسلامی مردم و بسیج است، گفت: بسیج با توجه به این مسئولیت بزرگ باید درون خود هیأت‌های اندیشه‌ورز داشته باشد و مسئولان باید در این امر شبانه روزی تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله دشمنان به خیال خام خود فکر کردند که ریشه مردم را از بین ببرند و از اشاعه فرهنگ ظلم‌ستیزی و اقتدار بسیج جلوگیری کنند تا انقلاب موفق به صدور و توسعه جغرافیای انقلابی خود نشود اما موفق نشدند.

وی افزود: راه‌اندازی هسته‌های مقاومت توسط امام خمینی(ره) پس از جنگ تحمیلی راهی برای ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه بود.

سردار شادمانی با اشاره به تشکیل هیأتی 300 نفره در آمریکا و اشغال کشورهای اسلامی و تشکیل داعش توسط آمریکا، تصریح کرد: این اقدامات برای ضعیف کردن ایران اسلامی و جلوگیری از صدور انقلاب بود.

وی ادامه داد: با هوشیاری رهبری و تشکیل هسته‌های مقاومت در لبنان و نیروی قدس و هسته مقاومت در سوریه با صهیونیست و داعش مباززه کرده و آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و همراهانشان شکستی مفتضحانه خوردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: تشکیل حشد‌الشعبی در عراق یکی دیگر از مسائلی بود که با توطئه‌های تجزیه عراق مقابله کرد و دولتی متحد و اسلامی در عراق تشکیل شد که این امر نیز از برکت انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: امروز در یمن هسته مقاومت میلیونی شده است که با تفکر بسیجی و ایمانی راسخ در جبهه نابرابر و ظالمانه در مقابل عربستان، آمریکا و اروپایی‌ها ایستادگی کرده و دشمن را سرافکنده کرده است.

سردار شادمانی اظهار کرد: اینها همه شاخه‌های انقلاب اسلامی ایران است که زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم

وی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ثمره شهیدان است و افتخار انقلاب خانواده‌های شهدا هستند، گفت: همان گونه که رهبری بیان کردند عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: مسئولان نباید با گفتن مشکلات، مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند؛ امروز برخی از روی نادانی در خصوص جبهه مقاومت و سرمایه‌گذاری برای هسته مقاومت را اینگونه تعییر کرده‌اند که جمهوری اسلامی پولش را خرج مقاومت کرده و مردم خودش گرسنه‌اند که این سخنی بیهوده بیش نیست.

وی افزود: جمهوری اسلامی کمتر یک صدم درآمد ارزی خود را خرج نیروهای مقاومت کرده است اما ثمره آن امنیتی بوده که امروز در کشور داریم؛ اگر جنگی می‌شد باید صدها برابر هزینه می‌کردیم.

سردار شادمانی در پایان تصریح کرد: دشمنان، امروز بیشترین هزینه را برای تزلزل در مردم و تفرقه در کشور می‌کنند و مردم باید با بصیرت بوده و فریب این یاوه گویی‌ها را نخورند و به فرمایشات رهبری و بزرگان گوش فرا داده و هر سختی را بدون تحقیق نپذیرند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه: دولتمردان از بسیجیان و تفکرات بسیجی برای حل مشکل جامعه کمک بگیرند نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم

 سردار اسماعیل کوثری در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد با عنوان «شکوه مقاومت»، با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام (ره) در اوایل انقلاب اسلامی با دست خالی و در سن 77 سالگی انقلاب را به پیروزی رساند و می‌دانست که دشمن با توطئه‌های فراوان این انقلاب را رها نمی‌کند، بنابراین با تشکیل بسیج 20 میلیونی به دنبال پایداری آن بود.

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی، گفت: گل سرسبد رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس بسیجیان بودند که داوطلبانه و با کمترین امکانات در جبهه‌ها حضور یافتند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: در جنگ تحمیلی اگر بسیج نبود، پیروزی مطلق انقلاب و ایران اسلامی هم نبود ما امروز این انقلاب را مدیون همه بسیجیان شهید و ایثارگری هستیم که جانفشانی و فداکاری کردند.

وی با توضیف خصوصیات بسیج و بسیجی، افزود: در دوران دفاع مقدس تفکر از خود گذشتگی و ایثار در بین جوانان بسیجی موج می‌زد و امروز باید آن تفکر در بین جوانان باشد.

سردار کوثری در ادامه با اشاره به ساخت موشک توسط شهید طهرانی‌مقدم به عنوان یک دانشجوی بسیجی، تصریح کرد: امروز اگر دشمنان از رویارویی با ایران وحشت دارند به خاطر وجود بسیجی‌های نخبه‌ای چون شهید طهرانی‌مقدم‌هاست.

وی به تشکیل بسیج مقاومت در سوریه توسط شهید همدانی اشاره کرد و ادامه داد: حاج حسین همدانی یک بسیجی فداکار و عاشق بود که با ایجاد بسیج با عنوان مقاومت وطنی در سوریه در واقع از کشورمحافظت کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه بسیج شجره طیبه است، خاطرنشان کرد: امروز ثمره بسیج را می‌بینیم و به مرور زمان ثمره این شجره طیبه بیشتر برای دیگران نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج این است که ثمره‌ای برای نظام است، یادآور شد: دشمن امروز از بسیجیان و امثال شهید حججی‌ها وحشت دارد و مسئولان باید قدر این بسیجی‌ها را بدانند.

سردار کوثری اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که بسیجی یک انسان فداکار و از خود گذشته است؛ بسیجی از خود رها شده و به راه خدا پیوسته است.

وی در ادامه گفت: امروز دشمن و استکبار جهانی هر نوع تجهیزات و ابزاری را که برای تخریب افکار جوانان ما به کار می‌گیرد، به در بسته می‌خورد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: دولتمردان و مسئولان ما امروز باید در جهت رفع مشکلات جامعه از بسیجیان و تفکرات بسیجی استفاده کنند تا از بحران و مشکل عبور کنیم نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان: آمریکایی‌ها به دنبال فراهم کردن زمینه نفوذ در کشور از طرق مختلف هستند/باید بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم

سردار مظاهر مجیدی نیز در اجتماع بزرگ بسیجیان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن امام علی (ع)، اظهار کرد: آنهایی که امروز توان می‌گذارند تا چهره آمریکا را بزک کرده به ما معرفی کنند و عنوان می‌کنند آمریکا ناجی مردم و منطقه است باید خیانت‌های 65 ساله آمریکا در نظام جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیاز به بصیرت بسیار بالایی داریم که توطئه‌های دشمن را ببینیم، گفت: دشمن دارد توان می‌گذارد که با مسائل اقتصادی بتواند بین مردم و نظام جدایی ایجاد کند ولی به لطف خدا در تمام اتفاقات، مردم به عنوان سرباز نظام انقلاب اسلامی پای رهبری و نظام ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: شاید ما کمبود، کاستی‌ها و بعضی از کوتاهی‌های برخی مسئولان را داریم اما به لطف خدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از این مشکلات عبور خواهیم کرد؛ نمونه‌های این امر را در تاریخ 40 ساله بارها مشاهده کرده‌ایم و  توانستیم با وحدت، همکاری و انگیزه از مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات دی ماه سال گذشته، افزود: دیدید دشمن چگونه برای فروپاشی نظام روزشماری، امروز و فردا، ماه به ماه، هفته به هفته و سال به سال کرده و عنوان می‌کند روزهای آخر نظام است.

سردار مجیدی با بیان اینکه اما می‌بینید مردم بزرگوار کشور در ایامی که احتیاج بود مورد همچون 13 آبان حضور بامعنای خود را در سطح کشور مطرح کردند، تصریح کرد: مردم با این حضور عنوان کردند اگر مشکلاتی داریم به جان میخریم و پای گفتار، رفتار و خواسته رهبر می‌ایستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که از طرق مختلف بتوانند زمینه‌های نفوذ را در کشور فراهم کنند، ادامه داد: امروز بسجیی و نیروی انقلابی ما لازم است مواردی که دشمن دیکته و در شبکه‌های مجازی عنوان می‌کند را درک کرده و بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم که در آن هنگام که باید مردم پای کار باشند تکلبف خود را بدانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت بهترین نمره را در زمان فتنه برای خنثی کردن فتنه گرفتند و حماسه 9 دی را دیدید؛ اگر بصیرت مردم نبود نمی‌توانستیم این حرکت بزرگ مردمی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب از ما انتظار بالاتری دارد و عنوان می‌کند باید برای جهان اسلام خود را آماده کنیم، یادآور شد: امروز باید برای تمدن اسلامی مهیا شویم.

سردار مجیدی اظهار کرد: از استانی همچون همدان به گفته رئیس سازمان بسیج انتظار بیشتری است که بتوانیم با انجام مأموریت‌های اعتلایی بسیج نقش خود را در کنار مردم بزرگوار انجام دهیم.

از فرماندهان دوران دفاع مقدس: با حضور بسیج همه توطئه‌های دشمنان خنثی شد

سردار رضا میرزایی نیز پیش از ظهر امروز در اجتماع ۴ هزار نفری بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم علیمرادیان، گفت: از انواع نقشه‌های شوم دشمنان سالم عبور کرده‌ایم؛ این توطئه‌ها و تقشه‌ها با حضور به موقع و قدرتمندانه بسیجیان خنثی شد.

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل سازمان بسیج این نهاد انقلابی همیشه مایه عزت و اقتدار بوده است، تصریح کرد: هرجا بسیجیان به میدان آمدند دشمنان را ناامید کردند و از این به بعد هم هر جا بسیج وارد شود دشمنان شکست خواهند خورد.

سردار میرزایی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های بی‌نظیر خود اجازه ندادند حتی یک وحب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

وی بیان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های موشکی، هسته‌ای و سازندگی کشور این تفکر بسیجی بود که تحریم‌ها را بی اثر کرد و کشور را به اوج اقتدار و عزت رساند.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس ادامه داد: سازندگی و کمک به مناطق محروم در طول سال‌های بعد از دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌های بسیج بود که امروز هم ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه تفکر و الگوی بسیج در منطقه توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: به تأسی از همین الگو عراق و سوریه از دست تکفیری‌ها نجات یافت.

سردار میرزایی یادآور شد: تجربه گرانقدر بسیج در منطقه باعث شد، داعش از بین برود و حامیان آمریکایی آنها نیز با وجود هزینه‌های زیاد، چیزی به دست نیاورند و شکست بخورند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب است که باید همه از جمله بسیجیان هوشیار باشند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب و حضور موثر درعرصه‌های مختلف برای پیروزی بر مشکلات است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع: با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم

سردار طلایی‌نیک پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان شهرستان رزن، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه‌ها نشان از بالندگی بسیج دارد؛ اساس بسیج پیروی از فرامین الهی و برپایی اسلام ناب محمدی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج با تبعیت از تعالیم الهی توانسته نیروی پرقدرتی باشد، بیان کرد: بسیج توانسته نه تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها نیز مثمر ثمر باشد.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود: امروز شجره طیبه امام (ره) ثمر داده و شاهد آن هستیم که در داخل کشور میلیون‌ها بسیجی وجود دارد.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم، تصریح کرد: اکنون جزو کشورهای برتر در توانمندی‌های نظامی هستیم.

سردار طلایی‌نیک با تأکید بر اینکه در بیرون از کشور نیز تفکر بسیج رشد کرده است، ادامه داد: تشکیل جبهه مقاومت از ثمرات این تفکر است که لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده که یک خطای صهیونیست‌ها با 10‌ها موشک حزب ا... پاسخ داده می‌شود؛ اینها الگویشان بسیج ایران است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع یادآور شد: اولین مسئولیت بسیج، تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی و ادامه دادن بسیج و رساندن آن به نسل‌های آینده است.

وی دومین وظیفه بسیج را آماده بودن آن برشمرد و اظهار کرد: بسیج باید برای دفاع همه جانبه از دفاع در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. آمادگی داشته باشد.

سردارطلایی‌نیک در ادامه گفت: سومین وظیفه بسیج این است که اگر جایی دشمن وارد شد، نفوذ کرد و توطئه‌ای علیه ما داشت، بسیج نباید ساکت بنشیند.

وی بیان کرد: دشمن بیشترین توان خود را برروی نابودی اقتصاد ما قرارداده است اما به لطف خدا و با جهاد اقتصادی که از فرهنگ بسیجی نشأت گرفته است این بار نیز دشمن ناامید خواهد شد.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود:  ما یک درصد جمعیت جهان و نزدیک به ۳ درصد امکانات جهان را در اختیار داریم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و استفاده بهینه از این امکانات مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

انتهای پیام/

,

سردار علی شادمانی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان ملایر در ورزشگاه الغدیر این شهر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و بسیجی، عشق به خدا و بسیج یعنی پایداری و جوانمردی و بسیجی مظهر دینداری است.

وی با اشاره به سابقه حضور مردم ملایر در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدای این شهر، گفت: مردم ملایر در دوران دفاع مقدس و اکنون به ویژه جوانان نسل چهارم انقلاب، از کشور و آرمان‌های الهی خوب دفاع کرده‌اند؛ ملایری‌ها  شناسنامه معتبر در انقلاب هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: بسیجی، انقلابی بودن، انقلابی حرکت کردن و انقلابی ماندن در صحنه‌های مختلف است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، افزود: مقام معظم رهبری در 5 بخش بسیجی را معرفی کردند که اولین قسمت آن بصیرت است؛ بسیجی باید به فعالیت و وظیفه خود آشنا بوده و بصی باشد.

سردار شادمانی تصریح کرد: یک بسیجی احساسی نمی‌تواند در راه خود پایدار بماند و هر تبلیغات و سختی او را از راه باز می‌دارد؛ مسئولان سپاه وظیفه دارند در راستای بصیرت‌افزایی بسیجیان تلاش کنند.

وی دومین ویژگی بسیجی را فراجناحی بودن عنوان کرد و ادامه داد: بسیجی از رهبر خود پیروی می‌کند و تمام جناح‌هایی که همراه و پشتیبان انقلاب باشند، بسیج با اوست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: بسیج متشکل از لایه‌های مختلفی از اقشار مختلف است و لایه‌های مختلف باید یکدیگر را برای قدرت‌افزایی کمک کرده و ویژگی‌های مختلف یکدیگر را افزایش دهند که این امر سومین ویژگی بسیج است.

بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است

وی با تأکید بر اینکه بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است، یادآور شد: این چهارمین ویژگی یک بسیجی است که رهبر معظم انقلاب درباره بسیج بیان کردند.

سردار شادمانی با بیان اینکه بسیجی خود را از مردم می‌داند و بزرگ‌ترین افتخار بسیج، از مردم بودن است، اظهار کرد: بسیجیان امروز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند چرا که مردم شایسته خدمت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه راه دفاع از آرمان‌های امام (ره)، شهیدان و انقلاب اسلامی مردم و بسیج است، گفت: بسیج با توجه به این مسئولیت بزرگ باید درون خود هیأت‌های اندیشه‌ورز داشته باشد و مسئولان باید در این امر شبانه روزی تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله دشمنان به خیال خام خود فکر کردند که ریشه مردم را از بین ببرند و از اشاعه فرهنگ ظلم‌ستیزی و اقتدار بسیج جلوگیری کنند تا انقلاب موفق به صدور و توسعه جغرافیای انقلابی خود نشود اما موفق نشدند.

وی افزود: راه‌اندازی هسته‌های مقاومت توسط امام خمینی(ره) پس از جنگ تحمیلی راهی برای ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه بود.

سردار شادمانی با اشاره به تشکیل هیأتی 300 نفره در آمریکا و اشغال کشورهای اسلامی و تشکیل داعش توسط آمریکا، تصریح کرد: این اقدامات برای ضعیف کردن ایران اسلامی و جلوگیری از صدور انقلاب بود.

وی ادامه داد: با هوشیاری رهبری و تشکیل هسته‌های مقاومت در لبنان و نیروی قدس و هسته مقاومت در سوریه با صهیونیست و داعش مباززه کرده و آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و همراهانشان شکستی مفتضحانه خوردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: تشکیل حشد‌الشعبی در عراق یکی دیگر از مسائلی بود که با توطئه‌های تجزیه عراق مقابله کرد و دولتی متحد و اسلامی در عراق تشکیل شد که این امر نیز از برکت انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: امروز در یمن هسته مقاومت میلیونی شده است که با تفکر بسیجی و ایمانی راسخ در جبهه نابرابر و ظالمانه در مقابل عربستان، آمریکا و اروپایی‌ها ایستادگی کرده و دشمن را سرافکنده کرده است.

سردار شادمانی اظهار کرد: اینها همه شاخه‌های انقلاب اسلامی ایران است که زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم

وی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ثمره شهیدان است و افتخار انقلاب خانواده‌های شهدا هستند، گفت: همان گونه که رهبری بیان کردند عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: مسئولان نباید با گفتن مشکلات، مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند؛ امروز برخی از روی نادانی در خصوص جبهه مقاومت و سرمایه‌گذاری برای هسته مقاومت را اینگونه تعییر کرده‌اند که جمهوری اسلامی پولش را خرج مقاومت کرده و مردم خودش گرسنه‌اند که این سخنی بیهوده بیش نیست.

وی افزود: جمهوری اسلامی کمتر یک صدم درآمد ارزی خود را خرج نیروهای مقاومت کرده است اما ثمره آن امنیتی بوده که امروز در کشور داریم؛ اگر جنگی می‌شد باید صدها برابر هزینه می‌کردیم.

سردار شادمانی در پایان تصریح کرد: دشمنان، امروز بیشترین هزینه را برای تزلزل در مردم و تفرقه در کشور می‌کنند و مردم باید با بصیرت بوده و فریب این یاوه گویی‌ها را نخورند و به فرمایشات رهبری و بزرگان گوش فرا داده و هر سختی را بدون تحقیق نپذیرند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه: دولتمردان از بسیجیان و تفکرات بسیجی برای حل مشکل جامعه کمک بگیرند نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم

 سردار اسماعیل کوثری در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد با عنوان «شکوه مقاومت»، با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام (ره) در اوایل انقلاب اسلامی با دست خالی و در سن 77 سالگی انقلاب را به پیروزی رساند و می‌دانست که دشمن با توطئه‌های فراوان این انقلاب را رها نمی‌کند، بنابراین با تشکیل بسیج 20 میلیونی به دنبال پایداری آن بود.

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی، گفت: گل سرسبد رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس بسیجیان بودند که داوطلبانه و با کمترین امکانات در جبهه‌ها حضور یافتند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: در جنگ تحمیلی اگر بسیج نبود، پیروزی مطلق انقلاب و ایران اسلامی هم نبود ما امروز این انقلاب را مدیون همه بسیجیان شهید و ایثارگری هستیم که جانفشانی و فداکاری کردند.

وی با توضیف خصوصیات بسیج و بسیجی، افزود: در دوران دفاع مقدس تفکر از خود گذشتگی و ایثار در بین جوانان بسیجی موج می‌زد و امروز باید آن تفکر در بین جوانان باشد.

سردار کوثری در ادامه با اشاره به ساخت موشک توسط شهید طهرانی‌مقدم به عنوان یک دانشجوی بسیجی، تصریح کرد: امروز اگر دشمنان از رویارویی با ایران وحشت دارند به خاطر وجود بسیجی‌های نخبه‌ای چون شهید طهرانی‌مقدم‌هاست.

وی به تشکیل بسیج مقاومت در سوریه توسط شهید همدانی اشاره کرد و ادامه داد: حاج حسین همدانی یک بسیجی فداکار و عاشق بود که با ایجاد بسیج با عنوان مقاومت وطنی در سوریه در واقع از کشورمحافظت کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه بسیج شجره طیبه است، خاطرنشان کرد: امروز ثمره بسیج را می‌بینیم و به مرور زمان ثمره این شجره طیبه بیشتر برای دیگران نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج این است که ثمره‌ای برای نظام است، یادآور شد: دشمن امروز از بسیجیان و امثال شهید حججی‌ها وحشت دارد و مسئولان باید قدر این بسیجی‌ها را بدانند.

سردار کوثری اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که بسیجی یک انسان فداکار و از خود گذشته است؛ بسیجی از خود رها شده و به راه خدا پیوسته است.

وی در ادامه گفت: امروز دشمن و استکبار جهانی هر نوع تجهیزات و ابزاری را که برای تخریب افکار جوانان ما به کار می‌گیرد، به در بسته می‌خورد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: دولتمردان و مسئولان ما امروز باید در جهت رفع مشکلات جامعه از بسیجیان و تفکرات بسیجی استفاده کنند تا از بحران و مشکل عبور کنیم نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان: آمریکایی‌ها به دنبال فراهم کردن زمینه نفوذ در کشور از طرق مختلف هستند/باید بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم

سردار مظاهر مجیدی نیز در اجتماع بزرگ بسیجیان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن امام علی (ع)، اظهار کرد: آنهایی که امروز توان می‌گذارند تا چهره آمریکا را بزک کرده به ما معرفی کنند و عنوان می‌کنند آمریکا ناجی مردم و منطقه است باید خیانت‌های 65 ساله آمریکا در نظام جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیاز به بصیرت بسیار بالایی داریم که توطئه‌های دشمن را ببینیم، گفت: دشمن دارد توان می‌گذارد که با مسائل اقتصادی بتواند بین مردم و نظام جدایی ایجاد کند ولی به لطف خدا در تمام اتفاقات، مردم به عنوان سرباز نظام انقلاب اسلامی پای رهبری و نظام ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: شاید ما کمبود، کاستی‌ها و بعضی از کوتاهی‌های برخی مسئولان را داریم اما به لطف خدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از این مشکلات عبور خواهیم کرد؛ نمونه‌های این امر را در تاریخ 40 ساله بارها مشاهده کرده‌ایم و  توانستیم با وحدت، همکاری و انگیزه از مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات دی ماه سال گذشته، افزود: دیدید دشمن چگونه برای فروپاشی نظام روزشماری، امروز و فردا، ماه به ماه، هفته به هفته و سال به سال کرده و عنوان می‌کند روزهای آخر نظام است.

سردار مجیدی با بیان اینکه اما می‌بینید مردم بزرگوار کشور در ایامی که احتیاج بود مورد همچون 13 آبان حضور بامعنای خود را در سطح کشور مطرح کردند، تصریح کرد: مردم با این حضور عنوان کردند اگر مشکلاتی داریم به جان میخریم و پای گفتار، رفتار و خواسته رهبر می‌ایستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که از طرق مختلف بتوانند زمینه‌های نفوذ را در کشور فراهم کنند، ادامه داد: امروز بسجیی و نیروی انقلابی ما لازم است مواردی که دشمن دیکته و در شبکه‌های مجازی عنوان می‌کند را درک کرده و بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم که در آن هنگام که باید مردم پای کار باشند تکلبف خود را بدانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت بهترین نمره را در زمان فتنه برای خنثی کردن فتنه گرفتند و حماسه 9 دی را دیدید؛ اگر بصیرت مردم نبود نمی‌توانستیم این حرکت بزرگ مردمی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب از ما انتظار بالاتری دارد و عنوان می‌کند باید برای جهان اسلام خود را آماده کنیم، یادآور شد: امروز باید برای تمدن اسلامی مهیا شویم.

سردار مجیدی اظهار کرد: از استانی همچون همدان به گفته رئیس سازمان بسیج انتظار بیشتری است که بتوانیم با انجام مأموریت‌های اعتلایی بسیج نقش خود را در کنار مردم بزرگوار انجام دهیم.

از فرماندهان دوران دفاع مقدس: با حضور بسیج همه توطئه‌های دشمنان خنثی شد

سردار رضا میرزایی نیز پیش از ظهر امروز در اجتماع ۴ هزار نفری بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم علیمرادیان، گفت: از انواع نقشه‌های شوم دشمنان سالم عبور کرده‌ایم؛ این توطئه‌ها و تقشه‌ها با حضور به موقع و قدرتمندانه بسیجیان خنثی شد.

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل سازمان بسیج این نهاد انقلابی همیشه مایه عزت و اقتدار بوده است، تصریح کرد: هرجا بسیجیان به میدان آمدند دشمنان را ناامید کردند و از این به بعد هم هر جا بسیج وارد شود دشمنان شکست خواهند خورد.

سردار میرزایی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های بی‌نظیر خود اجازه ندادند حتی یک وحب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

وی بیان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های موشکی، هسته‌ای و سازندگی کشور این تفکر بسیجی بود که تحریم‌ها را بی اثر کرد و کشور را به اوج اقتدار و عزت رساند.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس ادامه داد: سازندگی و کمک به مناطق محروم در طول سال‌های بعد از دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌های بسیج بود که امروز هم ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه تفکر و الگوی بسیج در منطقه توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: به تأسی از همین الگو عراق و سوریه از دست تکفیری‌ها نجات یافت.

سردار میرزایی یادآور شد: تجربه گرانقدر بسیج در منطقه باعث شد، داعش از بین برود و حامیان آمریکایی آنها نیز با وجود هزینه‌های زیاد، چیزی به دست نیاورند و شکست بخورند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب است که باید همه از جمله بسیجیان هوشیار باشند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب و حضور موثر درعرصه‌های مختلف برای پیروزی بر مشکلات است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع: با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم

سردار طلایی‌نیک پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان شهرستان رزن، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه‌ها نشان از بالندگی بسیج دارد؛ اساس بسیج پیروی از فرامین الهی و برپایی اسلام ناب محمدی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج با تبعیت از تعالیم الهی توانسته نیروی پرقدرتی باشد، بیان کرد: بسیج توانسته نه تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها نیز مثمر ثمر باشد.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود: امروز شجره طیبه امام (ره) ثمر داده و شاهد آن هستیم که در داخل کشور میلیون‌ها بسیجی وجود دارد.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم، تصریح کرد: اکنون جزو کشورهای برتر در توانمندی‌های نظامی هستیم.

سردار طلایی‌نیک با تأکید بر اینکه در بیرون از کشور نیز تفکر بسیج رشد کرده است، ادامه داد: تشکیل جبهه مقاومت از ثمرات این تفکر است که لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده که یک خطای صهیونیست‌ها با 10‌ها موشک حزب ا... پاسخ داده می‌شود؛ اینها الگویشان بسیج ایران است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع یادآور شد: اولین مسئولیت بسیج، تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی و ادامه دادن بسیج و رساندن آن به نسل‌های آینده است.

وی دومین وظیفه بسیج را آماده بودن آن برشمرد و اظهار کرد: بسیج باید برای دفاع همه جانبه از دفاع در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. آمادگی داشته باشد.

سردارطلایی‌نیک در ادامه گفت: سومین وظیفه بسیج این است که اگر جایی دشمن وارد شد، نفوذ کرد و توطئه‌ای علیه ما داشت، بسیج نباید ساکت بنشیند.

وی بیان کرد: دشمن بیشترین توان خود را برروی نابودی اقتصاد ما قرارداده است اما به لطف خدا و با جهاد اقتصادی که از فرهنگ بسیجی نشأت گرفته است این بار نیز دشمن ناامید خواهد شد.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود:  ما یک درصد جمعیت جهان و نزدیک به ۳ درصد امکانات جهان را در اختیار داریم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و استفاده بهینه از این امکانات مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

انتهای پیام/

,

سردار علی شادمانی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان ملایر در ورزشگاه الغدیر این شهر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و بسیجی، عشق به خدا و بسیج یعنی پایداری و جوانمردی و بسیجی مظهر دینداری است.

وی با اشاره به سابقه حضور مردم ملایر در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدای این شهر، گفت: مردم ملایر در دوران دفاع مقدس و اکنون به ویژه جوانان نسل چهارم انقلاب، از کشور و آرمان‌های الهی خوب دفاع کرده‌اند؛ ملایری‌ها  شناسنامه معتبر در انقلاب هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: بسیجی، انقلابی بودن، انقلابی حرکت کردن و انقلابی ماندن در صحنه‌های مختلف است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، افزود: مقام معظم رهبری در 5 بخش بسیجی را معرفی کردند که اولین قسمت آن بصیرت است؛ بسیجی باید به فعالیت و وظیفه خود آشنا بوده و بصی باشد.

سردار شادمانی تصریح کرد: یک بسیجی احساسی نمی‌تواند در راه خود پایدار بماند و هر تبلیغات و سختی او را از راه باز می‌دارد؛ مسئولان سپاه وظیفه دارند در راستای بصیرت‌افزایی بسیجیان تلاش کنند.

وی دومین ویژگی بسیجی را فراجناحی بودن عنوان کرد و ادامه داد: بسیجی از رهبر خود پیروی می‌کند و تمام جناح‌هایی که همراه و پشتیبان انقلاب باشند، بسیج با اوست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: بسیج متشکل از لایه‌های مختلفی از اقشار مختلف است و لایه‌های مختلف باید یکدیگر را برای قدرت‌افزایی کمک کرده و ویژگی‌های مختلف یکدیگر را افزایش دهند که این امر سومین ویژگی بسیج است.

بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است

وی با تأکید بر اینکه بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است، یادآور شد: این چهارمین ویژگی یک بسیجی است که رهبر معظم انقلاب درباره بسیج بیان کردند.

سردار شادمانی با بیان اینکه بسیجی خود را از مردم می‌داند و بزرگ‌ترین افتخار بسیج، از مردم بودن است، اظهار کرد: بسیجیان امروز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند چرا که مردم شایسته خدمت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه راه دفاع از آرمان‌های امام (ره)، شهیدان و انقلاب اسلامی مردم و بسیج است، گفت: بسیج با توجه به این مسئولیت بزرگ باید درون خود هیأت‌های اندیشه‌ورز داشته باشد و مسئولان باید در این امر شبانه روزی تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله دشمنان به خیال خام خود فکر کردند که ریشه مردم را از بین ببرند و از اشاعه فرهنگ ظلم‌ستیزی و اقتدار بسیج جلوگیری کنند تا انقلاب موفق به صدور و توسعه جغرافیای انقلابی خود نشود اما موفق نشدند.

وی افزود: راه‌اندازی هسته‌های مقاومت توسط امام خمینی(ره) پس از جنگ تحمیلی راهی برای ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه بود.

سردار شادمانی با اشاره به تشکیل هیأتی 300 نفره در آمریکا و اشغال کشورهای اسلامی و تشکیل داعش توسط آمریکا، تصریح کرد: این اقدامات برای ضعیف کردن ایران اسلامی و جلوگیری از صدور انقلاب بود.

وی ادامه داد: با هوشیاری رهبری و تشکیل هسته‌های مقاومت در لبنان و نیروی قدس و هسته مقاومت در سوریه با صهیونیست و داعش مباززه کرده و آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و همراهانشان شکستی مفتضحانه خوردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: تشکیل حشد‌الشعبی در عراق یکی دیگر از مسائلی بود که با توطئه‌های تجزیه عراق مقابله کرد و دولتی متحد و اسلامی در عراق تشکیل شد که این امر نیز از برکت انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: امروز در یمن هسته مقاومت میلیونی شده است که با تفکر بسیجی و ایمانی راسخ در جبهه نابرابر و ظالمانه در مقابل عربستان، آمریکا و اروپایی‌ها ایستادگی کرده و دشمن را سرافکنده کرده است.

سردار شادمانی اظهار کرد: اینها همه شاخه‌های انقلاب اسلامی ایران است که زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم

وی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ثمره شهیدان است و افتخار انقلاب خانواده‌های شهدا هستند، گفت: همان گونه که رهبری بیان کردند عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: مسئولان نباید با گفتن مشکلات، مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند؛ امروز برخی از روی نادانی در خصوص جبهه مقاومت و سرمایه‌گذاری برای هسته مقاومت را اینگونه تعییر کرده‌اند که جمهوری اسلامی پولش را خرج مقاومت کرده و مردم خودش گرسنه‌اند که این سخنی بیهوده بیش نیست.

وی افزود: جمهوری اسلامی کمتر یک صدم درآمد ارزی خود را خرج نیروهای مقاومت کرده است اما ثمره آن امنیتی بوده که امروز در کشور داریم؛ اگر جنگی می‌شد باید صدها برابر هزینه می‌کردیم.

سردار شادمانی در پایان تصریح کرد: دشمنان، امروز بیشترین هزینه را برای تزلزل در مردم و تفرقه در کشور می‌کنند و مردم باید با بصیرت بوده و فریب این یاوه گویی‌ها را نخورند و به فرمایشات رهبری و بزرگان گوش فرا داده و هر سختی را بدون تحقیق نپذیرند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه: دولتمردان از بسیجیان و تفکرات بسیجی برای حل مشکل جامعه کمک بگیرند نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم

 سردار اسماعیل کوثری در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد با عنوان «شکوه مقاومت»، با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام (ره) در اوایل انقلاب اسلامی با دست خالی و در سن 77 سالگی انقلاب را به پیروزی رساند و می‌دانست که دشمن با توطئه‌های فراوان این انقلاب را رها نمی‌کند، بنابراین با تشکیل بسیج 20 میلیونی به دنبال پایداری آن بود.

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی، گفت: گل سرسبد رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس بسیجیان بودند که داوطلبانه و با کمترین امکانات در جبهه‌ها حضور یافتند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: در جنگ تحمیلی اگر بسیج نبود، پیروزی مطلق انقلاب و ایران اسلامی هم نبود ما امروز این انقلاب را مدیون همه بسیجیان شهید و ایثارگری هستیم که جانفشانی و فداکاری کردند.

وی با توضیف خصوصیات بسیج و بسیجی، افزود: در دوران دفاع مقدس تفکر از خود گذشتگی و ایثار در بین جوانان بسیجی موج می‌زد و امروز باید آن تفکر در بین جوانان باشد.

سردار کوثری در ادامه با اشاره به ساخت موشک توسط شهید طهرانی‌مقدم به عنوان یک دانشجوی بسیجی، تصریح کرد: امروز اگر دشمنان از رویارویی با ایران وحشت دارند به خاطر وجود بسیجی‌های نخبه‌ای چون شهید طهرانی‌مقدم‌هاست.

وی به تشکیل بسیج مقاومت در سوریه توسط شهید همدانی اشاره کرد و ادامه داد: حاج حسین همدانی یک بسیجی فداکار و عاشق بود که با ایجاد بسیج با عنوان مقاومت وطنی در سوریه در واقع از کشورمحافظت کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه بسیج شجره طیبه است، خاطرنشان کرد: امروز ثمره بسیج را می‌بینیم و به مرور زمان ثمره این شجره طیبه بیشتر برای دیگران نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج این است که ثمره‌ای برای نظام است، یادآور شد: دشمن امروز از بسیجیان و امثال شهید حججی‌ها وحشت دارد و مسئولان باید قدر این بسیجی‌ها را بدانند.

سردار کوثری اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که بسیجی یک انسان فداکار و از خود گذشته است؛ بسیجی از خود رها شده و به راه خدا پیوسته است.

وی در ادامه گفت: امروز دشمن و استکبار جهانی هر نوع تجهیزات و ابزاری را که برای تخریب افکار جوانان ما به کار می‌گیرد، به در بسته می‌خورد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: دولتمردان و مسئولان ما امروز باید در جهت رفع مشکلات جامعه از بسیجیان و تفکرات بسیجی استفاده کنند تا از بحران و مشکل عبور کنیم نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان: آمریکایی‌ها به دنبال فراهم کردن زمینه نفوذ در کشور از طرق مختلف هستند/باید بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم

سردار مظاهر مجیدی نیز در اجتماع بزرگ بسیجیان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن امام علی (ع)، اظهار کرد: آنهایی که امروز توان می‌گذارند تا چهره آمریکا را بزک کرده به ما معرفی کنند و عنوان می‌کنند آمریکا ناجی مردم و منطقه است باید خیانت‌های 65 ساله آمریکا در نظام جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیاز به بصیرت بسیار بالایی داریم که توطئه‌های دشمن را ببینیم، گفت: دشمن دارد توان می‌گذارد که با مسائل اقتصادی بتواند بین مردم و نظام جدایی ایجاد کند ولی به لطف خدا در تمام اتفاقات، مردم به عنوان سرباز نظام انقلاب اسلامی پای رهبری و نظام ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: شاید ما کمبود، کاستی‌ها و بعضی از کوتاهی‌های برخی مسئولان را داریم اما به لطف خدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از این مشکلات عبور خواهیم کرد؛ نمونه‌های این امر را در تاریخ 40 ساله بارها مشاهده کرده‌ایم و  توانستیم با وحدت، همکاری و انگیزه از مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات دی ماه سال گذشته، افزود: دیدید دشمن چگونه برای فروپاشی نظام روزشماری، امروز و فردا، ماه به ماه، هفته به هفته و سال به سال کرده و عنوان می‌کند روزهای آخر نظام است.

سردار مجیدی با بیان اینکه اما می‌بینید مردم بزرگوار کشور در ایامی که احتیاج بود مورد همچون 13 آبان حضور بامعنای خود را در سطح کشور مطرح کردند، تصریح کرد: مردم با این حضور عنوان کردند اگر مشکلاتی داریم به جان میخریم و پای گفتار، رفتار و خواسته رهبر می‌ایستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که از طرق مختلف بتوانند زمینه‌های نفوذ را در کشور فراهم کنند، ادامه داد: امروز بسجیی و نیروی انقلابی ما لازم است مواردی که دشمن دیکته و در شبکه‌های مجازی عنوان می‌کند را درک کرده و بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم که در آن هنگام که باید مردم پای کار باشند تکلبف خود را بدانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت بهترین نمره را در زمان فتنه برای خنثی کردن فتنه گرفتند و حماسه 9 دی را دیدید؛ اگر بصیرت مردم نبود نمی‌توانستیم این حرکت بزرگ مردمی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب از ما انتظار بالاتری دارد و عنوان می‌کند باید برای جهان اسلام خود را آماده کنیم، یادآور شد: امروز باید برای تمدن اسلامی مهیا شویم.

سردار مجیدی اظهار کرد: از استانی همچون همدان به گفته رئیس سازمان بسیج انتظار بیشتری است که بتوانیم با انجام مأموریت‌های اعتلایی بسیج نقش خود را در کنار مردم بزرگوار انجام دهیم.

از فرماندهان دوران دفاع مقدس: با حضور بسیج همه توطئه‌های دشمنان خنثی شد

سردار رضا میرزایی نیز پیش از ظهر امروز در اجتماع ۴ هزار نفری بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم علیمرادیان، گفت: از انواع نقشه‌های شوم دشمنان سالم عبور کرده‌ایم؛ این توطئه‌ها و تقشه‌ها با حضور به موقع و قدرتمندانه بسیجیان خنثی شد.

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل سازمان بسیج این نهاد انقلابی همیشه مایه عزت و اقتدار بوده است، تصریح کرد: هرجا بسیجیان به میدان آمدند دشمنان را ناامید کردند و از این به بعد هم هر جا بسیج وارد شود دشمنان شکست خواهند خورد.

سردار میرزایی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های بی‌نظیر خود اجازه ندادند حتی یک وحب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

وی بیان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های موشکی، هسته‌ای و سازندگی کشور این تفکر بسیجی بود که تحریم‌ها را بی اثر کرد و کشور را به اوج اقتدار و عزت رساند.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس ادامه داد: سازندگی و کمک به مناطق محروم در طول سال‌های بعد از دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌های بسیج بود که امروز هم ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه تفکر و الگوی بسیج در منطقه توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: به تأسی از همین الگو عراق و سوریه از دست تکفیری‌ها نجات یافت.

سردار میرزایی یادآور شد: تجربه گرانقدر بسیج در منطقه باعث شد، داعش از بین برود و حامیان آمریکایی آنها نیز با وجود هزینه‌های زیاد، چیزی به دست نیاورند و شکست بخورند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب است که باید همه از جمله بسیجیان هوشیار باشند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب و حضور موثر درعرصه‌های مختلف برای پیروزی بر مشکلات است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع: با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم

سردار طلایی‌نیک پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان شهرستان رزن، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه‌ها نشان از بالندگی بسیج دارد؛ اساس بسیج پیروی از فرامین الهی و برپایی اسلام ناب محمدی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج با تبعیت از تعالیم الهی توانسته نیروی پرقدرتی باشد، بیان کرد: بسیج توانسته نه تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها نیز مثمر ثمر باشد.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود: امروز شجره طیبه امام (ره) ثمر داده و شاهد آن هستیم که در داخل کشور میلیون‌ها بسیجی وجود دارد.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم، تصریح کرد: اکنون جزو کشورهای برتر در توانمندی‌های نظامی هستیم.

سردار طلایی‌نیک با تأکید بر اینکه در بیرون از کشور نیز تفکر بسیج رشد کرده است، ادامه داد: تشکیل جبهه مقاومت از ثمرات این تفکر است که لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده که یک خطای صهیونیست‌ها با 10‌ها موشک حزب ا... پاسخ داده می‌شود؛ اینها الگویشان بسیج ایران است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع یادآور شد: اولین مسئولیت بسیج، تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی و ادامه دادن بسیج و رساندن آن به نسل‌های آینده است.

وی دومین وظیفه بسیج را آماده بودن آن برشمرد و اظهار کرد: بسیج باید برای دفاع همه جانبه از دفاع در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. آمادگی داشته باشد.

سردارطلایی‌نیک در ادامه گفت: سومین وظیفه بسیج این است که اگر جایی دشمن وارد شد، نفوذ کرد و توطئه‌ای علیه ما داشت، بسیج نباید ساکت بنشیند.

وی بیان کرد: دشمن بیشترین توان خود را برروی نابودی اقتصاد ما قرارداده است اما به لطف خدا و با جهاد اقتصادی که از فرهنگ بسیجی نشأت گرفته است این بار نیز دشمن ناامید خواهد شد.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود:  ما یک درصد جمعیت جهان و نزدیک به ۳ درصد امکانات جهان را در اختیار داریم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و استفاده بهینه از این امکانات مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

انتهای پیام/

,

سردار علی شادمانی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان ملایر در ورزشگاه الغدیر این شهر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و بسیجی، عشق به خدا و بسیج یعنی پایداری و جوانمردی و بسیجی مظهر دینداری است.

وی با اشاره به سابقه حضور مردم ملایر در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدای این شهر، گفت: مردم ملایر در دوران دفاع مقدس و اکنون به ویژه جوانان نسل چهارم انقلاب، از کشور و آرمان‌های الهی خوب دفاع کرده‌اند؛ ملایری‌ها  شناسنامه معتبر در انقلاب هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: بسیجی، انقلابی بودن، انقلابی حرکت کردن و انقلابی ماندن در صحنه‌های مختلف است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، افزود: مقام معظم رهبری در 5 بخش بسیجی را معرفی کردند که اولین قسمت آن بصیرت است؛ بسیجی باید به فعالیت و وظیفه خود آشنا بوده و بصی باشد.

سردار شادمانی تصریح کرد: یک بسیجی احساسی نمی‌تواند در راه خود پایدار بماند و هر تبلیغات و سختی او را از راه باز می‌دارد؛ مسئولان سپاه وظیفه دارند در راستای بصیرت‌افزایی بسیجیان تلاش کنند.

وی دومین ویژگی بسیجی را فراجناحی بودن عنوان کرد و ادامه داد: بسیجی از رهبر خود پیروی می‌کند و تمام جناح‌هایی که همراه و پشتیبان انقلاب باشند، بسیج با اوست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: بسیج متشکل از لایه‌های مختلفی از اقشار مختلف است و لایه‌های مختلف باید یکدیگر را برای قدرت‌افزایی کمک کرده و ویژگی‌های مختلف یکدیگر را افزایش دهند که این امر سومین ویژگی بسیج است.

بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است

وی با تأکید بر اینکه بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است، یادآور شد: این چهارمین ویژگی یک بسیجی است که رهبر معظم انقلاب درباره بسیج بیان کردند.

سردار شادمانی با بیان اینکه بسیجی خود را از مردم می‌داند و بزرگ‌ترین افتخار بسیج، از مردم بودن است، اظهار کرد: بسیجیان امروز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند چرا که مردم شایسته خدمت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه راه دفاع از آرمان‌های امام (ره)، شهیدان و انقلاب اسلامی مردم و بسیج است، گفت: بسیج با توجه به این مسئولیت بزرگ باید درون خود هیأت‌های اندیشه‌ورز داشته باشد و مسئولان باید در این امر شبانه روزی تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله دشمنان به خیال خام خود فکر کردند که ریشه مردم را از بین ببرند و از اشاعه فرهنگ ظلم‌ستیزی و اقتدار بسیج جلوگیری کنند تا انقلاب موفق به صدور و توسعه جغرافیای انقلابی خود نشود اما موفق نشدند.

وی افزود: راه‌اندازی هسته‌های مقاومت توسط امام خمینی(ره) پس از جنگ تحمیلی راهی برای ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه بود.

سردار شادمانی با اشاره به تشکیل هیأتی 300 نفره در آمریکا و اشغال کشورهای اسلامی و تشکیل داعش توسط آمریکا، تصریح کرد: این اقدامات برای ضعیف کردن ایران اسلامی و جلوگیری از صدور انقلاب بود.

وی ادامه داد: با هوشیاری رهبری و تشکیل هسته‌های مقاومت در لبنان و نیروی قدس و هسته مقاومت در سوریه با صهیونیست و داعش مباززه کرده و آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و همراهانشان شکستی مفتضحانه خوردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: تشکیل حشد‌الشعبی در عراق یکی دیگر از مسائلی بود که با توطئه‌های تجزیه عراق مقابله کرد و دولتی متحد و اسلامی در عراق تشکیل شد که این امر نیز از برکت انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: امروز در یمن هسته مقاومت میلیونی شده است که با تفکر بسیجی و ایمانی راسخ در جبهه نابرابر و ظالمانه در مقابل عربستان، آمریکا و اروپایی‌ها ایستادگی کرده و دشمن را سرافکنده کرده است.

سردار شادمانی اظهار کرد: اینها همه شاخه‌های انقلاب اسلامی ایران است که زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم

وی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ثمره شهیدان است و افتخار انقلاب خانواده‌های شهدا هستند، گفت: همان گونه که رهبری بیان کردند عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: مسئولان نباید با گفتن مشکلات، مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند؛ امروز برخی از روی نادانی در خصوص جبهه مقاومت و سرمایه‌گذاری برای هسته مقاومت را اینگونه تعییر کرده‌اند که جمهوری اسلامی پولش را خرج مقاومت کرده و مردم خودش گرسنه‌اند که این سخنی بیهوده بیش نیست.

وی افزود: جمهوری اسلامی کمتر یک صدم درآمد ارزی خود را خرج نیروهای مقاومت کرده است اما ثمره آن امنیتی بوده که امروز در کشور داریم؛ اگر جنگی می‌شد باید صدها برابر هزینه می‌کردیم.

سردار شادمانی در پایان تصریح کرد: دشمنان، امروز بیشترین هزینه را برای تزلزل در مردم و تفرقه در کشور می‌کنند و مردم باید با بصیرت بوده و فریب این یاوه گویی‌ها را نخورند و به فرمایشات رهبری و بزرگان گوش فرا داده و هر سختی را بدون تحقیق نپذیرند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه: دولتمردان از بسیجیان و تفکرات بسیجی برای حل مشکل جامعه کمک بگیرند نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم

 سردار اسماعیل کوثری در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد با عنوان «شکوه مقاومت»، با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام (ره) در اوایل انقلاب اسلامی با دست خالی و در سن 77 سالگی انقلاب را به پیروزی رساند و می‌دانست که دشمن با توطئه‌های فراوان این انقلاب را رها نمی‌کند، بنابراین با تشکیل بسیج 20 میلیونی به دنبال پایداری آن بود.

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی، گفت: گل سرسبد رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس بسیجیان بودند که داوطلبانه و با کمترین امکانات در جبهه‌ها حضور یافتند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: در جنگ تحمیلی اگر بسیج نبود، پیروزی مطلق انقلاب و ایران اسلامی هم نبود ما امروز این انقلاب را مدیون همه بسیجیان شهید و ایثارگری هستیم که جانفشانی و فداکاری کردند.

وی با توضیف خصوصیات بسیج و بسیجی، افزود: در دوران دفاع مقدس تفکر از خود گذشتگی و ایثار در بین جوانان بسیجی موج می‌زد و امروز باید آن تفکر در بین جوانان باشد.

سردار کوثری در ادامه با اشاره به ساخت موشک توسط شهید طهرانی‌مقدم به عنوان یک دانشجوی بسیجی، تصریح کرد: امروز اگر دشمنان از رویارویی با ایران وحشت دارند به خاطر وجود بسیجی‌های نخبه‌ای چون شهید طهرانی‌مقدم‌هاست.

وی به تشکیل بسیج مقاومت در سوریه توسط شهید همدانی اشاره کرد و ادامه داد: حاج حسین همدانی یک بسیجی فداکار و عاشق بود که با ایجاد بسیج با عنوان مقاومت وطنی در سوریه در واقع از کشورمحافظت کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه بسیج شجره طیبه است، خاطرنشان کرد: امروز ثمره بسیج را می‌بینیم و به مرور زمان ثمره این شجره طیبه بیشتر برای دیگران نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج این است که ثمره‌ای برای نظام است، یادآور شد: دشمن امروز از بسیجیان و امثال شهید حججی‌ها وحشت دارد و مسئولان باید قدر این بسیجی‌ها را بدانند.

سردار کوثری اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که بسیجی یک انسان فداکار و از خود گذشته است؛ بسیجی از خود رها شده و به راه خدا پیوسته است.

وی در ادامه گفت: امروز دشمن و استکبار جهانی هر نوع تجهیزات و ابزاری را که برای تخریب افکار جوانان ما به کار می‌گیرد، به در بسته می‌خورد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: دولتمردان و مسئولان ما امروز باید در جهت رفع مشکلات جامعه از بسیجیان و تفکرات بسیجی استفاده کنند تا از بحران و مشکل عبور کنیم نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان: آمریکایی‌ها به دنبال فراهم کردن زمینه نفوذ در کشور از طرق مختلف هستند/باید بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم

سردار مظاهر مجیدی نیز در اجتماع بزرگ بسیجیان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن امام علی (ع)، اظهار کرد: آنهایی که امروز توان می‌گذارند تا چهره آمریکا را بزک کرده به ما معرفی کنند و عنوان می‌کنند آمریکا ناجی مردم و منطقه است باید خیانت‌های 65 ساله آمریکا در نظام جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیاز به بصیرت بسیار بالایی داریم که توطئه‌های دشمن را ببینیم، گفت: دشمن دارد توان می‌گذارد که با مسائل اقتصادی بتواند بین مردم و نظام جدایی ایجاد کند ولی به لطف خدا در تمام اتفاقات، مردم به عنوان سرباز نظام انقلاب اسلامی پای رهبری و نظام ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: شاید ما کمبود، کاستی‌ها و بعضی از کوتاهی‌های برخی مسئولان را داریم اما به لطف خدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از این مشکلات عبور خواهیم کرد؛ نمونه‌های این امر را در تاریخ 40 ساله بارها مشاهده کرده‌ایم و  توانستیم با وحدت، همکاری و انگیزه از مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات دی ماه سال گذشته، افزود: دیدید دشمن چگونه برای فروپاشی نظام روزشماری، امروز و فردا، ماه به ماه، هفته به هفته و سال به سال کرده و عنوان می‌کند روزهای آخر نظام است.

سردار مجیدی با بیان اینکه اما می‌بینید مردم بزرگوار کشور در ایامی که احتیاج بود مورد همچون 13 آبان حضور بامعنای خود را در سطح کشور مطرح کردند، تصریح کرد: مردم با این حضور عنوان کردند اگر مشکلاتی داریم به جان میخریم و پای گفتار، رفتار و خواسته رهبر می‌ایستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که از طرق مختلف بتوانند زمینه‌های نفوذ را در کشور فراهم کنند، ادامه داد: امروز بسجیی و نیروی انقلابی ما لازم است مواردی که دشمن دیکته و در شبکه‌های مجازی عنوان می‌کند را درک کرده و بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم که در آن هنگام که باید مردم پای کار باشند تکلبف خود را بدانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت بهترین نمره را در زمان فتنه برای خنثی کردن فتنه گرفتند و حماسه 9 دی را دیدید؛ اگر بصیرت مردم نبود نمی‌توانستیم این حرکت بزرگ مردمی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب از ما انتظار بالاتری دارد و عنوان می‌کند باید برای جهان اسلام خود را آماده کنیم، یادآور شد: امروز باید برای تمدن اسلامی مهیا شویم.

سردار مجیدی اظهار کرد: از استانی همچون همدان به گفته رئیس سازمان بسیج انتظار بیشتری است که بتوانیم با انجام مأموریت‌های اعتلایی بسیج نقش خود را در کنار مردم بزرگوار انجام دهیم.

از فرماندهان دوران دفاع مقدس: با حضور بسیج همه توطئه‌های دشمنان خنثی شد

سردار رضا میرزایی نیز پیش از ظهر امروز در اجتماع ۴ هزار نفری بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم علیمرادیان، گفت: از انواع نقشه‌های شوم دشمنان سالم عبور کرده‌ایم؛ این توطئه‌ها و تقشه‌ها با حضور به موقع و قدرتمندانه بسیجیان خنثی شد.

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل سازمان بسیج این نهاد انقلابی همیشه مایه عزت و اقتدار بوده است، تصریح کرد: هرجا بسیجیان به میدان آمدند دشمنان را ناامید کردند و از این به بعد هم هر جا بسیج وارد شود دشمنان شکست خواهند خورد.

سردار میرزایی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های بی‌نظیر خود اجازه ندادند حتی یک وحب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

وی بیان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های موشکی، هسته‌ای و سازندگی کشور این تفکر بسیجی بود که تحریم‌ها را بی اثر کرد و کشور را به اوج اقتدار و عزت رساند.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس ادامه داد: سازندگی و کمک به مناطق محروم در طول سال‌های بعد از دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌های بسیج بود که امروز هم ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه تفکر و الگوی بسیج در منطقه توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: به تأسی از همین الگو عراق و سوریه از دست تکفیری‌ها نجات یافت.

سردار میرزایی یادآور شد: تجربه گرانقدر بسیج در منطقه باعث شد، داعش از بین برود و حامیان آمریکایی آنها نیز با وجود هزینه‌های زیاد، چیزی به دست نیاورند و شکست بخورند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب است که باید همه از جمله بسیجیان هوشیار باشند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب و حضور موثر درعرصه‌های مختلف برای پیروزی بر مشکلات است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع: با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم

سردار طلایی‌نیک پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان شهرستان رزن، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه‌ها نشان از بالندگی بسیج دارد؛ اساس بسیج پیروی از فرامین الهی و برپایی اسلام ناب محمدی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج با تبعیت از تعالیم الهی توانسته نیروی پرقدرتی باشد، بیان کرد: بسیج توانسته نه تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها نیز مثمر ثمر باشد.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود: امروز شجره طیبه امام (ره) ثمر داده و شاهد آن هستیم که در داخل کشور میلیون‌ها بسیجی وجود دارد.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم، تصریح کرد: اکنون جزو کشورهای برتر در توانمندی‌های نظامی هستیم.

سردار طلایی‌نیک با تأکید بر اینکه در بیرون از کشور نیز تفکر بسیج رشد کرده است، ادامه داد: تشکیل جبهه مقاومت از ثمرات این تفکر است که لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده که یک خطای صهیونیست‌ها با 10‌ها موشک حزب ا... پاسخ داده می‌شود؛ اینها الگویشان بسیج ایران است.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع یادآور شد: اولین مسئولیت بسیج، تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی و ادامه دادن بسیج و رساندن آن به نسل‌های آینده است.

وی دومین وظیفه بسیج را آماده بودن آن برشمرد و اظهار کرد: بسیج باید برای دفاع همه جانبه از دفاع در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. آمادگی داشته باشد.

سردارطلایی‌نیک در ادامه گفت: سومین وظیفه بسیج این است که اگر جایی دشمن وارد شد، نفوذ کرد و توطئه‌ای علیه ما داشت، بسیج نباید ساکت بنشیند.

وی بیان کرد: دشمن بیشترین توان خود را برروی نابودی اقتصاد ما قرارداده است اما به لطف خدا و با جهاد اقتصادی که از فرهنگ بسیجی نشأت گرفته است این بار نیز دشمن ناامید خواهد شد.

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود:  ما یک درصد جمعیت جهان و نزدیک به ۳ درصد امکانات جهان را در اختیار داریم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و استفاده بهینه از این امکانات مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

انتهای پیام/

,

سردار علی شادمانی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان ملایر در ورزشگاه الغدیر این شهر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و بسیجی، عشق به خدا و بسیج یعنی پایداری و جوانمردی و بسیجی مظهر دینداری است.

,

وی با اشاره به سابقه حضور مردم ملایر در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدای این شهر، گفت: مردم ملایر در دوران دفاع مقدس و اکنون به ویژه جوانان نسل چهارم انقلاب، از کشور و آرمان‌های الهی خوب دفاع کرده‌اند؛ ملایری‌ها  شناسنامه معتبر در انقلاب هستند.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: بسیجی، انقلابی بودن، انقلابی حرکت کردن و انقلابی ماندن در صحنه‌های مختلف است.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، افزود: مقام معظم رهبری در 5 بخش بسیجی را معرفی کردند که اولین قسمت آن بصیرت است؛ بسیجی باید به فعالیت و وظیفه خود آشنا بوده و بصی باشد.

,

سردار شادمانی تصریح کرد: یک بسیجی احساسی نمی‌تواند در راه خود پایدار بماند و هر تبلیغات و سختی او را از راه باز می‌دارد؛ مسئولان سپاه وظیفه دارند در راستای بصیرت‌افزایی بسیجیان تلاش کنند.

,

وی دومین ویژگی بسیجی را فراجناحی بودن عنوان کرد و ادامه داد: بسیجی از رهبر خود پیروی می‌کند و تمام جناح‌هایی که همراه و پشتیبان انقلاب باشند، بسیج با اوست.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: بسیج متشکل از لایه‌های مختلفی از اقشار مختلف است و لایه‌های مختلف باید یکدیگر را برای قدرت‌افزایی کمک کرده و ویژگی‌های مختلف یکدیگر را افزایش دهند که این امر سومین ویژگی بسیج است.

,

, ,

بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است

,

وی با تأکید بر اینکه بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است، یادآور شد: این چهارمین ویژگی یک بسیجی است که رهبر معظم انقلاب درباره بسیج بیان کردند.

,

سردار شادمانی با بیان اینکه بسیجی خود را از مردم می‌داند و بزرگ‌ترین افتخار بسیج، از مردم بودن است، اظهار کرد: بسیجیان امروز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند چرا که مردم شایسته خدمت هستند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه راه دفاع از آرمان‌های امام (ره)، شهیدان و انقلاب اسلامی مردم و بسیج است، گفت: بسیج با توجه به این مسئولیت بزرگ باید درون خود هیأت‌های اندیشه‌ورز داشته باشد و مسئولان باید در این امر شبانه روزی تلاش کنند.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله دشمنان به خیال خام خود فکر کردند که ریشه مردم را از بین ببرند و از اشاعه فرهنگ ظلم‌ستیزی و اقتدار بسیج جلوگیری کنند تا انقلاب موفق به صدور و توسعه جغرافیای انقلابی خود نشود اما موفق نشدند.

,

وی افزود: راه‌اندازی هسته‌های مقاومت توسط امام خمینی(ره) پس از جنگ تحمیلی راهی برای ترویج فرهنگ بسیجی در منطقه بود.

,

سردار شادمانی با اشاره به تشکیل هیأتی 300 نفره در آمریکا و اشغال کشورهای اسلامی و تشکیل داعش توسط آمریکا، تصریح کرد: این اقدامات برای ضعیف کردن ایران اسلامی و جلوگیری از صدور انقلاب بود.

,

, ,

وی ادامه داد: با هوشیاری رهبری و تشکیل هسته‌های مقاومت در لبنان و نیروی قدس و هسته مقاومت در سوریه با صهیونیست و داعش مباززه کرده و آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و همراهانشان شکستی مفتضحانه خوردند.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: تشکیل حشد‌الشعبی در عراق یکی دیگر از مسائلی بود که با توطئه‌های تجزیه عراق مقابله کرد و دولتی متحد و اسلامی در عراق تشکیل شد که این امر نیز از برکت انقلاب اسلامی است.

,

وی یادآور شد: امروز در یمن هسته مقاومت میلیونی شده است که با تفکر بسیجی و ایمانی راسخ در جبهه نابرابر و ظالمانه در مقابل عربستان، آمریکا و اروپایی‌ها ایستادگی کرده و دشمن را سرافکنده کرده است.

,

سردار شادمانی اظهار کرد: اینها همه شاخه‌های انقلاب اسلامی ایران است که زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

,

عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم

,

وی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ثمره شهیدان است و افتخار انقلاب خانواده‌های شهدا هستند، گفت: همان گونه که رهبری بیان کردند عملکرد یک مسئول مساوی با اصل انقلاب نیست و اگر مسئولی ضعیف عمل می‌کند نباید انقلاب اسلامی را زیر سوال ببریم.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: مسئولان نباید با گفتن مشکلات، مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند؛ امروز برخی از روی نادانی در خصوص جبهه مقاومت و سرمایه‌گذاری برای هسته مقاومت را اینگونه تعییر کرده‌اند که جمهوری اسلامی پولش را خرج مقاومت کرده و مردم خودش گرسنه‌اند که این سخنی بیهوده بیش نیست.

,

وی افزود: جمهوری اسلامی کمتر یک صدم درآمد ارزی خود را خرج نیروهای مقاومت کرده است اما ثمره آن امنیتی بوده که امروز در کشور داریم؛ اگر جنگی می‌شد باید صدها برابر هزینه می‌کردیم.

,

سردار شادمانی در پایان تصریح کرد: دشمنان، امروز بیشترین هزینه را برای تزلزل در مردم و تفرقه در کشور می‌کنند و مردم باید با بصیرت بوده و فریب این یاوه گویی‌ها را نخورند و به فرمایشات رهبری و بزرگان گوش فرا داده و هر سختی را بدون تحقیق نپذیرند.

,

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه: دولتمردان از بسیجیان و تفکرات بسیجی برای حل مشکل جامعه کمک بگیرند نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم

,

 سردار اسماعیل کوثری در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد با عنوان «شکوه مقاومت»، با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام (ره) در اوایل انقلاب اسلامی با دست خالی و در سن 77 سالگی انقلاب را به پیروزی رساند و می‌دانست که دشمن با توطئه‌های فراوان این انقلاب را رها نمی‌کند، بنابراین با تشکیل بسیج 20 میلیونی به دنبال پایداری آن بود.

,

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی، گفت: گل سرسبد رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس بسیجیان بودند که داوطلبانه و با کمترین امکانات در جبهه‌ها حضور یافتند.

,

, ,

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: در جنگ تحمیلی اگر بسیج نبود، پیروزی مطلق انقلاب و ایران اسلامی هم نبود ما امروز این انقلاب را مدیون همه بسیجیان شهید و ایثارگری هستیم که جانفشانی و فداکاری کردند.

,

وی با توضیف خصوصیات بسیج و بسیجی، افزود: در دوران دفاع مقدس تفکر از خود گذشتگی و ایثار در بین جوانان بسیجی موج می‌زد و امروز باید آن تفکر در بین جوانان باشد.

,

سردار کوثری در ادامه با اشاره به ساخت موشک توسط شهید طهرانی‌مقدم به عنوان یک دانشجوی بسیجی، تصریح کرد: امروز اگر دشمنان از رویارویی با ایران وحشت دارند به خاطر وجود بسیجی‌های نخبه‌ای چون شهید طهرانی‌مقدم‌هاست.

,

وی به تشکیل بسیج مقاومت در سوریه توسط شهید همدانی اشاره کرد و ادامه داد: حاج حسین همدانی یک بسیجی فداکار و عاشق بود که با ایجاد بسیج با عنوان مقاومت وطنی در سوریه در واقع از کشورمحافظت کرد.

,

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه بسیج شجره طیبه است، خاطرنشان کرد: امروز ثمره بسیج را می‌بینیم و به مرور زمان ثمره این شجره طیبه بیشتر برای دیگران نمایان خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه افتخار بسیج این است که ثمره‌ای برای نظام است، یادآور شد: دشمن امروز از بسیجیان و امثال شهید حججی‌ها وحشت دارد و مسئولان باید قدر این بسیجی‌ها را بدانند.

,

سردار کوثری اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که بسیجی یک انسان فداکار و از خود گذشته است؛ بسیجی از خود رها شده و به راه خدا پیوسته است.

,

وی در ادامه گفت: امروز دشمن و استکبار جهانی هر نوع تجهیزات و ابزاری را که برای تخریب افکار جوانان ما به کار می‌گیرد، به در بسته می‌خورد.

,

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: دولتمردان و مسئولان ما امروز باید در جهت رفع مشکلات جامعه از بسیجیان و تفکرات بسیجی استفاده کنند تا از بحران و مشکل عبور کنیم نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان: آمریکایی‌ها به دنبال فراهم کردن زمینه نفوذ در کشور از طرق مختلف هستند/باید بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم

,

سردار مظاهر مجیدی نیز در اجتماع بزرگ بسیجیان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن امام علی (ع)، اظهار کرد: آنهایی که امروز توان می‌گذارند تا چهره آمریکا را بزک کرده به ما معرفی کنند و عنوان می‌کنند آمریکا ناجی مردم و منطقه است باید خیانت‌های 65 ساله آمریکا در نظام جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز نیاز به بصیرت بسیار بالایی داریم که توطئه‌های دشمن را ببینیم، گفت: دشمن دارد توان می‌گذارد که با مسائل اقتصادی بتواند بین مردم و نظام جدایی ایجاد کند ولی به لطف خدا در تمام اتفاقات، مردم به عنوان سرباز نظام انقلاب اسلامی پای رهبری و نظام ایستاده‌اند.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: شاید ما کمبود، کاستی‌ها و بعضی از کوتاهی‌های برخی مسئولان را داریم اما به لطف خدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از این مشکلات عبور خواهیم کرد؛ نمونه‌های این امر را در تاریخ 40 ساله بارها مشاهده کرده‌ایم و  توانستیم با وحدت، همکاری و انگیزه از مشکلات عبور کنیم.

,

وی با اشاره به اتفاقات دی ماه سال گذشته، افزود: دیدید دشمن چگونه برای فروپاشی نظام روزشماری، امروز و فردا، ماه به ماه، هفته به هفته و سال به سال کرده و عنوان می‌کند روزهای آخر نظام است.

,

سردار مجیدی با بیان اینکه اما می‌بینید مردم بزرگوار کشور در ایامی که احتیاج بود مورد همچون 13 آبان حضور بامعنای خود را در سطح کشور مطرح کردند، تصریح کرد: مردم با این حضور عنوان کردند اگر مشکلاتی داریم به جان میخریم و پای گفتار، رفتار و خواسته رهبر می‌ایستیم.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که از طرق مختلف بتوانند زمینه‌های نفوذ را در کشور فراهم کنند، ادامه داد: امروز بسجیی و نیروی انقلابی ما لازم است مواردی که دشمن دیکته و در شبکه‌های مجازی عنوان می‌کند را درک کرده و بتوانیم با بصیرت‌افزایی در کشور توطئه‌های دشمن را برای همه بیان کنیم که در آن هنگام که باید مردم پای کار باشند تکلبف خود را بدانند.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت بهترین نمره را در زمان فتنه برای خنثی کردن فتنه گرفتند و حماسه 9 دی را دیدید؛ اگر بصیرت مردم نبود نمی‌توانستیم این حرکت بزرگ مردمی را داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب از ما انتظار بالاتری دارد و عنوان می‌کند باید برای جهان اسلام خود را آماده کنیم، یادآور شد: امروز باید برای تمدن اسلامی مهیا شویم.

,

سردار مجیدی اظهار کرد: از استانی همچون همدان به گفته رئیس سازمان بسیج انتظار بیشتری است که بتوانیم با انجام مأموریت‌های اعتلایی بسیج نقش خود را در کنار مردم بزرگوار انجام دهیم.

,

, ,

از فرماندهان دوران دفاع مقدس: با حضور بسیج همه توطئه‌های دشمنان خنثی شد

,

سردار رضا میرزایی نیز پیش از ظهر امروز در اجتماع ۴ هزار نفری بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم علیمرادیان، گفت: از انواع نقشه‌های شوم دشمنان سالم عبور کرده‌ایم؛ این توطئه‌ها و تقشه‌ها با حضور به موقع و قدرتمندانه بسیجیان خنثی شد.

,

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل سازمان بسیج این نهاد انقلابی همیشه مایه عزت و اقتدار بوده است، تصریح کرد: هرجا بسیجیان به میدان آمدند دشمنان را ناامید کردند و از این به بعد هم هر جا بسیج وارد شود دشمنان شکست خواهند خورد.

,

سردار میرزایی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های بی‌نظیر خود اجازه ندادند حتی یک وحب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد.

,

وی بیان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های موشکی، هسته‌ای و سازندگی کشور این تفکر بسیجی بود که تحریم‌ها را بی اثر کرد و کشور را به اوج اقتدار و عزت رساند.

,

این فرماندهان دوران دفاع مقدس ادامه داد: سازندگی و کمک به مناطق محروم در طول سال‌های بعد از دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌های بسیج بود که امروز هم ادامه دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه تفکر و الگوی بسیج در منطقه توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: به تأسی از همین الگو عراق و سوریه از دست تکفیری‌ها نجات یافت.

,

سردار میرزایی یادآور شد: تجربه گرانقدر بسیج در منطقه باعث شد، داعش از بین برود و حامیان آمریکایی آنها نیز با وجود هزینه‌های زیاد، چیزی به دست نیاورند و شکست بخورند.

,

وی با بیان اینکه دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب است که باید همه از جمله بسیجیان هوشیار باشند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب و حضور موثر درعرصه‌های مختلف برای پیروزی بر مشکلات است.

,

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع: با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم

,

سردار طلایی‌نیک پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان شهرستان رزن، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه‌ها نشان از بالندگی بسیج دارد؛ اساس بسیج پیروی از فرامین الهی و برپایی اسلام ناب محمدی است.

,

وی با تأکید بر اینکه بسیج با تبعیت از تعالیم الهی توانسته نیروی پرقدرتی باشد، بیان کرد: بسیج توانسته نه تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها نیز مثمر ثمر باشد.

,

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود: امروز شجره طیبه امام (ره) ثمر داده و شاهد آن هستیم که در داخل کشور میلیون‌ها بسیجی وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه با وجود تحریم نیروهای مسلح با تفکر بسیجی و کار جهادی به پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی دست یافته‌ایم، تصریح کرد: اکنون جزو کشورهای برتر در توانمندی‌های نظامی هستیم.

,

سردار طلایی‌نیک با تأکید بر اینکه در بیرون از کشور نیز تفکر بسیج رشد کرده است، ادامه داد: تشکیل جبهه مقاومت از ثمرات این تفکر است که لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخته است.

,

وی خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده که یک خطای صهیونیست‌ها با 10‌ها موشک حزب ا... پاسخ داده می‌شود؛ اینها الگویشان بسیج ایران است.

,

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع یادآور شد: اولین مسئولیت بسیج، تربیت نیروهای کارآمد برای جمهوری اسلامی و ادامه دادن بسیج و رساندن آن به نسل‌های آینده است.

,

وی دومین وظیفه بسیج را آماده بودن آن برشمرد و اظهار کرد: بسیج باید برای دفاع همه جانبه از دفاع در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. آمادگی داشته باشد.

,

سردارطلایی‌نیک در ادامه گفت: سومین وظیفه بسیج این است که اگر جایی دشمن وارد شد، نفوذ کرد و توطئه‌ای علیه ما داشت، بسیج نباید ساکت بنشیند.

,

وی بیان کرد: دشمن بیشترین توان خود را برروی نابودی اقتصاد ما قرارداده است اما به لطف خدا و با جهاد اقتصادی که از فرهنگ بسیجی نشأت گرفته است این بار نیز دشمن ناامید خواهد شد.

,

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزارت دفاع افزود:  ما یک درصد جمعیت جهان و نزدیک به ۳ درصد امکانات جهان را در اختیار داریم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و استفاده بهینه از این امکانات مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه