اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم خبر داد؛

برگزاری چهارمین اجلاس نماز در قم/احداث مسجدی در اتوبان قم گرمسار

برگزاری چهارمین اجلاس نماز در قم/احداث مسجدی در اتوبان قم گرمسار
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به برگزاری چهارمین اجلاس نماز در استان قم، گفت: در مسیر اتوبان قم گرمسار زمینی خریداری شده که عملیات احداث مسجد در این زمین در آینده آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد خامه‌یار در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برگزاری چهارمین اجلاس نماز در استان قم، اظهار داشت: اجلاس نماز 7 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه عالی امام خمینی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: این مراسم با قرائت پیام آیت الله گلپایگانی شروع و در ادامه هم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی سخنرانی خواهند کرد.

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به بهره برداری از میدان نماز در سلفچگان ، گفت: تجلیل از خیران مسجدساز و فعالان عرصه نماز و دست اندرکاران دو مجتمع خدماتی برتر در عرصه نماز از دیگر برنامه‌های این اجلاس است.

,

وی بیان داشت: در مسیر اتوبان قم گرمسار زمینی خریداری شده که عملیات احداث مسجد در این زمین در آینده آغاز خواهد شد و همچنین از طریق نمایندگان اوقاف، استانداری، گردشگری و بهداشت بر نمازخانه های بین راهی نظارت هم می شود.

,

خامه یار به حضور آیت‌الله ا‌عرافی و آیت‌الله حسینی بوشهری در مدارس برای ارتباط بیشتر و ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و ابراز داشت: در مرکز تخصصی نماز، اساتید و متخصصان نماز تربیت می‌شوند بنابراین در صورت درخواست هر یک از نهادها مانند مدارس و دانشگاه‌ها آمادگی اعزام وجود دارد همچنین خانواده‌ها نیز در صورت لزوم می‌توانند از کارشناسان نماز استفاده کنند.

,

وی خاطرنشان شد: دو روستا در قم از نمازخانه محروم بودند که ستاد اقامه نماز پیگیری‌های لازم را انجام داد تا به زودی نمازخانه‌ای در این روستاها احداث شود.

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اینکه تمام مدارس استان دارای نمازخانه هستند، گفت: ادارات و نهادها در زمینه ترویج و اقامه نماز ارزیابی می‌شوند و تذکرات لازم به آنها ابلاغ خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه