اخبار داغ

جاده های غیر استاندارد بلای جان مردم در سیستان وبلوچستان/۵۶ کشته و زخمی در ۱۰ روز!

جاده های غیر استاندارد بلای جان مردم در سیستان وبلوچستان/۵۶ کشته و زخمی در ۱۰ روز!
در ۱۰ روز گذشته، سوانح رانندگی در جاده های غیر استاندارد سیستان وبلوچستان ۵۶ کشته و زخمی برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، توسعه راههای سیستان و بلوچستان همیشه در صدر مطالبات و درخواست های مردم است چرا که آمار کشته ها و زخمی ها در محورهای مواصلاتی روز به روز افزایش پیدا می کند و این در حالی است که وعده ها در خصوص استانداردسازی در این جاده ها همچنان ادامه دارد و روزانه بسیاری از هموطنان به دلیل نبود استانداردهای فنی مناسب و انحراف خودروها در جاده های این استان قربانی بی تدبیری مسئولان می شوند.

جاده های مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان که از مهمترین جاده های جنوب شرق کشور محسوب می شوند به دلیل عرض کم، بار ترافیکی بالا، وجود آسفالت های کم عمر  و در بسیاری قسمت ها تکه پاره شده؛ جان بسیاری از مردم را در سایه بی تدبیری مسئولان می گیرد و تاکنون هیچ مسئولی برای دوبانده کردن و رفع مشکلات این محورها اقدامی انجام نداده است.

شاید میزان کشته و زخمی شدن هموطنان در روزها و ماه های اخیر تنها آماری باشد که از حوادث مختلف در دفتر متولیان جاده به ثبت می رسد اما هرگز از توسعه و دوبانده و عریض کردن این محور سخن و عمل جدی به میان نمی آید و این جاده ها در سکوت و بی تدبیری مسئولان هر روز جان می گیرند.

شکار جان انسان ها توسط غول های آهنی و محورهای غیراستاندارد نیز چشم مسئولان را برای دیدن این حوادث انسانی سنگین تر کرده و آن ها را به خواب زمستانی فرو برده است.

کشته و مجروح شدن 56 نفر در جاده های مرگ سیستان و بلوچستان
عزیز آوازی جانشین فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی 28 آبان تاکنون در مسیرهای جنوبی این استان 10 کشته و 46 مجروح داشته است.

وی اظهار کرد: این تلفات انسانی نتیجه 28 فقره تصادف در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

جانشین فرمانده پلیس راه جنوب استان افزود: بیشترین تصادفات این مدت با حدود 48 درصد مربوط به واژگونی وسایط نقلیه بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
,
,
,
,
, کشته و مجروح شدن 56 نفر در جاده های مرگ سیستان و بلوچستان,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه