اخبار داغ

یادواره ای برای چهارده شهیدی که عاشقانه رفتند/ شهدای کرامت، امنیت را با جان خریدند

یادواره ای برای چهارده شهیدی که عاشقانه رفتند/ شهدای کرامت، امنیت را با جان خریدند
استان کردستان برای حفاظت و حراست از مرزهای کشور در این خطه اسلامی، بیش از ۵۴۸۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، استان کردستان برای حفاظت و حراست از مرزهای کشور در این خطه اسلامی، بیش از ۵۴۸۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

سی ام تیر ماه امسال گروهک های ضد انقلاب (پژاک) با حمله به محل نگهداری مهمات پایگاه مرزی روستای دری 11 نفر از نیروهای مستقر در این پایگاه را به شهادت رساندند و هشت نفر را نیز زخمی کردند در همین راستا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی شهرستان مریوان تحت عنوان یادواره شهدای کرامت در این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، فرمانده سپاه کردستان، مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و تعدادی از مدیران کل استان برگزار شد.

,

 

,

, ,

 

,

عزت امروز ایران اسلامی به برکت اسلام است

, عزت امروز ایران اسلامی به برکت اسلام است, عزت امروز ایران اسلامی به برکت اسلام است,

 

,

ماموستا شیرزادی امام جمعه شهدای مریوان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: کرامت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل تلاش و از خودگذشتگی شهدا و جانبازن است که در راه دفاع از انقلاب و کشور در عرصه‌های حساس همواره حضور داشته‌اند.

,

 

,

وی تصریح کرد: شهدای کرامت، شهدای ایثار و شهدای حراست همیشه در میدان مقابله با دشمنان سینه سپر کرده‌اند تا عزت اسلام حفظ شود.

,

 

,

 

,

ماموستا شیرزادی با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی به برکت اسلام است، گفت: ما مکتب ایثار و شهادت داریم، خداوند تبارک و تعالی به شهید وعده داده که عزت دنیا و آخرت را خواهند داشت.

,

 

,

 

,

به گفته وی، هرچه امروز در جهان عزت داریم از برکت اسلام و فرهنگ شهادت است که باید این عزت و عظمت را با زنده نگهداشت یاد و خاطر شهدا زنده نگهداریم.

,

 

,

امام جمعه مریوان اظهار کرد:‌ از خداوند متعال خواستاریم که عزت، شرافت و انسانی و پیروزی را نصیب ملت ایران به ویژه مرزداران کند.

,

 

,

, ,

 

,

 الگوسازی از روش زندگی شهدا و زنده نگهداشتن یاد آنها ضروری است

,  الگوسازی از روش زندگی شهدا و زنده نگهداشتن یاد آنها ضروری است,  الگوسازی از روش زندگی شهدا و زنده نگهداشتن یاد آنها ضروری است,

 

,

مجید قلی زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در ادامه اظهار کرد: عزت جمهوری اسلامی به برکت پایداری جوانمردان و رزمندگانی است که جان خود در این راه فدا کردند.

,

 

,


وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی عزت و آبروی ایران اسلامی است، افزود: هر زمان استکبار به فکر ضربه زدن به ایران افتاد با سد آهنین بسیج مواجه و از عملی کردن توطئه هایش نا امید گردید.

,
,

 

,


قلی زاده بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را در ترویج فرهنگ شهادت موثر دانست و یادآور شد: امنیت و آرامشی که امروز داریم مرهون خون پاک مپو مطهر شهداست بنابراین وظیفه داریم همواره یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

,
,

 

,


وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند، تاکید کرد: باید در مسیر راه شهدا قدم برداشته و طوری زندگی کنیم که شرمنده و مدیون خون آنها نباشیم.

,
,

 

,

وحدت بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی برای ملت ایران و سایر کشورهای جهان است

, وحدت بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی برای ملت ایران و سایر کشورهای جهان است, وحدت بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی برای ملت ایران و سایر کشورهای جهان است,

 

,

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در ادامه این مراسم اظهار کرد: خداوند متعال در رابطه با شهدا و همه کسانی که در راه خدا، جهاد، مبارزه و حتی اعلام آمادگی برای مقابله دشمنان اسلام می‌کنند یک ارزش و جایگاه خاص قائل است.

,

 

,

 

,

وی تصریح کرد: خداوند در سوره مبارکه محمد می‌فرماید "ما اگر بخواهیم به راحتی می‌توانیم بر دشمنان پیروز شویم و آنها را نابود کنیم، این برای شما و یک نوع آزمایش برای رشد انسان‌ها است".

,

 

,

 

,

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: این آیه و سایر آیات قرآن مجید بیانگر این است که کسانی که به میدان می‌آیند و در برابر دشمنان می‌ایستند به جایگاه ویژه‌ای می‌رسند.

,

 

,

 

,

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: عده‌ای در این میدان آزمایش جز سپاه دشمن شدند و عده‌ای فی‌سبیل‌الله در سپاه دین اسلام قرار می‌گیرند.

,

 

,

 

,

وی اضافه کرد: کسانی که در راه طاغوت و غیرخدا می‌جنگند قدرتی پوشالی دارند و هرچه حیله کنند در مقابل مومنان به جایی نخواهند رسید.

,

 

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: کسانی که می‌جنگند و در راه خدا شهید می‌شوند اعمالشان هیچ وقت ضایع نمی‌شود و از بین نخواهد رفت.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه نخستین قطره خون شهید که به زمین می‌ریزد از تمام گناهان پاک می‌شود، گفت: جایگاه شهید در همان دقایق نخست که نخستین قطرات خونش از بدن جدا می‌شود به آنها نشان داده می‌شود.

,

 

,

 

,

به گفته وی، خون شهدا همه در راستای آزادی، استقلال، تضمین سعادت و آگاهی‌بخشی بشریت ریخته شده از این رو هیچگاه هدر نمی‌رود.

,

 

,

 

,

وی تصریح کرد: برای اینکه بشریت هدایت پیدا کند، خون‌ها باید ریخته شود، این خون‌های پاک هیچگاه از بین نمی‌رود و مسیر هدایت را نشان می‌دهد.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا تشکیل و به این جایگاه رسیده است، گفت: ملت ایران به برکت خون شهدا از زیر سلطه استکبار و استبداد بیرون آمد.

,

 

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: وحدت بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی برای ملت ایران و سایر کشورهای جهان است.

,

 

,

, ,

 

,

اجر شما نزد خداوند کمتر از شهدا نیست

, اجر شما نزد خداوند کمتر از شهدا نیست, اجر شما نزد خداوند کمتر از شهدا نیست,

 

,

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقام شهدا نزد پروردگار، خطاب به پدران و مادران شهدا، اظهار کرد: اجر شما نزد خداوند کمتر از شهدا نیست.

,

 

,

 

,

وی تصریح کرد: ای کسانی که دارای ایمان هستید شما یاری و استعانت از خدا بخواهید و صبر را پیشه کرده و در نماز با خداوند ارتباط برقرار کنید.

,

 

,

 

,

ماموستا رستمی با بیان اینکه امام راحل انقلاب را به جهان صادر کرد، گفت: انقلاب اسلامی تنها خاص ایران نبود بلکه به جهان صادر شده و اقتدار امروز آن حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است.

,

 

,

 

,

وی گفت: ملت ایران به ویژه رزمندگان و شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تمام وجود در عرصه حاضر و اجازه ندادند دست ناپاک دشمنان به خاک ما برسد.

,

 

,

 

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهدا درس ایثار، فداکاری و گذشت را به ما دادند و با هر قطره خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه شهدا بهترین معاله را با خداوند کردند و خود را فروشنده و خدا را خریدار قرار دادند، گفت: این معامله‌ای است که موجب رضایتمندی پروردگار شده است.

,

 

,

به گفته ماموستا رستمی، این نظام بر مبنای دین، قانون سماوی و شریعت پیامبر مکرم اسلام آمده و ترحم، مودت و رحمت و دین صلح و دوستی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه دشمن با دست تفرقه‌اندازی برای براندازی و ضربه به اسلام آمده است، گفت: از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم دست ناپاک دشمنان اسلام را از ممالک اسلامی قطع کند.

,

 

,

 

,

ماموستا رستمی با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از ارزش‌های بود، گفت:‌ دفاع مقدس، دفاع از نوامیس، حرمت، کرامت و آب و خاک کشور بود و اجازه نداد دست ناپاکان به ذره‌ای از خاک این سرزمین برسد.

,

 

,

 

,

وی تصریح کرد:‌ کسانی که زندگی دنیا را به آخرت می‌فروشند، باید در راه خدا بجنگند و خداوند در قرآن بهترین نوید و پاداش‌ها را به آنها می‌دهد.

,

 

,

 

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: چشمی که از ترس خدا گریان باشد و چشمی که در راه خدا حراست و نگهبانی بدهد هیچ وقت به آتش دوزخ نخواهد سوخت.

,

 

,

, ,

 

,
 
خون شهدا جهانی شده است/شهادت بالاترین فداکاری است
 
 حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه  اظهار داشت: نامه رهبری به جوانان اروپا این پیام را داد که عمق استراتژیک در لبنان، عراق و سوریه خلاصه نشده است.
 
,
 
خون شهدا جهانی شده است/شهادت بالاترین فداکاری است
 
 حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه  اظهار داشت: نامه رهبری به جوانان اروپا این پیام را داد که عمق استراتژیک در لبنان، عراق و سوریه خلاصه نشده است.
 
,
 
,
خون شهدا جهانی شده است/شهادت بالاترین فداکاری است
, خون شهدا جهانی شده است/شهادت بالاترین فداکاری است, خون شهدا جهانی شده است/شهادت بالاترین فداکاری است,
 
,
 حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه  اظهار داشت: نامه رهبری به جوانان اروپا این پیام را داد که عمق استراتژیک در لبنان، عراق و سوریه خلاصه نشده است.
,
 
,

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه خطاب به خانواده‌های معظم شاهد گفت: خون شهدا جهانی شده و خیلی برکات برای دنیا دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه