اخبار داغ

​درخشش دانشگاه سیستان وبلوچستان در بزرگترین رویداد علمی دانشجویی کشور

​درخشش دانشگاه سیستان وبلوچستان در بزرگترین رویداد علمی دانشجویی کشور
دبیرشورای هماهنگی دبیران انجمن های علمی دانشگاه سیستان وبلوچستان از کسب 10 رتبه علمی توسط این دانشگاه در یازدهمین جشنواره ملی حرکت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر قربانی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: دانشگاه سیستان وبلوچستان با استفاده از توان و تخصص نیروهای داخلی و دانشجویان خود موفق شد در عرصه های مختلف ملی نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.
وی ادامه داد: امسال نیز آثار برگزیده دانشجویان این دانشگاه به یازدهمین جشنواره ملی حرکت در استان اصفهان ارسال شد که در پایان و پس از داوری، دانشگاه سیستان وبلوچستان با درخشش خیره کننده موفق شد 10 رتبه علمی را در سطح کشوری کسب کند.
وی بیان کرد: مهم ترین رتبه ای که نصیب استان سیستان وبلوچستان شد قرار گرفتن این دانشگاه در میان دانشگاه های برگزیده و کسب عنوان شایسته تقدیر در حوزه عملکرد انجمن های علمی بود که رتبه مهمی می باشد.
وی تصریح کرد: همچنین رتبه اول در بخش مسابقه نیز توسط انجمن علمی فضای سبز این دانشگاه به دست آمد که در ادامه هم رتبه سوم در بخش مسابقه توسط انجمن علمی آمار به این استان تعلق گرفت.
قربانی تصریح کرد: عناوین شایسته تقدیر در بخش محتوای دیجیتال توسط انجمن علمی روانشناسی، بخش مسابقه توسط انجمن علمی معماری، بخش فعالیت علمی خلاقانه  توسط انجمن علمی مرمت و حفاظت بناهای تاریخی، بخش مسابقه توسط انجمن علمی مکانیک و در بخش انجمن علمی برتر توسط انجمن علمی فضای سبز نیز توسط این دانشگاه کسب شد.
به گفته قربانی، نیلوفر مالکی دانشجوی پرتلاش این دانشگاه نیز موفق شد تا عنوان شایسته تقدیر در بخش کارآفرینی را به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه