اخبار داغ

اتمام حجت فرمانده مرزبانی کشور در رابطه با تردد غیر قانونی در مرز بانه/ برهم زنندگان امنیت مرز منتظر پاسخ قاطع مرزبانی ناجا باشند

اتمام حجت فرمانده مرزبانی کشور در رابطه با تردد غیر قانونی در مرز بانه/ برهم زنندگان امنیت مرز منتظر پاسخ قاطع مرزبانی ناجا باشند
سردار قاسم رضائی در مراسم تشیع پیکر مطهر مرزبان مدافع امنیت (شهید مصطفی عبدالملکی) در شهرستان بانه تصریح کرد : افرادی با سوء استفاده از نام و عنوان کولبری قصد قاچاق گسترده و ایجاد هرج و مرج در مرزهای شهر بانه را دارند و مرزبانی برای برخورد با اینگونه تحرکات از هیچ تلاشی فروگذار نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، شامگاه سه شنبه در پی درگیری نیروهای مرزبانی بانه در نقطه صفر مرزی با قاچاقچیان و متجاوزین مرزی، ستوان دوم مصطفی عبدالملکی فرمانده پاسگاه بروشکانی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

 امروز مراسمی برای تشیع پیکر مطهر این شهید والا مقام ترتیب داده شد که با حضور فرمانده مرزبانی کشور ، فرمانده مرزبانی کردستان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده شهید عبدالملکی ، مسئولین و روسای ادارت و همچنین شرکت پرشور مردم شهید پرور بانه برگزار گردید .

,

 

,

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان بانه در این مراسم با تجلیل از جایگاه رفیع شهادت در دفاع از ارزش های اسلامی گفت: شهدا با جانفشانی و رشادتهای خود بیشترین خدمت را به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و وظیفه ما ایجاب می کند تا جان در بدن داریم ادامه دهنده راه این دلاور مردان باشیم .

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه شهرستان بانه نیز با محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه متجاوزین در به شهدت رساندن این فرزند دلیر مرزبانی افزود : همواره شهدا در نزد پروردگار بالاترین جایگاه را دارند و به برکت خون این شهیدان است که ما در نقطه صفر مرزی با امنیت و آرامش زندگی می کنیم و مردم شهید پرور بانه قدردان خون این بزرگواران هستند.

,

  

,

 

,

, ,

 

,

در ادامه سردار رضایی با تجیلیل از رشادتهای این شهید سرافراز اذعان کرد : شهید عبدالملکی در 15 سال خدمت در مرزبانی همه لحظه هایش خدمت به این نظام و اجرای قانون بوده و این مدافع امنیت با همه وجود و از روی عشق و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مرزهای این کشور دفاع کرد و تا پای جان در برابر برهم زنندگان امنیت مرز قد علم کرد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد .

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده مرزبانی تصریح کرد : دیشب بیست نفر از قاچاقچیان با تردد غیره قانونی از مبادی غیره رسمی اقدام به شکستن حریم مرز کردند و قطعا مرزبانی نیز بنا به وظیفه خود در برابر این قانون شکنی ایستادگی کرده و این مساله منجر به درگیری گردید که در این میان یکی از بهترین  و با اخلاص ترین مدافعان امنیت در مرزبانی  بانه به شهادت رسید و  یکی از متجاوزان نیز زخمی و دستگیر گردیده است .

,

 

,

سردار رضائی افزود : خون این شهید حاوی این پیام مهم است که ای کسانی که مخل امنیت هستید و در قالب و پوشش کولبری از نظام سوء استفاده می کنید دیگر اجازه هیچ گونه قانون شکنی و ایجاد هرج و مرج در مرز را به شما نخواهیم داد و کسانی که مرتکب چنین قانون گریزی شوند با شدیدترین برخوردهای مرزبانی ناجا روبرو خواهند شد .

,

 

,

وی خاطر نشان کرد : کسی که بین دو کشور غیره قانونی حرکت کند خلاف قانون عمل می کند و مجرم است و وظیفه ذاتی مرزبانان مقابله با مجرمین و متجاوزان مرزی است .

,

 

,

سردار رضایی با اشاره به افرادی که قاچاقچیان را کوله بر خطاب می کنند اذعان کرد : کولبر به هیچ عنوان مسلح نیست و کسی که دست به اسلحه می برد قطعا مجرم است و کسانی که قصد دارند این متجاوزان از مرز را کولبر به مردم معرفی کنند خود آنها هم مجرم هستند.

,

 

,

وی تشریح کرد : از این به بعد از طرف مرزبانی ناجا هبچ گونه اغماض و چشم پوشی در برابر متجاوزین در مرز بانه  و سایر مرزهای ایران اسلامی صورت نخواهد گرفت و از همین جا اعلام می کنم مرزبانی دوست و حامی کولبران است ولی در مبادی رسمی و از پیش تعین شده  و هر کسی در غیره مبادی رسمی از مرز عبور کند مطمئن باشد مورد هدف قرار می گیرد و این به معنای اجرای قانون است و مرزبانی در اجرای قانون قاطع و  مصمم است .

,

 

,

در پایان فرمانده مرزبانی کشور از شناسایی عاملان درگیری دیشب خبر داد و گفت : پیشنهاد مرزبانی به این افراد اینست که هرچه سریعتر خود را تحویل قانون دهند و در غیره اینصورت در هرجای مملکت و حتی خارج از مرزهای ایران اسلامی باشند مورد تعقیب قرار خواهند گرفت .

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه